Posjet Željavi 30.08.2010 -nešt malo

EXLUZIVNO: Snimke aerodroma dok je bio u operativnom stanju! Nigdje prikazano! Pogledajte obavezno! Foto i video materijal u boji!

Re: Posjet Željavi 30.08.2010 -nešt malo

Postby LupusREBEL on 06 Sep 2010, 18:42

Super, tak nebi profitirao, tko voli igrat ruski rulet, eto mu idealne prilike... :hi
Image
User avatar
LupusREBEL
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5238
Joined: 21 Jul 2008, 19:43
Location: Zagreb

Re: Posjet Željavi 30.08.2010 -nešt malo

Postby tomy on 06 Sep 2010, 19:00

naravno...a baš me interesira dali itko ikada planira razminirat to područje... jer je situacija iz dana u dan sve gora i gora , a teren sve nepristupačniji.

što se duže čeka to če biti sve teže to napravit... :confused0006 :baton
User avatar
tomy
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 1914
Joined: 23 Nov 2009, 13:32
Location: kilometrima ispod planina...

Re: Posjet Željavi 30.08.2010 -nešt malo

Postby AutoExpert on 07 Sep 2010, 07:46

Valjda nece skoro jer objekat nema nikakvu perspektivu,tako sam negde procitao,ali me cudi da nisu ponudili objekat za neke pare??
AutoExpert
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 967
Joined: 25 Jan 2009, 01:31

Re: Posjet Željavi 30.08.2010 -nešt malo

Postby suzuki_gsr on 07 Sep 2010, 16:39

Ja ću skoro na željavu, ali ću većinu vremena potrošiti na Golu. samo da se vrijeme sredi jer planiram parkirati podno Plješevice i 10 km pješice do gore, procunjati, poslikati i dole pravac na Janjca u BiH. taman smo se skupili ekipno i na turneju. ::bye
suzuki_gsr
Tihi forumaš
Tihi forumaš
 
Posts: 31
Joined: 05 Jan 2010, 03:35

Re: Posjet Željavi 30.08.2010 -nešt malo

Postby Let_lampa on 29 Sep 2010, 23:15

treb wrote:A zamisli tek kak je bilo dežurcima recimo koji su morali na neku uzbunu sjedit u kokpitu i čekat dozvolu za polijetanje, a vani lijeva! :)


Kaže komšija da je imao takav slučaj.
Danima je padala kiša i jedno predvečer, zapravo je već pala noć, dobiju uzbunu i pripravnost u br.1.
On i drugi pilot ulete u kabine na trianglu, mehaničari pored njih, agregati u pogonu, sa KM se čeka informacija za polijetanje preko radioveze.
I čekaju, čekaju, a kiša nemilice pada.
Poklopac kabine je bio spušten, nos aviona usmjeren uzduž piste br.4, okolo mrak i samo gomila plavih svjetala uz rubove stajanke i piste.
U tome iščekivanju, rukom je napipao instrumente na desnom horizontalnom pultu i osjetio je vodu koja se nakupila na staklima jer postoji malo povišeni rub.
U medjuvremenu, jedan AN-26 je doletio s Plesa i pokušao sletjeti u Bihać pomoću Procedure po radiofaru RA(Rakovica).
Pilot javlja da ima nestabilno pokazivanje tog sredstva i mora napraviti produžavanje na drugi krug.
Opet ništa iz drugog pokušaja. Ide još jednom i odustaje, vraća se na Pleso.

Još neko vrijeme su tako čekali i onda preko radioveze dobiju prekid pripravnosti u br.1.
Ukupno je trajalo oko sat i pol.
Sutradan su saznali da su u Operativnom centru te večeri registrirali preko 140 avio polijetanja u srednjem Jadranu. Ameri imali nekakvu vježbu sa nosača i bile su ometane pojedine frekvencije, pa tako i tadašnji radiofarovi.
Radnja se odvijala negdje '87-88.

Eto, lagana priča za povečerje. Ako sam nešto pogrešno prepričao, će da priupitam komšiju.
User avatar
Let_lampa
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš
 
Posts: 444
Joined: 16 Oct 2009, 22:17

Re: Posjet Željavi 30.08.2010 -nešt malo

Postby FirewireHR on 30 Sep 2010, 00:34

Evo nam opet Let_lampe sa zanimljivim pričama. [yes.gif] :)

Jesam li dobro razumio da je mig prokišnjavao? [smly_n010smly.gif]
Znači neka vrsta elektronskog ometanja je bila u funkciji...jeli se to uopće moglo sa sigurnošću utvrditi dok je trajalo ili je tek naknadno zaključeno?
[smly_c040smly.gif]
User avatar
FirewireHR
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5785
Joined: 29 Mar 2008, 15:43

Re: Posjet Željavi 30.08.2010 -nešt malo

Postby VP4868/4 on 30 Sep 2010, 06:16

ako je taj radiofar koji km od aerodroma onda je ludjacka snaga bila potrebna
za poklopiti prijemnik jer gruba racunica kaze da za dvostruko vecu udaljenost
treba cetiri puta vise snage, a ameri su bili bar dvjesto km od aerodroma.
puno parametara igra,a osnovni meni nepoznati su frekvencija i vrsta modulacije.

moj pogled-pilot je izabrao dobar i dovoljan razlog za odustajanje,a nije ispao pi.....ca :predaja:
29.12.2018.
pozdrav X :garde
User avatar
VP4868/4
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 2218
Joined: 30 Jun 2008, 22:58

Re: Posjet Željavi 30.08.2010 -nešt malo

Postby Let_lampa on 30 Sep 2010, 06:37

VP4868/4 wrote:ako je taj radiofar koji km od aerodroma onda je ludjacka snaga bila potrebna
za poklopiti prijemnik jer gruba racunica kaze da za dvostruko vecu udaljenost
treba cetiri puta vise snage, a ameri su bili bar dvjesto km od aerodroma.
puno parametara igra,a osnovni meni nepoznati su frekvencija i vrsta modulacije.

moj pogled-pilot je izabrao dobar i dovoljan razlog za odustajanje,a nije ispao pi.....ca :predaja:


Postojao je i drugi način za slijetanje, koristeći GCA radar , ali obzirom na jako nisku donju bazu oblaka, kaže komšija da bi to bilo prereiskantno a nije bilo potrebe za ići na silu.

Prisjetimo se što se nedavno dogodilo poljskom Predsjedniku i ekipi( ako je bilo slučajno?).


RFR "RA" je pozicioniran 18 km sjeverozapadno od praga 14, prema Slunju, a svi ti radio-navigacijski farovi emitiraju na srednjem valu.
I nije rečeno da su ga ometali s broda.
Kada se izvode vježbe ili stvarne akcije, poleti više vrsta aviona, desetke njih a neki imaju opremu koja služi za elektronsko ometanje.
Primjer: u vrijeme rata u Bosni, poleti 16 aviona a djelovala su 4-6.
Ostali su imali zadaću zaštite nosača, tankiranja u zraku i ometanja( pored zadaće koju obavlja AWACS).
User avatar
Let_lampa
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš
 
Posts: 444
Joined: 16 Oct 2009, 22:17

Re: Posjet Željavi 30.08.2010 -nešt malo

Postby zagi on 01 Jul 2011, 12:55

FirewireHR wrote:Evo nam opet Let_lampe sa zanimljivim pričama. [yes.gif] :)

Jesam li dobro razumio da je mig prokišnjavao? [smly_n010smly.gif]
Znači neka vrsta elektronskog ometanja je bila u funkciji...jeli se to uopće moglo sa sigurnošću utvrditi dok je trajalo ili je tek naknadno zaključeno?

I mene zanima dali je voda mogla prodrijeti u unutrašnjost ili se to nakupio kondenzat s obzirom na klimatske uvjete, i vremena koje je pilot prosjedio u avionu!
User avatar
zagi
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš
 
Posts: 717
Joined: 01 Mar 2011, 12:29
Location: Zagreb i Marija Bistrica

Re: Posjet Željavi 30.08.2010 -nešt malo

Postby Let_lampa on 01 Jul 2011, 16:44

zagi wrote:
FirewireHR wrote:Evo nam opet Let_lampe sa zanimljivim pričama. [yes.gif] :)

Jesam li dobro razumio da je mig prokišnjavao? [smly_n010smly.gif]
Znači neka vrsta elektronskog ometanja je bila u funkciji...jeli se to uopće moglo sa sigurnošću utvrditi dok je trajalo ili je tek naknadno zaključeno?

I mene zanima dali je voda mogla prodrijeti u unutrašnjost ili se to nakupio kondenzat s obzirom na klimatske uvjete, i vremena koje je pilot prosjedio u avionu!



Naravno da je bilo ometanje i to punom snagom, svih frekvencija.
U situaciji kada se ceka u pripravnosti broj 1, pilot sjedi u kabini, APA cijelo vrijeme radi i daje napon, radiostanica je na prijemu a zbog kise poklopac kabine je samo spusten ali kabina nije zabravljena i hermetizirana.
Zato je voda mogla polako ulaziti unutra.
User avatar
Let_lampa
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš
 
Posts: 444
Joined: 16 Oct 2009, 22:17

Previous

Return to Foto-Video galerija

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron