Spremište goriva

Pancirna vrata, galerije, prostorije i ostalo.

Re: Spremište goriva

Postby admin on 02 Apr 2008, 15:14

Firewall wrote:Da li taj objekt u Pokoju ima kakve veze sa onim mostom koji se spominjao na forumu a preko kojeg se navodno dopremalo gorivo do Željave?
admin
 

Re: Spremište goriva

Postby admin on 02 Apr 2008, 15:15

relay station wrote:naravno da ima veze..posebni cjevovod za kerozin ide rutom od pokoja preko tog mosta do željave
admin
 

Re: Spremište goriva

Postby admin on 02 Apr 2008, 15:15

Firewall wrote:Moram priznati da mi se čini taj cjevovod premalim za transport goriva.
admin
 

Re: Spremište goriva

Postby admin on 02 Apr 2008, 15:15

S.T.A.L.K.E.R wrote:U pokoju imaju magacini i pumpe
admin
 

Re: Spremište goriva

Postby admin on 02 Apr 2008, 15:15

Djadjo wrote:Malo fotki spremnika kerozina....trojka pa odmah desno....
nisam imao pravi osjecaj velicine sa slika i sa weba...dok nisam uletio u tu prostoriju osobno....sjeo na trosjed i zapalio cigaru 8)

Image

Image

Image

Image



Djadjo
admin
 

Re: Spremište goriva

Postby admin on 19 Jun 2008, 22:29

Firewall wrote:
Firewall wrote:Evo unazad godinu dana bilo je još goriva u cisternama, sad vjerojatno više nema. Sad o količinama ne bih znao komentirati. Možda to što je još bilo ostalo je zanemarivo kao količina dostojna za "eksploataciju".


Da stvarno o kojoj se količini goriva radilo u tim spremnicima, mislim da svi koji su bili unutra u podzemnom objektu mogu procjeniti veličinu spremnika pa bi na temelju toga mogli izračunati količinu goriva. Za primjer u švicarskim podzemnim aerodromima tipa Buochs ili Raron nalazi se također prostorija sa spremnicima za gorivo koji su sadržavali prema podacima 16 000 000 litara goriva..!!!

relay station wrote:
admin wrote:
Firewall wrote:Jedna generalna shema (ne baš najpreciznija, čak su neki razmjeri namjerno iskrivljeni) a tiče se vjerojatno aerodroma Buochs i Raron

Image

na temelju ove nacelne sheme koja je zapanjujuce tocna,nekih dodatnih hi res fotografija iznutra(koje postoje) i ovih okvirnih specifikacija moglo bi se napraviti totalno realna i skoro 100% tocna shema caverne
technical data:

16 000 000L kerosine in four 30m tanks


Čini mi se puno...da li je to moguće...?
admin
 

Re: Spremište goriva

Postby admin on 19 Jun 2008, 22:30

admin wrote:Pa ako razumijem dobro visina tankova je 30m. :shock:
...ovi na Željavi su bili visoki oko 7, max 8 m, a široki oko 5-6m i podaci kažu da su imali 100T goriva.
admin
 

Re: Spremište goriva

Postby admin on 19 Jun 2008, 22:31

Firewall wrote:Znači 4 x 100 t?
admin
 

Re: Spremište goriva

Postby admin on 19 Jun 2008, 22:32

admin wrote:Tako piše.
admin
 

Re: Spremište goriva

Postby admin on 19 Jun 2008, 22:32

Firewall wrote:E sad, koliko litara ide u 100t ili tonu?
admin
 

Re: Spremište goriva

Postby admin on 19 Jun 2008, 22:32

admin wrote:Hm ,malo guglao, pa pronašao ove podatke...dakle u 1T ima:

Visokooktanski benzin 1280 litara
Niskooktanski benzin ~1220 litara
Dizel D2 1150litara
admin
 

Re: Spremište goriva

Postby admin on 19 Jun 2008, 22:32

Firewall wrote:Znači ako sam dobro izračunao oko 500 000 litara goriva, dosta manje naspram 16 000 000 tona u podzemnim švicarskim aerodromima.
admin
 

Re: Spremište goriva

Postby admin on 19 Jun 2008, 22:33

trotil wrote:Hm jeli se nešto zna o skladištu goriva za željavu ono tamo neko u bosni... jer imade slika i sl......u kakvom je to stanju........gdje se točno nalazi......
admin
 

Re: Spremište goriva

Postby admin on 19 Jun 2008, 22:33

VOSt wrote:mislis li na brdo Pokoj? malo sjevernije od Bihaca, pa valjda neki privatni posjed da je postao.... mah....
admin
 

Re: Spremište goriva

Postby admin on 19 Jun 2008, 22:33

admin wrote:Jedan tip na MyCity-u je bio ovako napisao za rezervoare:
Samo malo,Ron Jeremy reče da rezervoari više ne postoje!Na slici je objekat Pokoj sa svim nadzemnim i podzemnim objektima.Objekat nikad nije bio sa "vanjskim" rezervoarima i svi su preživjeli rat,jer zbog položaja u kojem se nalaze nisu mogli biti pogođeni artiljerijom u ratu.Vanjske zgrade su pomoćnog karaktera ili za maziva i ulje.Postoji ja mislim i ulaz tipa tunel ali jako kratak za skladištenje maziva.On je iza ovih zgrada.Rezervoari su ukopani u brdo i sastoje se od armiranog betona.Iznad objekta vodi novi put prema Bos.Krupi.Ako se bolje pogleda slika uočit ćete male betonske otvore na svakom ukopanom rezervoaru.Kerozin je ostao poslije povlačenja JNA u rezervoarima skoro sav pa je to jedan od glavnih razloga opstanka 5.Armijskog korpusa u ratu (pored uvoza sa strane).Priča se da je kompletan magacin kupio lokalni naftni moćnik Čavkunović,jer je objekat za vojsku ne perspektivan.Brojevima sam označio podzemne rezervoare.

Image
admin
 

PreviousNext

Return to Podzemni objekt "Klek" (O-505)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron