by treb on 04 Oct 2008, 21:17
Podaci o pistama prema navedenom rasporedu:
Od pet pista, tri su bile namijenjene isključivo za polijetanje i to piste označene kao 3, 4 i 5.
Glavna pista je bila ona pod brojem 1 i služila je za polijetanje i slijetanje zrakoplova. Za noćno je slijetanje bila opremljena svjetlosnom signalizacijom za precizni prilaz kategorije 1* u smjeru 142 za koji su bili podešeni radio farovi Rakovica (305 kHz), Vaganac (420 kHz) i Izačić (320 kHz), dok su u smjeru 322 bili podešeni farovi Klokot (320 kHz) i Zverinjac (420 kHz). Staza 1 je uz to bila opremljena i GCA uređajem za navođenje. Pomoćna poletno sletna pista je bila pod brojem 2.
Dimenzije PSS:
Pista 1 - 2450 x 36,5 m
Pista 2 - 2400 x 24 m
Pista 3 - 2400 x 30 m
Pista 4 - 2600 x 15 m
Pista 5 - 2400 x 15 m
Nijedna od 5 pista nije potpuno vodoravna, a za piste 3, 4 i 5 su znakovita 2 vala u drugoj trećini piste. Baza pista je od sloja tucanika debljine oko 50 cm na kojem je asfaltna podloga piste debljine oko 15 cm.
*(# Category I - A precision instrument approach and landing with a decision height not lower than 200 feet (61 m) above touchdown zone elevation and with either a visibility not less than 2,625 feet (800 m) or a runway visual range not less than 2,400 feet (730 m), (with touchdown zone and center lightning, RVR 1,800ft). An aircraft equipped with an Enhanced Flight Vision System may, under certain circumstances, continue an approach to CAT II minimums. [14 CFR Part 91.175 amendment 281])
Last edited by
treb on 15 Sep 2010, 12:01, edited 1 time in total.
Reason: Update nakon mjerenja širine