Page 5 of 5

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

PostPosted: 04 Dec 2011, 13:02
by relay station
koliko me sjecanje sluzi spominjao je nocno letenje redovito,dezurstva uz prožektore za potrebene dezurne pare i neke uzbune nije spominjao no pitat su ga kad bude prilika

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

PostPosted: 10 Dec 2011, 00:38
by Let_lampa
meda wrote:
VP4868/4 wrote:
yufighter wrote:
Ispravi me ako gresim.Po tvom tekstu se moze zakljuciti da su avioni bili nonstop napolju i danju i nocu, jel tako?


Verovatno misli na avione dezurne pare.


pa naravno da mislim na avione dezurne pare.

Preko noci avioni su bili u objektu to ce ti svako ko je bio na dezurnoj pari potvrditi.Zao mi je sto nema neko iz 124 ili 125 da se prikljuci ovoj raspravi.


U pravi si ako mislis na gotovo sve avione osim ona dva pripremljena za dežurnu paru. Ti su cijelo vrijeme tj. danju i noću bili parkirani vani na trianglu.
Izuzetak je bio samo kod jakog vjetra ili velike količine napadalog snijega. Tada su cekali na poziciji iza limenih vratiju, kao što je već opisano.
To se zvalo tehnički QGO i čekalo se smirivanje vremena, a kada je uzrok bio snijeg, sve dežurne ekipe su prioritetno radile na čišćenju snijega da bi dežurna para što prije bila u funkciji.
Isto tako, na pari nisu bila samo tri mehaničara, nego više njih, prema specijalnosti i dva pilota.
Naravno, sva ostala potrebna ekipa koja mora posluživati letenje, također je imala 24 satno dežurstvo kao i posada dežurne pare.
Prema tome, moglo se letjeti u bilo koje doba dana i noći.
Postojala je pripravnost iz broja 1, 2 i 3.
Ono snimljeno na Batajnici 2006. godine je polijetanje iz pripravnosti broj 2, a zadano vrijeme je 3-5 minuta.
Pod brojem 3 je bila pripravnost noću, tj. za vrijeme spavanja i iznosila je 20 minuta.

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

PostPosted: 10 Dec 2011, 11:28
by meda
Let_lampa wrote:
meda wrote:
VP4868/4 wrote:
yufighter wrote:
Ispravi me ako gresim.Po tvom tekstu se moze zakljuciti da su avioni bili nonstop napolju i danju i nocu, jel tako?


Verovatno misli na avione dezurne pare.


pa naravno da mislim na avione dezurne pare.

Preko noci avioni su bili u objektu to ce ti svako ko je bio na dezurnoj pari potvrditi.Zao mi je sto nema neko iz 124 ili 125 da se prikljuci ovoj raspravi.


U pravi si ako mislis na gotovo sve avione osim ona dva pripremljena za dežurnu paru. Ti su cijelo vrijeme tj. danju i noću bili parkirani vani na trianglu.
Izuzetak je bio samo kod jakog vjetra ili velike količine napadalog snijega. Tada su cekali na poziciji iza limenih vratiju, kao što je već opisano.
To se zvalo tehnički QGO i čekalo se smirivanje vremena, a kada je uzrok bio snijeg, sve dežurne ekipe su prioritetno radile na čišćenju snijega da bi dežurna para što prije bila u funkciji.
Isto tako, na pari nisu bila samo tri mehaničara, nego više njih, prema specijalnosti i dva pilota.
Naravno, sva ostala potrebna ekipa koja mora posluživati letenje, također je imala 24 satno dežurstvo kao i posada dežurne pare.
Prema tome, moglo se letjeti u bilo koje doba dana i noći.
Postojala je pripravnost iz broja 1, 2 i 3.
Ono snimljeno na Batajnici 2006. godine je polijetanje iz pripravnosti broj 2, a zadano vrijeme je 3-5 minuta.
Pod brojem 3 je bila pripravnost noću, tj. za vrijeme spavanja i iznosila je 20 minuta.

izgleda da me pamcenje napustilo pa se nesecam sta sam radio na dezurnoj pari ... :confused0006

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

PostPosted: 10 Dec 2011, 21:52
by Let_lampa
meda wrote: izgleda da me pamcenje napustilo pa se nesecam sta sam radio na dezurnoj pari ... :confused0006

Ne znam sto si ti radio na DP, ali ja znam nekog tko se jako dobro sjeca sto je radio na DP.

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

PostPosted: 10 Dec 2011, 21:59
by meda
Let_lampa wrote:
meda wrote: izgleda da me pamcenje napustilo pa se nesecam sta sam radio na dezurnoj pari ... :confused0006

Ne znam sto si ti radio na DP, ali ja znam nekog tko se jako dobro sjeca sto je radio na DP.

U kojoj je eskadrili bila ta osoba?

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

PostPosted: 12 Dec 2011, 18:29
by rile971
meda wrote:
Let_lampa wrote:
meda wrote: izgleda da me pamcenje napustilo pa se nesecam sta sam radio na dezurnoj pari ... :confused0006

Ne znam sto si ti radio na DP, ali ja znam nekog tko se jako dobro sjeca sto je radio na DP.

U kojoj je eskadrili bila ta osoba?


A to nije bitno,a stvarno sta si ti radio na pari.

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

PostPosted: 12 Dec 2011, 19:23
by meda
rile971 wrote:
meda wrote:
Let_lampa wrote:
meda wrote: izgleda da me pamcenje napustilo pa se nesecam sta sam radio na dezurnoj pari ... :confused0006

Ne znam sto si ti radio na DP, ali ja znam nekog tko se jako dobro sjeca sto je radio na DP.

U kojoj je eskadrili bila ta osoba?


A to nije bitno,a stvarno sta si ti radio na pari.


Sta smo radili NISTA...jeli,pili,spavali i igrali karte... :a115

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

PostPosted: 12 Dec 2011, 19:30
by rile971
meda wrote:
rile971 wrote:
meda wrote:
Let_lampa wrote:
meda wrote: izgleda da me pamcenje napustilo pa se nesecam sta sam radio na dezurnoj pari ... :confused0006

Ne znam sto si ti radio na DP, ali ja znam nekog tko se jako dobro sjeca sto je radio na DP.

U kojoj je eskadrili bila ta osoba?


A to nije bitno,a stvarno sta si ti radio na pari.


Sta smo radili NISTA...jeli,pili,spavali i igrali karte... :a115


to klaso pa napokon da priznas sta ste radili,a ne da te ispravljaju ljudi po forumu

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

PostPosted: 12 Dec 2011, 20:00
by meda
[peace.gif]

Re: DEŽURNA PARA i mala rasprava na tu temu

PostPosted: 12 Dec 2011, 22:00
by rile971
meda wrote:[peace.gif]

Izvinite ljudi ja i meda se malo salimo zna se sta su ti ljudi radili tamo.Nije se samo tamo pilo dovodilo kurvi i kockalo moze ko sta hoce da prica kad su ljudi trebali da odrade svoj poso radili su ga odgovorno i profesionalno i cak sto vise mislim da smo bili bolje obucena posada za rad na avionima nego oni u Batajnici jer je svako radio svoj poso.Zato su nas i staresine dosta cenile jer kod nis nije postojalo ne mogu ili necu.