VP4868/4 wrote:i što ono još ima na sedam?
7 pečata apokalipse/Armagedona opisanih u zadnjem poglavlju Biblije "Otkrivenje".
![pusac [pusac.gif]](./images/smilies/pusac.gif)

VP4868/4 wrote:i što ono još ima na sedam?
relay station wrote:jedno pitanje za vp-a on mi se čini nekako najkompetentniji sa svojim vojničkim zanimanjem u rupi,tehn znanjem i stažom po galerijama tamo.
Kako je rješenjen problem statičkog elektriciteta u galerijama s obzirom na pvc pod?
relay station wrote:vjerojatno je tajna bila u tom epoxi podu očigledno,sad je sve pod prašinom tako da ni nema kontakta sa tim podom
kombinacija vlage to nebi rekao da je bila kao mjera suzbijanja jer kad te strese vani npr na autu nema nekih pravila kakvo je vani vrijeme
relay station wrote:vjerojatno je tajna bila u tom epoxi podu očigledno,sad je sve pod prašinom tako da ni nema kontakta sa tim podom ,ako nije bilo posebnih napomena vama koji ste bili dosta unutra očito su to sveli na nikakvu opasnost.kombinacija vlage to nebi rekao da je bila kao mjera suzbijanja jer kad te strese vani npr na autu nema nekih pravila kakvo je vani vrijeme
mehaničar mig prvo kad dođe sa leta isprazni statički,pa opet vuku ga kasnije ..a i galerijama je velika opasnost od požara
makar se gorivo točilo vani u avionima idalje ima minimum goriva
projektanti su se ocito dobro namučili da nađu sigurno rješenje tog problema
znači to je uobičajna praksa bila da se napunjeni uvlače unutra?meda wrote:relay station wrote:vjerojatno je tajna bila u tom epoxi podu očigledno,sad je sve pod prašinom tako da ni nema kontakta sa tim podom ,ako nije bilo posebnih napomena vama koji ste bili dosta unutra očito su to sveli na nikakvu opasnost.kombinacija vlage to nebi rekao da je bila kao mjera suzbijanja jer kad te strese vani npr na autu nema nekih pravila kakvo je vani vrijeme
mehaničar mig prvo kad dođe sa leta isprazni statički,pa opet vuku ga kasnije ..a i galerijama je velika opasnost od požara
makar se gorivo točilo vani u avionima idalje ima minimum goriva
projektanti su se ocito dobro namučili da nađu sigurno rješenje tog problema
Neznam dali sam dobro razumeo" makar se gorivo točilo vani u avionima idalje ima minimum goriva" mislis da su avioni bili prazni kad su se nalazili u galerijama...
avioni kad dodju sa zadnjeg leta prvo se napune gorivom pa se tek onda uvlace,tako da su avioni bili maximalno puni kad su se nalazili u galerijama.
Djadjo wrote:Epoksi (epoksidna smola dvo ili više komponentna) sama po sebi je izolator...ali nije otporno na temperaturu a pogotovo na vatru.
a detonacije i vatra unutar objekta je doprinjela tome da to izgori u 90% objekta...
ja stvarno neznam one crte što smo slikali u četvorci dal su bojane na betonu ili epoksidnom premazu...
Djadjo wrote:Epoksi (epoksidna smola dvo ili više komponentna) sama po sebi je izolator...ali nije otporno na temperaturu a pogotovo na vatru.
a detonacije i vatra unutar objekta je doprinjela tome da to izgori u 90% objekta...
ja stvarno neznam one crte što smo slikali u četvorci dal su bojane na betonu ili epoksidnom premazu...
Djadjo wrote:Ok manji problem je izuzet komad materijala...veći je problem imat dovoljno delikatnu opremu za izmjeriti to
pošto mi u firmi nalazimo stalnu primjenu epoksidu i stakloplastici....mislim da smo jednom mjerili slično s opremom koju imamo..
i da je otpor bio preko 20 Mohma a probojni napon preko 17kV pošto mislim da nismo mogli postavit veći napon...
relay station wrote:znači to je uobičajna praksa bila da se napunjeni uvlače unutra?meda wrote:relay station wrote:vjerojatno je tajna bila u tom epoxi podu očigledno,sad je sve pod prašinom tako da ni nema kontakta sa tim podom ,ako nije bilo posebnih napomena vama koji ste bili dosta unutra očito su to sveli na nikakvu opasnost.kombinacija vlage to nebi rekao da je bila kao mjera suzbijanja jer kad te strese vani npr na autu nema nekih pravila kakvo je vani vrijeme
mehaničar mig prvo kad dođe sa leta isprazni statički,pa opet vuku ga kasnije ..a i galerijama je velika opasnost od požara
makar se gorivo točilo vani u avionima idalje ima minimum goriva
projektanti su se ocito dobro namučili da nađu sigurno rješenje tog problema
Neznam dali sam dobro razumeo" makar se gorivo točilo vani u avionima idalje ima minimum goriva" mislis da su avioni bili prazni kad su se nalazili u galerijama...
avioni kad dodju sa zadnjeg leta prvo se napune gorivom pa se tek onda uvlace,tako da su avioni bili maximalno puni kad su se nalazili u galerijama.
pitam zato jer je u prvih par godina punjeno unutra nakon toga zbog sigurnosnih razloga punjenje gorivom je obavljano isključivo vani
tako kažu oni koji su prvi preletjeli
inače dan br 1 na željavi je 26.8.1968
Return to Nekad bilo sada se spominjalo
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest