Page 16 of 23

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 22 Nov 2008, 21:54
by VP4868/4
Marin wrote:@ VP4868/4

Jesu ti poznati pojmovi OiV, Mihovil, Čelavac i slično?
[moguja]


vidim da nesto imas na pameti,zasto pitas? :jongle
moze i na pm

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 24 Nov 2008, 13:27
by relay station
i ja sam cuo celevac su sredile f-16

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 26 Nov 2008, 01:08
by FirewireHR
relay station wrote:
VOSt wrote:Poz.

Evo na ovoj slici jasno je vidljih kuda dio potrosenog zraka iz objekta izlazi vani.
Image

Sto se tice tlaka u hermetiziranim objektima, on je kad je objekat zatvoren i ventilacija ukljucena veci nego vani... u svakom slucaju, jer inace nebi imali cirkulaciju zraka od KK do izlaza zraka iz objekta. To je normalno i tako se primjenjuje svugdje gdje se koristi usisavanje vanjskog zraka. Kao npr na brodovima ili pak u Vašem automobilu.

Nisu to veliki tlakovi, ali su dovoljno veliki da otvore protuudarne ventile kako bi zrak izasao.
bio sam na lokaciji vidio ovo uzivo..znam da postoje protivudarni ventili ali bi mogle biti dio konstruktivnih elemenata napravljenih u svhu lakse manipulacije tim velikim dijelovima tijekom transporta i montaze


Ovo bi bio pogled sa druge strane tih vrata...rupa ima koljeno dole, pa onda valjda na taj ventil:
Image

Image

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 26 Nov 2008, 12:49
by relay station
jel to onda definitivno protivudarni ventil?

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 26 Nov 2008, 12:52
by FirewireHR
Kako stvari stoje je.
On se vidi sa unutrašnje strane, a ove gornje slike su ulazi sa vanjske strane.
U svakom slučaju ne ide ravno kroz vrata nego ima koljeno prema dole, pa onda na ventil.

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 26 Nov 2008, 12:54
by relay station
a ventil su odnjeli crni i kompanija ili je jednostavno nestao

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 26 Nov 2008, 13:02
by FirewireHR
Pa zar sami ventil nije sa unutrašnje strane vrata(?)
Image
...s vanjske je samo ulaz...znaće VOSt razjasniti.

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 27 Nov 2008, 16:27
by Flashback 505
Protuudarni venitl, iliti "leptir", je s unutrašnje strane tako da udarni val ulazi na vanjski otvor, skreće za 90 stupnjeva, pa ponovno za 90 stupnjeva i onda udara u leptir koji se potom zatvara. Dakle leptir je s unutrašnje strane jer skretanje udarnog vala za 90 stupnjeva smanjuje snagu za 50%.

Treba to provjeriti i još štogod, pa kada idemo na Željavu? :lol:

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 29 Nov 2008, 18:17
by VP4868/4
Firewall wrote:
Firewall wrote:
VOSt wrote:...E sad u kaponirima se to rjesava sa otvorima sa straznje strane koji su posebno zasticeni od udarnog vala a opet omogucuju ispusnim plinovima da izadju. Bar tako koristi NATO

Dok paljenje mlaznih motora u hangarima opcenito koristi se usisavac odnosno cijev spojena iza svakog aviona koji se pali, koja vodi skroz do vani... A u zeljavi bi se to moglo napraviti... ali za sada ocito ne postoje indicije da je ikad ista slicno predvidjano...


....poput ovog?
Firewall wrote:Testiranje motora u nekakvom kaponiru, HAS-u ili čak podzemnoj kaverni...



...ili još bolje pogledajte ove rockere-metalce...
[/color]


tako,tako samo vi vodnite temu pa cu ja biti
kriv kad se lupus zainati pa opali DEL! :mrgreen:

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 29 Nov 2008, 19:57
by VOSt
a sad... znat ce Vost--- vraga razjasniti... :) ustvari hvala na prozivci,

ma ja ti mislim da je to to. Na zidovima se inace rade ta skretanaj u S ali se sa druge strane mogu i nemoraju dodati recimo metalne gljive ili mrezica ili neka vrsta zastitnog poklopca ima dosta rjesenja na koje smo naisli, ali eto zna biti i sama suplja cijev S oblika... gdje je unutra ventil. Ovdje se ocito nije dodavalo nista drugo jer ta vrata moraju uci u prosjek u zidu pa nekakva gljiva koja strsi bi samo smetala, ne?

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 30 Nov 2008, 13:39
by LupusREBEL
VP4868/4 wrote:
tako,tako samo vi vodnite temu pa cu ja biti
kriv kad se lupus zainati pa opali DEL! :mrgreen:


Hm...
Nespominji admistratorsko ime na forumu uzalud... :zubo:

:urnebes:

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 21 Dec 2008, 21:30
by VP4868/4
evo vrijeme se opametilo pa sam malo bolje volje...a i bozic se blizi...


Zadnja izmjena: VP4868/4; Danas, , 21:27; ukupno mijenjano 25 put/a.

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 27 Jan 2009, 16:26
by Flashback 505
V.P. daj molim te reci što znači skračenica DIT-1 DIT-2?

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 27 Jan 2009, 19:49
by VP4868/4
Flashback 505 wrote:V.P. daj molim te reci što znači skračenica DIT-1 DIT-2?


nigdje nisam vidio pisano objasnjenje,a usmeno je bilo

dizel(i) i transformator(i) znaci za jedninu ili mnozinu bi odgovaralo
e sad sto je tocno ne bih znao.mi smo jednostavno koristili kratice
kao DIT,KK,KC,VTR;R4,a kako su greske u govoru i izgovoru kumulativne
pitaj boga sto je izvornik. :mrgreen:

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 28 Jan 2009, 14:18
by Flashback 505
Hvala, dakle:
DIT dizel i transformatori
KK klima komora
KC komandni centar
VTR vazduhoplovna tehnička radionica
R4 ???
ovako ili nekako drugačije?
Gdje je DIT 1 a gdje DIT 2, šro je R4 i gdje su se nalazili.
I naravno još: sječaš li se još kakvih kratica, koje se ulje upotrebljavalo u rupama - ako se sječaš naziva i proizvođača (ulje za hidrauliku aviona, za kočnice, za tegljače itd).