Page 21 of 23

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 05 Dec 2011, 18:24
by meda
VP4868/4 wrote:
meda wrote:
VP4868/4 wrote:nisam ih gledao kako piju,a ni kartao na pari,ali znam da mi je san prekidan
zbog pokera i novaca i tesko mi je povjerovati da su cijele noci pili radensku
i sok od cikle.za rasol od kiseloga kupusa bi mogao i mali prst dati [pusac.gif]
sto se pjene tice-tu vrijedi ona "posto kupio po toliko i prodao" i svi opet sretni
i zadovoljni. :a115


VP mislice ljudi da se samo pilo na dezurnoj pari... [smly_h035smly.gif]


nije,nije samo vikendom i mozda poslije derneka za kakve praznike! [pusac.gif]
mozes li zamisliti da boca stock-a moze trajati mjesec dana,a mozda i vise u
vojnickom drustvu. :a115


Naravno da moze...ako se dobro sakrije [smly_m055smly.gif] [smly_m055smly.gif]

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 05 Dec 2011, 21:19
by rile971
meda wrote:
zagi wrote:Hvala na objašnjenju Djadjo.


Sad kad ti je Djadjo objasnio sta je APA zamisli da 4 izlaza radis samo to.Odmotas kabal sa kamiona zatim prikopcas na avion kad se avion startuje
iskopcas pa kabal vuces do sledeceg aviona i tako do zadnjeg pa kad i on bude startovan kabal namotavas na kamion i tako cetri puta.E to je mozda i jedini posao na stajanci koji nisam voleo...ali stvarno!!!


Za razliku od 124 u kojoj je meda bio mi u 352 imali smo sasvim drugaciji metod rada.Avio mehanicari su radili svoj poso(punjenje aviona gorivom,skidanje prednjeg i zadnjeg poklopca,skidanje bocnih poklopaca na usisniku,zatvaranje kapotaza na motoru postavljanje merdevina,uklanjanje podmetaca sa tockova prilikom zapustanja aviona )kontenjerci svoj a jadni specisti oni su postavljali akumulatore jurili APU i vukli kablove za startovanje aviona.Sarpove mislim da su stavljali fotografi koji su montirali i kamere na kontejnerima.Kod nas je bio poso rasporedjen po vesovima.

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 05 Dec 2011, 21:22
by rile971
meda wrote:
VP4868/4 wrote:
meda wrote:Kako zapareno!!! Koliko vidim ti si bio vatrogasac jedno pitanje kako se zvala tecnost za pravljenje pene?



zapareno od alkoholnih para,vodene pare,znoja,
dima cigareta...

sjedi jedan!
nisam bio vatrogasac nego tegljac.
pjene nije bilo kod nas nego u PP vodu koji su
opsluzivali vanjske objekte;mi smo baratali
halonima i prahom. svi smo morali sve znati jer
vrijeme reakcije je bitna stavar u spasavanju guzice.

bez obzira na sve i ja sam "prao" wc sa "šoljom"

Klaso mislim da je rec o kaporitu nisam siguran
pjene umjesto deterđenta :predaja: ali pojma
nemam kako se zove.po logici stvari PPP1
ili protupozarna pjena1 [pusac.gif]
struja i zapaljive tekucine lakse od vode se
ne gase vodom.


Za alkohol nekazem da ga nije bilo... ali bas toliko nije bilo.A sto se pene tice to generalno sredjivanje prostorija nikad necu zaboraviti sipali nam vecu kolicinu te tecnosti pa smo imali pena party.Bilo je pene do kolena jedva smo je se resili.Uhvatili nas na brzinu mi tek dosli a oni iskusno nas zajebali.

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 06 Dec 2011, 16:26
by meda
rile971 wrote:
meda wrote:
zagi wrote:Hvala na objašnjenju Djadjo.


Sad kad ti je Djadjo objasnio sta je APA zamisli da 4 izlaza radis samo to.Odmotas kabal sa kamiona zatim prikopcas na avion kad se avion startuje
iskopcas pa kabal vuces do sledeceg aviona i tako do zadnjeg pa kad i on bude startovan kabal namotavas na kamion i tako cetri puta.E to je mozda i jedini posao na stajanci koji nisam voleo...ali stvarno!!!


Za razliku od 124 u kojoj je meda bio mi u 352 imali smo sasvim drugaciji metod rada.Avio mehanicari su radili svoj poso(punjenje aviona gorivom,skidanje prednjeg i zadnjeg poklopca,skidanje bocnih poklopaca na usisniku,zatvaranje kapotaza na motoru postavljanje merdevina,uklanjanje podmetaca sa tockova prilikom zapustanja aviona )kontenjerci svoj a jadni specisti oni su postavljali akumulatore jurili APU i vukli kablove za startovanje aviona.Sarpove mislim da su stavljali fotografi koji su montirali i kamere na kontejnerima.Kod nas je bio poso rasporedjen po vesovima.


124LAE proglasena za NAJBOLJU ESKADRILU...

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 06 Dec 2011, 19:10
by rile971
meda wrote:
rile971 wrote:
meda wrote:
zagi wrote:Hvala na objašnjenju Djadjo.


Sad kad ti je Djadjo objasnio sta je APA zamisli da 4 izlaza radis samo to.Odmotas kabal sa kamiona zatim prikopcas na avion kad se avion startuje
iskopcas pa kabal vuces do sledeceg aviona i tako do zadnjeg pa kad i on bude startovan kabal namotavas na kamion i tako cetri puta.E to je mozda i jedini posao na stajanci koji nisam voleo...ali stvarno!!!


Za razliku od 124 u kojoj je meda bio mi u 352 imali smo sasvim drugaciji metod rada.Avio mehanicari su radili svoj poso(punjenje aviona gorivom,skidanje prednjeg i zadnjeg poklopca,skidanje bocnih poklopaca na usisniku,zatvaranje kapotaza na motoru postavljanje merdevina,uklanjanje podmetaca sa tockova prilikom zapustanja aviona )kontenjerci svoj a jadni specisti oni su postavljali akumulatore jurili APU i vukli kablove za startovanje aviona.Sarpove mislim da su stavljali fotografi koji su montirali i kamere na kontejnerima.Kod nas je bio poso rasporedjen po vesovima.


124LAE proglasena za NAJBOLJU ESKADRILU...


A staces tako je trebalo da bude.Jesi ti bio na dezurnoj pari jer mi to nismo davali,ali smo zato mi spavali u rupi i imali najvise letova.

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 06 Dec 2011, 19:41
by meda
rile971 wrote:
meda wrote:
rile971 wrote:
meda wrote:
zagi wrote:Hvala na objašnjenju Djadjo.


Sad kad ti je Djadjo objasnio sta je APA zamisli da 4 izlaza radis samo to.Odmotas kabal sa kamiona zatim prikopcas na avion kad se avion startuje
iskopcas pa kabal vuces do sledeceg aviona i tako do zadnjeg pa kad i on bude startovan kabal namotavas na kamion i tako cetri puta.E to je mozda i jedini posao na stajanci koji nisam voleo...ali stvarno!!!


Za razliku od 124 u kojoj je meda bio mi u 352 imali smo sasvim drugaciji metod rada.Avio mehanicari su radili svoj poso(punjenje aviona gorivom,skidanje prednjeg i zadnjeg poklopca,skidanje bocnih poklopaca na usisniku,zatvaranje kapotaza na motoru postavljanje merdevina,uklanjanje podmetaca sa tockova prilikom zapustanja aviona )kontenjerci svoj a jadni specisti oni su postavljali akumulatore jurili APU i vukli kablove za startovanje aviona.Sarpove mislim da su stavljali fotografi koji su montirali i kamere na kontejnerima.Kod nas je bio poso rasporedjen po vesovima.


124LAE proglasena za NAJBOLJU ESKADRILU...


A staces tako je trebalo da bude.Jesi ti bio na dezurnoj pari jer mi to nismo davali,ali smo zato mi spavali u rupi i imali najvise letova.

Naravno klaso...

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 18 Jul 2012, 21:44
by relay station
jedno pitanje za VP
nisu li ovi tegljači malo daleko od crte STOP otišli?
Image

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 19 Jul 2012, 07:47
by shinobi
relay station wrote:jedno pitanje za VP
nisu li ovi tegljači malo daleko od crte STOP otišli?



da je facebook stisnuo bi like :)
Odlična slika! I nadam se da će ponovno zaživjeti forum. Dečki, moram vam reć da van ovog foruma i nisam baš našao puno podataka o Željavi. Nažalost, još uvijek nisam bio u prilici da ju posjetim. Prošli vikend sam prolazio u blizini sa starim i čisto onako da me potpikne malo je opalio "znaš kaj je sa druge strane.". Jedino što nismo bili sami, mami se nije svidjela ideja posjete jer je htjela doma čim prije. Da smo bili stari i ja sami sigurno bi otišli. Tko zna, možda uskoro...

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 23 Jul 2012, 21:17
by kontejner
352 je redovito sa tegljaćem izlazila na stajanku .Zbog "osjetljivosti opreme" ,što je najćešće značilo da se nekome ne ide pješice. :ouioui

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 26 Jul 2012, 20:04
by VP4868/4
relay station wrote:jedno pitanje za VP
nisu li ovi tegljači malo daleko od crte STOP otišli?

pisalo je i "zabranjeno pušenje","ne pali vatru"...pa se pušilo
i ražanj okretao. [smly_mudri_djed.gif]
skoro svaki dan odlazilo se tegljačem do hladnjače(kantina),a do
vrtače za kerozin dva puta dnevno,ali to su bili radni zadaci.
mi smo se vozikali da nam vrijeme prodje,a mehaničari nisu nešto
zujkali bez potrebe van objekta.
npr.VTR-ovce nikada nisam vidio da vuku avion traktorom do
probnog stola,a puno puta su znali uzeti i "naš" za te potrebe.
na onoj čuvenoj rtb-ovoj snimci je 043 na izlazu 2 u jednoj akciji.

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 26 Jul 2012, 21:20
by TonyDo
Veliko - malo slovo, nestali iz riječnika.

;)

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 27 Jul 2012, 12:42
by VP4868/4
TonyDo wrote:Veliko - malo slovo, nestali iz riječnika.

;)


nikada ih nisam ni koristio na forumu;za imena je druga prica.
ni č,ć,ž,š,đ ne koristim osim ako slucajno ne odleti ili bas moram
zbog razumijevanja. [smly_mudri_djed.gif]

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 27 Jul 2012, 13:32
by relay station
zanimljivo je čuti kako je to nekada funkcioniralo

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 27 Jul 2012, 21:50
by TonyDo
VP4868/4 wrote:
TonyDo wrote:Veliko - malo slovo, nestali iz riječnika.

;)


nikada ih nisam ni koristio na forumu;za imena je druga prica.
[smly_mudri_djed.gif]


Tako je teško stisnut još jednu tipku, izgleda urednije a i stari forumaši bi morali djelovat pozitivno na mlađe članstvo.

ni č,ć,ž,š,đ ne koristim osim ako slucajno ne odleti ili bas moram zbog razumijevanja. [smly_mudri_djed.gif]


Ima jedan forumaš iz Makedonije, čovjek se trudi ali piše na makedonski-srpski-hrvatski i to još na ćirilicu.
Pa šta, staviš oćale, zapališ cigaret i uključiš mašinu za dešifriranje.
Da me se ne shvati krivo, super forumaš i skroz ugodan član.

Nije važan način pisanja već da se pokuša dovesti u red sve ovo, da na neki način izgleda urednije a sa time i kao pametnije.
I ja sam svašta brljao ali sa vremenom se sve to ispravi.

:hi

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 27 Jul 2012, 22:02
by VP4868/4
Pametno zboriš!
Evo prihvaćam drugarsku kritiku tako mi sedam sekretara skoja,sedam kozlića,sadam patuljaka
i što ono još ima na sedam?