DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

Rasprava o objektima i njihovim ostacima vidljivim na površini.

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

Postby meda on 13 Nov 2011, 19:17

relay station wrote:dali je pri toj nocnoj uzbuni u kojoj si ucestvovao došlo i do poljetanja aviona i ako je dali imaš povratne info dali je bilo stvarno presretanja,ili samo vjezba mjerenja prolaznih vremena izvrsavanja zadatka
?


Nije bilo poletanja vec samo vezba da bi se videlo prolazno vreme.Ako moze jedno pitanje tvoj komsija dali je mozda bio u 124lae?
meda
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš
 
Posts: 382
Joined: 04 Oct 2011, 20:05
Location: 124 lae

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

Postby relay station on 13 Nov 2011, 19:23

komšija je bio u GL na sluzbi u JNA,tamo je radio u meteo sluzbi oko pista se brinuo i još stosta...oni su spadali pod SUKL-u jer piste 1 i 2,gca,svijetla i dio tornja su bili pod njima
Image Ako želite posjetiti aerodrom Željava i okolicu, obratite pažnju na OVE PODATKE
User avatar
relay station
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 3266
Joined: 20 Apr 2008, 23:43

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

Postby VP4868/4 on 14 Nov 2011, 06:24

meda wrote:Kao sto sam u prethodnom tekstu napisao avioni su svako vece u vlaceni i svako jutro izvlaceni napolje.Ja sam samo jednom imao nocnu uzbunu.Vojnik koji je dezuran kad dobije CRVENO budi pilote vojsku i tehnicare a zatim obavestava dezurnog u objektu da se otvore vrata na ulazu 3 dok mi stignemo tamo vrata se otvore avioni se zatim izvuku u usek i tu startuju.Naravno vreme nemoze da bude 5min a tacno koliko je nebi znao da ti kazem.


88/89 avioni su se uvlacili ako je padao snijeg ili ako su temperature bile prilicno
ispod nule.po noci sam znao otici do rupe ili u cetu,a i oko 5:00 sam prolazio preko
trijangla nakon skupljanja kerozina... avioni i apa na svom mjestu.
15.01.2017.
pozdrav X :garde
User avatar
VP4868/4
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 2214
Joined: 30 Jun 2008, 22:58

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

Postby meda on 14 Nov 2011, 18:52

VP4868/4 wrote:
meda wrote:Kao sto sam u prethodnom tekstu napisao avioni su svako vece u vlaceni i svako jutro izvlaceni napolje.Ja sam samo jednom imao nocnu uzbunu.Vojnik koji je dezuran kad dobije CRVENO budi pilote vojsku i tehnicare a zatim obavestava dezurnog u objektu da se otvore vrata na ulazu 3 dok mi stignemo tamo vrata se otvore avioni se zatim izvuku u usek i tu startuju.Naravno vreme nemoze da bude 5min a tacno koliko je nebi znao da ti kazem.


88/89 avioni su se uvlacili ako je padao snijeg ili ako su temperature bile prilicno
ispod nule.po noci sam znao otici do rupe ili u cetu,a i oko 5:00 sam prolazio preko
trijangla nakon skupljanja kerozina... avioni i apa na svom mjestu.


Ispravi me ako gresim.Po tvom tekstu se moze zakljuciti da su avioni bili nonstop napolju i danju i nocu, jel tako?
meda
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš
 
Posts: 382
Joined: 04 Oct 2011, 20:05
Location: 124 lae

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

Postby yufighter on 14 Nov 2011, 19:23

Ispravi me ako gresim.Po tvom tekstu se moze zakljuciti da su avioni bili nonstop napolju i danju i nocu, jel tako?


Verovatno misli na avione dezurne pare.
yufighter
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš
 
Posts: 209
Joined: 14 May 2009, 14:44

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

Postby relay station on 14 Nov 2011, 20:58

razgovarao sa susjedom kaze da je bihac bio u kontra smjeni od bataje tj bilo je odrađeno tjedni u nekim rasporedima kad je para morala biti spremna u gotovo svim uvjetima..naravno u omjeru postotaka prednost je bila na batajnici iz logičkih razloga,ipak je tamo bio glavni grad ex juge,i puno laksi meteo uvjeti(a i konfiguracija terena)
mozda je info tocna,ostavljam mogucnost da je info skroz kriva i/ili da susjed prica lovacke
Image Ako želite posjetiti aerodrom Željava i okolicu, obratite pažnju na OVE PODATKE
User avatar
relay station
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 3266
Joined: 20 Apr 2008, 23:43

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

Postby meda on 14 Nov 2011, 21:57

relay station wrote:razgovarao sa susjedom kaze da je bihac bio u kontra smjeni od bataje tj bilo je odrađeno tjedni u nekim rasporedima kad je para morala biti spremna u gotovo svim uvjetima..naravno u omjeru postotaka prednost je bila na batajnici iz logičkih razloga,ipak je tamo bio glavni grad ex juge,i puno laksi meteo uvjeti(a i konfiguracija terena)
mozda je info tocna,ostavljam mogucnost da je info skroz kriva i/ili da susjed prica lovacke


Relay morala je uvek biti spremna da poleti dali je dan ili noc,suncano ili ksa.Zamisli situaciju(govorimo o bivsoj jugi)uleti avion iz italije u vazdusni prostor SFRJ iznad slovenije dize se para sa batajnice a ne sa zeljave zato sto je noc i nije nedelja u kojoj moramo biti spremni za poletanje u svim uslovima [zbunjen---.gif]
meda
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš
 
Posts: 382
Joined: 04 Oct 2011, 20:05
Location: 124 lae

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

Postby cyber fulkrum on 14 Nov 2011, 22:06

U stalnom borbenom dežurstvu nalazile su se neprekidno dežurne pare na aerodromima Batajnica,Priština i Bihač(Željava).Isto je bilo iz potrebe pokrivanja cjelokupne teritorije SFRJ da bi se presretanje neindetifikovanog aviona moglo izvršitri blagovremeno.Dežurni sistem PVO je bio stalno u pripravnosti i u njega su ulazili pojedini elementi iz strukture RV i PVO koji su obezbedjivali taj zadatak.
User avatar
cyber fulkrum
Sretni forumaš
Sretni forumaš
 
Posts: 109
Joined: 16 May 2008, 22:23

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

Postby relay station on 14 Nov 2011, 22:23

to stoji.probat cu pitat susjeda koliko je uopce bilo poljetanja dežurne pare nocu...mislim da se to po noci nije ni radilo usljed tehnicnih ogranicenja opreme.
opet posto sam bio nocu uz pistu dok lete migovi mogu si vizualizirat sitaciju kako sljedi
željava-poljetanja dezurne pare nocu na pravo presretanje,vidljivost 4500m,ubrzo nakon poljetnja otkaz na avionu koji zahtjeva hitno sljetanje uz maximalno 1 školski krug prije...
e sad a di je nocni start?koliko njima treba da se dovuku od komande baze?kako ce taj mig sletit uopce?
koliko znam nocni start nije bio cijelu noc uz pistu nego se po zavrsetku letenja povlacio u vojarnu
zato nevjerujem da je to uopce rađeno po noci
Image Ako želite posjetiti aerodrom Željava i okolicu, obratite pažnju na OVE PODATKE
User avatar
relay station
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 3266
Joined: 20 Apr 2008, 23:43

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

Postby VP4868/4 on 15 Nov 2011, 12:20

yufighter wrote:
Ispravi me ako gresim.Po tvom tekstu se moze zakljuciti da su avioni bili nonstop napolju i danju i nocu, jel tako?


Verovatno misli na avione dezurne pare.


pa naravno da mislim na avione dezurne pare.
15.01.2017.
pozdrav X :garde
User avatar
VP4868/4
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 2214
Joined: 30 Jun 2008, 22:58

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

Postby yufighter on 15 Nov 2011, 15:27

Logicno je da bi prilikom uzbune dezurne pare bila i uzbuna ekipe za nocni start, a verovatno i ne samo njih, koja bi zauzela odmah svoja mesta i cekala povratak. Ne bi valjda dozvolili da zbog njihovog neizlaska bude izgubljen avion ili pilot koji bi eventualno morali prinudno da slete odmah nakon uzletanja.
yufighter
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš
 
Posts: 209
Joined: 14 May 2009, 14:44

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

Postby meda on 15 Nov 2011, 16:12

relay station wrote:to stoji.probat cu pitat susjeda koliko je uopce bilo poljetanja dežurne pare nocu...mislim da se to po noci nije ni radilo usljed tehnicnih ogranicenja opreme.
opet posto sam bio nocu uz pistu dok lete migovi mogu si vizualizirat sitaciju kako sljedi
željava-poljetanja dezurne pare nocu na pravo presretanje,vidljivost 4500m,ubrzo nakon poljetnja otkaz na avionu koji zahtjeva hitno sljetanje uz maximalno 1 školski krug prije...
e sad a di je nocni start?koliko njima treba da se dovuku od komande baze?kako ce taj mig sletit uopce?
koliko znam nocni start nije bio cijelu noc uz pistu nego se po zavrsetku letenja povlacio u vojarnu
zato nevjerujem da je to uopce rađeno po noci


Ajde raspitaj se kod nekog ko je bio na dezurnoj pari nebitno dal je bio oficir ili vojnik.
meda
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš
 
Posts: 382
Joined: 04 Oct 2011, 20:05
Location: 124 lae

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

Postby meda on 15 Nov 2011, 16:17

VP4868/4 wrote:
yufighter wrote:
Ispravi me ako gresim.Po tvom tekstu se moze zakljuciti da su avioni bili nonstop napolju i danju i nocu, jel tako?


Verovatno misli na avione dezurne pare.


pa naravno da mislim na avione dezurne pare.


Preko noci avioni su bili u objektu to ce ti svako ko je bio na dezurnoj pari potvrditi.Zao mi je sto nema neko iz 124 ili 125 da se prikljuci ovoj raspravi.
meda
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš
 
Posts: 382
Joined: 04 Oct 2011, 20:05
Location: 124 lae

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

Postby relay station on 16 Nov 2011, 17:19

yufighter wrote:Logicno je da bi prilikom uzbune dezurne pare bila i uzbuna ekipe za nocni start, a verovatno i ne samo njih, koja bi zauzela odmah svoja mesta i cekala povratak. Ne bi valjda dozvolili da zbog njihovog neizlaska bude izgubljen avion ili pilot koji bi eventualno morali prinudno da slete odmah nakon uzletanja.
logično je ali nekako mi se cini da to nije bio slucaj
računaj koliko treba ekipi u vojarni da na znak uzbune dež pare,istovremeno okupi vojsku,potrpa u zilove i ine kamione,i dovuče do pozicije nočnog starta kod piste
nebih to vrijeme niti racunao jer mislim da to nije bilo tako rješeno,vec da je kod pozicije kanađanke bio instaliran neki minimum opreme za nocni start.mislim da se to i vidi na nekim slikama
Image Ako želite posjetiti aerodrom Željava i okolicu, obratite pažnju na OVE PODATKE
User avatar
relay station
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 3266
Joined: 20 Apr 2008, 23:43

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

Postby meda on 03 Dec 2011, 21:02

relay station wrote:
yufighter wrote:Logicno je da bi prilikom uzbune dezurne pare bila i uzbuna ekipe za nocni start, a verovatno i ne samo njih, koja bi zauzela odmah svoja mesta i cekala povratak. Ne bi valjda dozvolili da zbog njihovog neizlaska bude izgubljen avion ili pilot koji bi eventualno morali prinudno da slete odmah nakon uzletanja.
logično je ali nekako mi se cini da to nije bio slucaj
računaj koliko treba ekipi u vojarni da na znak uzbune dež pare,istovremeno okupi vojsku,potrpa u zilove i ine kamione,i dovuče do pozicije nočnog starta kod piste
nebih to vrijeme niti racunao jer mislim da to nije bilo tako rješeno,vec da je kod pozicije kanađanke bio instaliran neki minimum opreme za nocni start.mislim da se to i vidi na nekim slikama


Jedno pitanje za releya:
Dali bi mogao da se raspitas kod komsije da slucajno nije preko noci bila i dezurna ekipa nocnog starta?
meda
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš
 
Posts: 382
Joined: 04 Oct 2011, 20:05
Location: 124 lae

PreviousNext

Return to Piste i vanjski objekti

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron