Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

Iskustva i priče iz perioda kada je Željava bila u funkciji.

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

Postby VP4868/4 on 22 Nov 2008, 21:54

Marin wrote:@ VP4868/4

Jesu ti poznati pojmovi OiV, Mihovil, Čelavac i slično?
[moguja]


vidim da nesto imas na pameti,zasto pitas? :jongle
moze i na pm
29.12.2018.
pozdrav X :garde
User avatar
VP4868/4
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 2218
Joined: 30 Jun 2008, 22:58

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

Postby relay station on 24 Nov 2008, 13:27

i ja sam cuo celevac su sredile f-16
Image Ako želite posjetiti aerodrom Željava i okolicu, obratite pažnju na OVE PODATKE
User avatar
relay station
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 3266
Joined: 20 Apr 2008, 23:43

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

Postby FirewireHR on 26 Nov 2008, 01:08

relay station wrote:
VOSt wrote:Poz.

Evo na ovoj slici jasno je vidljih kuda dio potrosenog zraka iz objekta izlazi vani.
Image

Sto se tice tlaka u hermetiziranim objektima, on je kad je objekat zatvoren i ventilacija ukljucena veci nego vani... u svakom slucaju, jer inace nebi imali cirkulaciju zraka od KK do izlaza zraka iz objekta. To je normalno i tako se primjenjuje svugdje gdje se koristi usisavanje vanjskog zraka. Kao npr na brodovima ili pak u Vašem automobilu.

Nisu to veliki tlakovi, ali su dovoljno veliki da otvore protuudarne ventile kako bi zrak izasao.
bio sam na lokaciji vidio ovo uzivo..znam da postoje protivudarni ventili ali bi mogle biti dio konstruktivnih elemenata napravljenih u svhu lakse manipulacije tim velikim dijelovima tijekom transporta i montaze


Ovo bi bio pogled sa druge strane tih vrata...rupa ima koljeno dole, pa onda valjda na taj ventil:
Image

Image
[smly_c040smly.gif]
User avatar
FirewireHR
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5785
Joined: 29 Mar 2008, 15:43

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

Postby relay station on 26 Nov 2008, 12:49

jel to onda definitivno protivudarni ventil?
Image Ako želite posjetiti aerodrom Željava i okolicu, obratite pažnju na OVE PODATKE
User avatar
relay station
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 3266
Joined: 20 Apr 2008, 23:43

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

Postby FirewireHR on 26 Nov 2008, 12:52

Kako stvari stoje je.
On se vidi sa unutrašnje strane, a ove gornje slike su ulazi sa vanjske strane.
U svakom slučaju ne ide ravno kroz vrata nego ima koljeno prema dole, pa onda na ventil.
[smly_c040smly.gif]
User avatar
FirewireHR
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5785
Joined: 29 Mar 2008, 15:43

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

Postby relay station on 26 Nov 2008, 12:54

a ventil su odnjeli crni i kompanija ili je jednostavno nestao
Image Ako želite posjetiti aerodrom Željava i okolicu, obratite pažnju na OVE PODATKE
User avatar
relay station
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 3266
Joined: 20 Apr 2008, 23:43

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

Postby FirewireHR on 26 Nov 2008, 13:02

Pa zar sami ventil nije sa unutrašnje strane vrata(?)
Image
...s vanjske je samo ulaz...znaće VOSt razjasniti.
[smly_c040smly.gif]
User avatar
FirewireHR
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5785
Joined: 29 Mar 2008, 15:43

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

Postby Flashback 505 on 27 Nov 2008, 16:27

Protuudarni venitl, iliti "leptir", je s unutrašnje strane tako da udarni val ulazi na vanjski otvor, skreće za 90 stupnjeva, pa ponovno za 90 stupnjeva i onda udara u leptir koji se potom zatvara. Dakle leptir je s unutrašnje strane jer skretanje udarnog vala za 90 stupnjeva smanjuje snagu za 50%.

Treba to provjeriti i još štogod, pa kada idemo na Željavu? :lol:
Image Ako želite posjetiti aerodrom Željava i okolicu, obratite pažnju na OVE PODATKE
Flashback 505
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš
 
Posts: 276
Joined: 17 May 2008, 09:10

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

Postby VP4868/4 on 29 Nov 2008, 18:17

Firewall wrote:
Firewall wrote:
VOSt wrote:...E sad u kaponirima se to rjesava sa otvorima sa straznje strane koji su posebno zasticeni od udarnog vala a opet omogucuju ispusnim plinovima da izadju. Bar tako koristi NATO

Dok paljenje mlaznih motora u hangarima opcenito koristi se usisavac odnosno cijev spojena iza svakog aviona koji se pali, koja vodi skroz do vani... A u zeljavi bi se to moglo napraviti... ali za sada ocito ne postoje indicije da je ikad ista slicno predvidjano...


....poput ovog?
Firewall wrote:Testiranje motora u nekakvom kaponiru, HAS-u ili čak podzemnoj kaverni...



...ili još bolje pogledajte ove rockere-metalce...
[/color]


tako,tako samo vi vodnite temu pa cu ja biti
kriv kad se lupus zainati pa opali DEL! :mrgreen:
29.12.2018.
pozdrav X :garde
User avatar
VP4868/4
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 2218
Joined: 30 Jun 2008, 22:58

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

Postby VOSt on 29 Nov 2008, 19:57

a sad... znat ce Vost--- vraga razjasniti... :) ustvari hvala na prozivci,

ma ja ti mislim da je to to. Na zidovima se inace rade ta skretanaj u S ali se sa druge strane mogu i nemoraju dodati recimo metalne gljive ili mrezica ili neka vrsta zastitnog poklopca ima dosta rjesenja na koje smo naisli, ali eto zna biti i sama suplja cijev S oblika... gdje je unutra ventil. Ovdje se ocito nije dodavalo nista drugo jer ta vrata moraju uci u prosjek u zidu pa nekakva gljiva koja strsi bi samo smetala, ne?
User avatar
VOSt
Tihi forumaš
Tihi forumaš
 
Posts: 87
Joined: 05 May 2008, 18:56

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

Postby LupusREBEL on 30 Nov 2008, 13:39

VP4868/4 wrote:
tako,tako samo vi vodnite temu pa cu ja biti
kriv kad se lupus zainati pa opali DEL! :mrgreen:


Hm...
Nespominji admistratorsko ime na forumu uzalud... :zubo:

:urnebes:
LupusREBEL
 

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

Postby VP4868/4 on 21 Dec 2008, 21:30

evo vrijeme se opametilo pa sam malo bolje volje...a i bozic se blizi...


Zadnja izmjena: VP4868/4; Danas, , 21:27; ukupno mijenjano 25 put/a.
29.12.2018.
pozdrav X :garde
User avatar
VP4868/4
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 2218
Joined: 30 Jun 2008, 22:58

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

Postby Flashback 505 on 27 Jan 2009, 16:26

V.P. daj molim te reci što znači skračenica DIT-1 DIT-2?
Image Ako želite posjetiti aerodrom Željava i okolicu, obratite pažnju na OVE PODATKE
Flashback 505
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš
 
Posts: 276
Joined: 17 May 2008, 09:10

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

Postby VP4868/4 on 27 Jan 2009, 19:49

Flashback 505 wrote:V.P. daj molim te reci što znači skračenica DIT-1 DIT-2?


nigdje nisam vidio pisano objasnjenje,a usmeno je bilo

dizel(i) i transformator(i) znaci za jedninu ili mnozinu bi odgovaralo
e sad sto je tocno ne bih znao.mi smo jednostavno koristili kratice
kao DIT,KK,KC,VTR;R4,a kako su greske u govoru i izgovoru kumulativne
pitaj boga sto je izvornik. :mrgreen:
29.12.2018.
pozdrav X :garde
User avatar
VP4868/4
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 2218
Joined: 30 Jun 2008, 22:58

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

Postby Flashback 505 on 28 Jan 2009, 14:18

Hvala, dakle:
DIT dizel i transformatori
KK klima komora
KC komandni centar
VTR vazduhoplovna tehnička radionica
R4 ???
ovako ili nekako drugačije?
Gdje je DIT 1 a gdje DIT 2, šro je R4 i gdje su se nalazili.
I naravno još: sječaš li se još kakvih kratica, koje se ulje upotrebljavalo u rupama - ako se sječaš naziva i proizvođača (ulje za hidrauliku aviona, za kočnice, za tegljače itd).
Image Ako želite posjetiti aerodrom Željava i okolicu, obratite pažnju na OVE PODATKE
Flashback 505
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš
 
Posts: 276
Joined: 17 May 2008, 09:10

PreviousNext

Return to Nekad bilo sada se spominjalo

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest