Page 23 of 23

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 21 Dec 2012, 16:51
by relay station
jedno opčenito pitanje nije usko vezano za klek nego mig-21 i njegovo opsluživanje
kako ovdje na forumu ima vojnika(i mehaničara i još nekih) koji su radili na poslovima opsuživanja aviona ,dali može netko opisati točno šta se radi prvo kad avion dođe do stajanke tko prvi dira tj dolazi u dodir sa avionom i na koji način i sa čime se prvi prvom dodiru(vjerojatno ne golim rukama)prvo avion isprazni od statike
čuo sam da se to radi samo nemam predođbu kako točno?

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 21 Dec 2012, 17:15
by kontejner
Jednostavno se nikad nismo držali nekakve procedure , i nikad nikog nije drmnulo .
Jedan dojuri sa rudom, drugi ubaci već pripremljen klin, a ostali upri i guraj .
Ima odvodnike statičkog elektriciteta na krilima, izgleda da su radili.

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 21 Dec 2012, 17:28
by meda
Kad avion dodje sa leta prihvata ga avio-mehanicar koji je zaduzen za taj avion,zatim se stavlja manja ruda kojom mehanicar kornami a vojnici guraju avion unazad.Jedan vojnik postavlja podmetac za tocak.Kad se avion parkira na stajanki vojnik prinosi merdevine ili stepenice do kabine aviona da bi piloti izasli.Mehanicar se penje i koliko se secam prvo stavlja osiguirace u sediste. Za to vreme jedan vojnik sipa gorivo i ako je bilo visie izlaza drugi vojnik menja SARP.U pauzi izmedju dva izlaza se jos sipa kiseonik i ako ima potrebe menjaju se gume.Sto se elektriciteta tice na krajevima krila su postojali odvodnici za praznjenje.

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 21 Dec 2012, 20:30
by relay station
očito se onda radi o odmaku od sigurnosnih procedura vjerojatno po papiru i knjizi ide prvo nekakv uzemljivač
čitao sam davno neki manual o opsluživanju L-ova sad nemogu to pronači nigdje kako točno(pravilno ide)
vjerojatno su po p.s radili jedino kad su se avioni vračali sa gađanja GŠ 23
isto sam pročitao i u manualu sa sr71 vjerojatno mehosi na njemu to tako i rade :hi
hvala na odgovorima

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 22 Dec 2012, 10:07
by yufighter
Na sledecim dvema slikama se vidi provodnik na prednjem tocku koji je zaduzen za praznjeneje elektriciteta.

Image

Image

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 22 Dec 2012, 10:47
by relay station
to izgleda tako u muzeju no na pravoj stajanci nisam zamjetio da nekom mig-u to visi kod prvog kotača

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 22 Dec 2012, 12:24
by FirewireHR
Nisi dobro gledao. :ouioui

Image

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 22 Dec 2012, 17:58
by relay station
očito se montira po potrebi ili se iz ovog kuta nemože vidjeti -ovdje se ne vidi
Image

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 22 Dec 2012, 19:28
by bau
Ne montira se - uvucen je u stajni trap i po potrebi se izvlaci . . .
Vidio i naucio [yes.gif]
kruno

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 23 Dec 2012, 00:34
by relay station
upravu si [yes.gif]
Image
a prva stavka u uputstvu je spriječiti pražnjenje statike na ljude i uzemljiti avion
Image
stvarno su dobro napravili te vtup-ove ima mig do u šerafe skoro pa doslovno

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 22 Feb 2013, 21:03
by relay station
ovdje kao da je vrijeme stalo
odlučno učuvane oznaka linija kretanja i pvc pod!
Image
sa ovog slo foruma
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... lit=vezist

Re: Jedan radni dan u "buži" objekta Klek

PostPosted: 06 Feb 2014, 22:22
by relay station
ajmo četa objekat primite se posla dosta spavanja [yes.gif]
Image