svjedocenje vojnika koji je bil tam.
Vojni rok sam sluzio od 18.9.1989 do 17.9.1990 godine. Komandant baze je bio pukovnik Milan Meničanin a komandant 379 inžinjerijskog bataljona, čiji sam i ja bio pripadnik je bio major Josko Mitić a njegov zamenik kapetan prve klase Cavor Branko. PR i oficir za moral kapetan Djukić Branko.Bataljon su činile 3 čete sa tehničkim vodom zaduženim za odrzavanje mehanizacije. sve ukupno oko 300 vojnika.Po dolasku u kasarnu bio sam rasporedjen u 3 inž četu tj nastavnu gde se obavljala obuka koja je trajala 5 meseci i 22 dana po PS-u. Tadašnji komandir čete je bio poručnik Tamaško Jožef zamenik i komandir prvog voda potporučnik Bajić Božidar komandir drugog voda STV Lajić Dušan komandir trećeg voda STV Čamdžić Zahid , komandir tehničkog voda VIK Damir Rušnjak. Po završenoj obuci iz 3 inž čete vojnici se prekomanduju u 1 i 2 RADNU četu koje su održavale aerodrom a ujedno i izvodile radove na aerodromu UDBINA. Komandir 1 inž čete kapetan Janez Vidmar 1 vod VIK Pelemiš Rodoljub 2 vod sada pokojni VIK Sejfović Emir 3 vod stažista iz ŠRO Bileća 90 god je bio mladji vodnik Potočnik Robert. Komandir 2 inž čete kapetan Anton Turk 1 vod VIK Kvočka Boško 2 vod STVIKL Suljkanović Osman i ZIKL Plesnik Zvonko. Pored njih su bili stv Kevac Stevo VIK Handanović Ramo I VIK Ćehajić . To je bio oficirski sastav 379 inž bataljona a u avgustu 90 su stigli potporučnik Ban Tomislav i vodnik Batarilo Davor. To bi bilo o oficirskom kadru , akoliko mi je poznato u tom sastavu su funkcionisali od 84 godKada je reč o disciplini , a za koju sam već rekao da je bila na zavudnom nivou tu je bio zadužen kapetan prve klase Bulić , mislim da mu ime niko nije ni znao jer samo pominjanje njegovog prezimena značilo je nevolju na vidiku za vojnike a tako i za oficire! Po strogosti i oficirskom držanju prednjačio je kapetan prve klase a od marta 90 major Sakib Butković komandant pešadijskog bataljona koga su bez obzira na jedinicu morali podjednako pozdravljati kako oficiri tako i vojnici u protivnom bi dobili ostav i maltretiranje po tadaŠNJEM PS-U. TAKODJE JEDAN PODATAK OKO BEZBEDNOSTI , 18.9 .1989 GODINE BAŠ TAJ DAN KADA SAM I JA DOŠAO DESIO SE POKUŠAJ UPADA ŠPIJUNSKE GRUPE KOJI JE ZAVRŠEN LIKVIDACIJOM OD STRANE STRAŽE A U SAMOJ BLIZINI KAPIJE KASARNE. TO SAM SAZNAO POSLE IZVESNOG VREMENE JER SMO SVI REGRUTI ZA žELJAVU BILI OKUPLJENI DO 22H A U KASARNU NZBOG TOG RAZLOGA STIGLI OKO 1I30. ZA TO VREME SU NAS VOZALI U VOJNOM AUTOBUSU PO BIHAĆU. UPAD SU IZVRŠILI ČETVORICA U AUTU MARKE RNAULT 18 KOJI SU PO SVEDOČENJU STRAŽARA IZREŠETALI I UNIŠTILI PRI POVRATKU I POKUŠAJU BEKSTVA. JEDAN OD OFICIRA KOJI JE RUKOVODIO OVOM AKCIJOM JE BIO TADA KAPETAN ATIF DUDAKOVIĆ. OVO SAM ISPRIČAO KAKO BIH DOČARAO DUH BEZBEDNOSTI I DISCIPLINE NA AERODROMU AI KAKO SMO JE ZVALI BAZA.