Page 1 of 2

Ulaz 1

PostPosted: 13 Jan 2009, 21:46
by relay station
Image
Image
Image
Image
Image

Re: Ulaz 1

PostPosted: 14 Jan 2009, 00:16
by relay station
vidljivo,je da su sa godinama mjenjali i maskirnu shemu na betonu samih ulaza

Re: Ulaz 1

PostPosted: 14 Jan 2009, 00:18
by LupusREBEL
A čuj, kad se farbalo, ionako su promjenili i maskirnu boju na uniformi...

Re: Ulaz 1

PostPosted: 14 Jan 2009, 00:39
by relay station
i ovo je ali iz daljine
Image

Re: Ulaz 1

PostPosted: 14 Jan 2009, 00:42
by LupusREBEL
Ovo mi malo nejasno, jedni imaju šinjele a jedni vjetrovke... :a015

Re: Ulaz 1

PostPosted: 14 Jan 2009, 00:48
by FirewireHR
Tu se fino vidi i ova trafostanica (pozicija 52 na shemi):
Image.Image.Image

Re: Ulaz 1

PostPosted: 14 Jan 2009, 11:10
by LupusREBEL
I sad se sjećam rasprave na MC da u šumi nema trafo stanica, a na ovim slikam se ljepo vide...

Re: Ulaz 1

PostPosted: 14 Jan 2009, 12:02
by JoZ@
zasto je meni ovaj mig cudan :confused0006

relay station wrote:Image


ima jednu kabinu a usisnik mu je ko na dvosjedu
a i kabina je povisena
Image

Image


il je opticka varka :a015

Re: Ulaz 1

PostPosted: 14 Jan 2009, 12:26
by FirewireHR
Jednom prilikom sam na MyCity-u vidio ovu jako zgodnu usporedbu svih verzija mig-a 21, taj 539 je mislim F verzija.
http://www.mycity-military.com/Avijacija-i-PVO/Enigma-JNA-Podzemni-Aerodrom-Zeljava_71.html#565948
Image

Re: Ulaz 1

PostPosted: 14 Jan 2009, 13:04
by JoZ@
kolko sam proguglo
ovo je bilo radeno u ogranicenom broju
i bil je bas lovac
valjda i odtuda uzdignuto sjediste

uglavnom misterija rjesena

Re: Ulaz 1

PostPosted: 14 Jan 2009, 14:42
by relay station
Tamo prvo bili migovi -21 inacica f-13
inace ta zadnja slika je moj mali doprinos temi zeljava..iz prvog najranijeg seta slika nastalih tj snimljenih 1969..sve te slike iz 69 sam naso i scanirao iz makedonskog izdanja fronta iz 1969

Re: Ulaz 1

PostPosted: 14 Jan 2009, 15:34
by kontejner
Na slici je prva verzija , bilo ih je sveukupno nabavljeno 41.
To je L12 ili MiG-21f-13 evidencijski broj 22539


Ova prva masovno proizvedena verzija nema radar pa je konus i usisnik manji,nema dodatne rezervare u trupu pa nema ni grbe,ni topa , ima dva podvjesna nosaca .

Iz upotrebe povuceni 1980


Poklopac kabine se ne otvara na stranu nego prema naprijed .

Re: Ulaz 1

PostPosted: 14 Jan 2009, 15:40
by JoZ@
kakav je to onda lovac bez radara
il se oslanjal na navodenje sa zemlje a kao rakete koristil samo IR

Re: Ulaz 1

PostPosted: 14 Jan 2009, 16:01
by relay station
curi voda to je normalno..curi cak i na onoj slici gdje branko mamula ulazi na 2ku gore po zidi se vidi dosta vlage
nego zanmljivo kako dosad nito nije primjetio jednu zanimljivost a tice se nacina gradnje onih betonskih zavjesa sa prorezom za vertikalac
sve zavjese su otpuhnute tj otrgnute skupa sa dijelom zida gskroz do stijene..sto ce reci da su oni taj beton samo nalili gore u salunge..bez nekog sidrenja u same stijene..vidljivo je da su opotrebili jako malo armaturnog zeljeza u tom betonu sto je jako cudno.pa su same zavjese razbijeme ko da si ih cekicom razbijao u tisuce komadica..sto se nebi desilo da je uporabljeno vise armature..i bolje povezano sa stijenama gore

Re: Ulaz 1

PostPosted: 14 Jan 2009, 16:16
by kontejner
JoZ@ wrote:kakav je to onda lovac bez radara
il se oslanjal na navodenje sa zemlje a kao rakete koristil samo IR


Bas tako, naziv je dnevni lovac .