Page 20 of 23

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 04 May 2011, 23:41
by VP4868/4
shinobi wrote:Ova priča je toliko DOBRO napisana da sam imao slike u glavi... Mislim, sigurno da moja percepcija nije istovjetna originalu kako je bilo ali opet...
Ne znam da li je OP još uvijek tu i čita li ali ovo je za knjigu. Prijatelju, mislim da imaš karijeru pred sobom, ako ju zgrabiš... Čestitke i zahvale [peace.gif] [egyptian]


VP? tu sam i citam sve sto naleti. :predaja:
sto se tice karijere...ja sam ti skoro u godinama kad bi trebalo misliti
o dopunskom zdravstvenom osiguranju,a sex prakticirati samo uz lijecnicki
nadzor.karijera=kara! [pusac.gif]
drago mi je da ti se prica svidjela...nadao sam se da ce netko od sudionika
tih zbivanja naletiti i prepoznati se... ili mi nije uspjelo ili su lijeni prikljuciti
se piskaranju.

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 05 May 2011, 07:53
by shinobi
VP4868/4 wrote:
shinobi wrote:Ova priča je toliko DOBRO napisana da sam imao slike u glavi... Mislim, sigurno da moja percepcija nije istovjetna originalu kako je bilo ali opet...
Ne znam da li je OP još uvijek tu i čita li ali ovo je za knjigu. Prijatelju, mislim da imaš karijeru pred sobom, ako ju zgrabiš... Čestitke i zahvale [peace.gif] [egyptian]


VP? tu sam i citam sve sto naleti. :predaja:
sto se tice karijere...ja sam ti skoro u godinama kad bi trebalo misliti
o dopunskom zdravstvenom osiguranju,a sex prakticirati samo uz lijecnicki
nadzor.karijera=kara! [pusac.gif]
drago mi je da ti se prica svidjela...nadao sam se da ce netko od sudionika
tih zbivanja naletiti i prepoznati se... ili mi nije uspjelo ili su lijeni prikljuciti
se piskaranju.


OP - original poster :)
Mislio sam na spisateljsku karijeru, a za to ne treba ni ćuna ni dopunsko, samo ono što očito imaš u sebi :a115
A nadam se da će se naći netko od tih ljudi koji će dodatno staviti šlag na ovu tortu. Do sada sam imao samo jedan "tjedan tugovanja" (kad je obljetnica smrti jednog muzičara) ali u život mi je neplanirano uletio i "dan tuge" (16.5. - obljetnica kada se Bihać zatresao a Željava postala samo dio povijesti, bar koliko sam do sada naučio 16.5. je bombardiran). Za sada ljudima oko sebe samo bacim "kost" ali im ne govorim sve odjednom. Za sada sve zanima "podzemni aerodrom koji je postojao u JNA a koji je bio debelo ispred svoga vremena" [smly_a035smly.gif]
Nažalost, svi su otprilike mojih godina tako da nitko od njih nema nikakve veze s time...
Ali mislim da bi trebao napisao biografiju boravka u Željavi.

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 29 Jul 2011, 21:41
by TonyDo
Hm., sitno .

[rockon.gif]

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 03 Dec 2011, 17:00
by meda
VP4868/4 wrote:
LupusREBEL wrote:
VP4868/4 wrote:(...)

ni zrinko,ni leko,ni dane,ni edib... NIKADA u 8 mjeseci nisam vidio da ljudi piju!
ni kamber,ni čoha,ni vekic,ni kole,ni djokica...u objektu NIKADA!!!
u tih 8 mjeseci sam u rupi bio barem svaki treci dan po 8 sati bez dezurstava
i ostalih aktivnosti.(...)


Koliko te kužim, alkohol nije baš bio zabranjen, već je to bio kao neki kodeks da se u rupama nepije?

Uffff... :a015

Tu bi ja brzo propao! :banni


U objektu nisam vidio alkohol,nisam vidio da ljudi piju i nisam nikada vidio covjeka
pod utjecajem alkohola.sto su ljudi radili po bihacu to nemam blage veze.
U kantini se tocilo za dan RV i PVO,29.11. ... i to mali 0,5.Na pari je znalo biti "zapareno".

pozdrav X :garde


Kako zapareno!!! Koliko vidim ti si bio vatrogasac jedno pitanje kako se zvala tecnost za pravljenje pene?

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 03 Dec 2011, 17:30
by VP4868/4
meda wrote:Kako zapareno!!! Koliko vidim ti si bio vatrogasac jedno pitanje kako se zvala tecnost za pravljenje pene?



zapareno od alkoholnih para,vodene pare,znoja,
dima cigareta...

sjedi jedan!
nisam bio vatrogasac nego tegljac.
pjene nije bilo kod nas nego u PP vodu koji su
opsluzivali vanjske objekte;mi smo baratali
halonima i prahom. svi smo morali sve znati jer
vrijeme reakcije je bitna stavar u spasavanju guzice.

bez obzira na sve i ja sam "prao" wc sa "šoljom"
pjene umjesto deterđenta :predaja: ali pojma
nemam kako se zove.po logici stvari PPP1
ili protupozarna pjena1 [pusac.gif]
struja i zapaljive tekucine lakse od vode se
ne gase vodom.

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 03 Dec 2011, 17:52
by meda
VP4868/4 wrote:
meda wrote:Kako zapareno!!! Koliko vidim ti si bio vatrogasac jedno pitanje kako se zvala tecnost za pravljenje pene?



zapareno od alkoholnih para,vodene pare,znoja,
dima cigareta...

sjedi jedan!
nisam bio vatrogasac nego tegljac.
pjene nije bilo kod nas nego u PP vodu koji su
opsluzivali vanjske objekte;mi smo baratali
halonima i prahom. svi smo morali sve znati jer
vrijeme reakcije je bitna stavar u spasavanju guzice.

bez obzira na sve i ja sam "prao" wc sa "šoljom"
pjene umjesto deterđenta :predaja: ali pojma
nemam kako se zove.po logici stvari PPP1
ili protupozarna pjena1 [pusac.gif]
struja i zapaljive tekucine lakse od vode se
ne gase vodom.


Za alkohol nekazem da ga nije bilo... ali bas toliko nije bilo.A sto se pene tice to generalno sredjivanje prostorija nikad necu zaboraviti sipali nam vecu kolicinu te tecnosti pa smo imali pena party.Bilo je pene do kolena jedva smo je se resili.Uhvatili nas na brzinu mi tek dosli a oni iskusno nas zajebali.

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 03 Dec 2011, 19:04
by meda
Jedan radni dan 124lae

Ustajanje,umivanje pranje zuba ...,fiskulturu nismo radili nekad izadjemo pored zgrade prema bioskopu sacekamo da prodje vreme za fiskulturu pa u zgradu zatim se islo na dorucak.Posle dorucka postrojavanje ispred zgrade da se vidi dal su svi tu pa u autobus i pravac objekat.Izadjemo kod ulaza 2 dezurni pokupi propusnice podeli vojsci propusnicu pokazemo vojnom policajcu na ulazu i onda pravac galerija.Kad se dodje tamo imamo taman vremena da popijemo kafu.Posle kafe naravno postrojavanje u galeriji svi zajedno tehnicki sastav i vojnici KIK izadje ispred svih i kaze sta ima a zatim podeli posao ko ce sta da radi.Razlika je bila samo ako je ponedeljak jer to je bio TEHNICKI DAN.Tada se rade razne provere na avionima i zamena dotrajalih delova.Ako je letacki dan onda se avioni spremaju za izvlacenje mehanicari stavljaju svoje kutije sa alatom uglavnom na krilo od aviona i pocinje izvlacenje do ulaza 3 gde se avioni otkacinju sa tegljaca i kacimo za traktore.Umedjuvremenu dva vojnika odlaze da uzmu akumulatore za avione i cekaju na stajanci.Na stajanci svako radi sto mu je receno na postrojavanju.Prvi izlaz je najbolji jer tu najvise rade oni sa akomulatorima u svaki avion po dva akumulatora ostali se muvaju oko aviona.Kad je letacki dan bilo je 3-4 izlaza.Letovi su trajali oko 45min.
Kada avion(avioni) sleti kaci se ruda za prednji tocak i gura se unazad da bi ga parkirali na stajanku. Jedan vojnik se odma penje na njega i otvara rezervoar da bi mogao da sipa kerozin u njega.Drugi koji je zaduzen za kiseonik ide od prvog do poslednjeg i zajedno sa vodnikom dopunjuje avione sa kiseonikom.pre nego sto pocne sipanje kerozina obicno su uzimali uzorak u neku teglu i u nju sipali kerozin i neku pastu da provere dal ima vode ili ....Cisterne koje su dovlacile kerozin su uglavnom imale po dva creva pa se odjednom punila dva aviona.Bilo je vojnika koji su bili zaduzeni da menjaju SARPOVE(neznam dal sam se dobro izrazio) uglavnom rec je o kutijama koje su snimale citav let aviona,one su se menjale svakih 4 izlaza.Jedan vojnik je bio zaduzen da tokom celog dana vodi tacno vreme poletanja i sletanja aviona i da sve to uredno zapisuje naravno imao je neku radiostanicu i tu je slusao kad pilot trazi dozvolu za poletanje i sletanje.Tehnicari su uvek izmedju dva izlaza obavljali pregled celog aviona.
Kod nas je pored aviona koji su leteli na stajanci uvek bio jedan rezervni u slucaju da neki zakaze ili da treba nesto da se odradi na nekom avionu tipa da se promeni tocak ili neka sitnija intervencija onda bi se koristio taj rezervni.
Zatim drugi pa treci i cetvrti izlaz(mislim da je glupo da sad opisujem svaki izlaz posebno).Kad se zavrsi cetvrti izlaz avioni se napune gorivom izvlace se akumulatori koji se odnose u akumulatorsku stanicu na proveru i punjenje,avioni se zatim ponovo kace za traktore koji ih odvlace do ulaza 2 a zatimih ponovo kacimo za tegljace i uvlace se u galeriju.Kad se avioni postave na mesto pod tockove im se stavljaju granicnici a ispod svakog aviona se obavezno stavljaju i tacne koje sluze da u njih kaplje visak kerozina iz aviona.
Kad se sve to zavrsi postrojavanje ako KIK ima sta da kaze on kaze i onda pravac napolje.Na izlazu propusnice dajemo dezurnom da preda vojnoj policiji pa u autobus i nazad u kasarnu.
Najgore sto ti se moze da ti se desi u vreme letackog dana je da ti zapadne APA.Posto je kod nas bilo pravilo koga to zapadne citav dan radi to.Kad mi se kaze da duzim APU meni se [smly_a010smly.gif] od muke.

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 04 Dec 2011, 01:07
by VP4868/4
meda wrote:Za alkohol nekazem da ga nije bilo... ali bas toliko nije bilo.A sto se pene tice to generalno sredjivanje prostorija nikad necu zaboraviti sipali nam vecu kolicinu te tecnosti pa smo imali pena party.Bilo je pene do kolena jedva smo je se resili.Uhvatili nas na brzinu mi tek dosli a oni iskusno nas zajebali.


nisam ih gledao kako piju,a ni kartao na pari,ali znam da mi je san prekidan
zbog pokera i novaca i tesko mi je povjerovati da su cijele noci pili radensku
i sok od cikle.za rasol od kiseloga kupusa bi mogao i mali prst dati [pusac.gif]
sto se pjene tice-tu vrijedi ona "posto kupio po toliko i prodao" i svi opet sretni
i zadovoljni. :a115

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 04 Dec 2011, 20:15
by zagi
Kaj je to značilo APA ?

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 04 Dec 2011, 21:57
by relay station
auxiliary power unit (APU)
ali na ruskom [yes.gif]

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 05 Dec 2011, 07:08
by zagi
Srećom da ima ovdje pametnih ljudi koji će mi reći kaj je APA ili APU.

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 05 Dec 2011, 10:15
by zagi
Hvala na objašnjenju Djadjo.

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 05 Dec 2011, 16:57
by meda
VP4868/4 wrote:
meda wrote:Za alkohol nekazem da ga nije bilo... ali bas toliko nije bilo.A sto se pene tice to generalno sredjivanje prostorija nikad necu zaboraviti sipali nam vecu kolicinu te tecnosti pa smo imali pena party.Bilo je pene do kolena jedva smo je se resili.Uhvatili nas na brzinu mi tek dosli a oni iskusno nas zajebali.


nisam ih gledao kako piju,a ni kartao na pari,ali znam da mi je san prekidan
zbog pokera i novaca i tesko mi je povjerovati da su cijele noci pili radensku
i sok od cikle.za rasol od kiseloga kupusa bi mogao i mali prst dati [pusac.gif]
sto se pjene tice-tu vrijedi ona "posto kupio po toliko i prodao" i svi opet sretni
i zadovoljni. :a115


VP mislice ljudi da se samo pilo na dezurnoj pari... [smly_h035smly.gif]

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 05 Dec 2011, 17:12
by meda
zagi wrote:Hvala na objašnjenju Djadjo.


Sad kad ti je Djadjo objasnio sta je APA zamisli da 4 izlaza radis samo to.Odmotas kabal sa kamiona zatim prikopcas na avion kad se avion startuje
iskopcas pa kabal vuces do sledeceg aviona i tako do zadnjeg pa kad i on bude startovan kabal namotavas na kamion i tako cetri puta.E to je mozda i jedini posao na stajanci koji nisam voleo...ali stvarno!!!

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 05 Dec 2011, 17:21
by VP4868/4
meda wrote:
VP4868/4 wrote:nisam ih gledao kako piju,a ni kartao na pari,ali znam da mi je san prekidan
zbog pokera i novaca i tesko mi je povjerovati da su cijele noci pili radensku
i sok od cikle.za rasol od kiseloga kupusa bi mogao i mali prst dati [pusac.gif]
sto se pjene tice-tu vrijedi ona "posto kupio po toliko i prodao" i svi opet sretni
i zadovoljni. :a115


VP mislice ljudi da se samo pilo na dezurnoj pari... [smly_h035smly.gif]


nije,nije samo vikendom i mozda poslije derneka za kakve praznike! [pusac.gif]
mozes li zamisliti da boca stock-a moze trajati mjesec dana,a mozda i vise u
vojnickom drustvu. :a115