Page 6 of 7

Re: posjet Željavi 06. 01 2011. godine

PostPosted: 09 Jan 2011, 01:56
by FirewireHR
Djadjo wrote:Htio bih povuć nekih par indicija za razglabanje o teoriji zavjere,što je najvažnije konačno sam vidio vrata u stijeni i to s triangla,pošto nam je vrijeme pogodovalo kao nikada do sada padina je bila kao na pladnju servirana iskusnom oku da vidi ono što je inače sakriveno u tonama krošnji drveća.Iako je taj detalj promjenio gledanje na stvar jer sam ja bazirao ta vrata tamo negdje oko šatora zvijezde samo zbog toga što je malo prije zvjezde vertikala direktno iz galerije koju smo okarakterizirali kao možebitni izlaz za ljudstvo u nekom x slučaju.Ali kockice cjele priče su sjele na mjesto nakon što sam pogledao slike na kompu i vidio da se ta vrata nalaze malo dalje od KT-a prema trojci,to je automatski pasalo sa video zapisom armije bih u izviđanju 92-ge.Naime redosljed njihovog prolaska nije nikako pasao stvari na način da su bili kod šatora iznad trojke pa su otišli do vrata u stijeni (koja su kao bila iznad zvijezde kakvih 150 metara prije) pa su stigli do stražare.Čemu bi se šetali pet puta vamo tamo da bi prošli isti put par puta.Znači vrata u stijeni su iznad trojke kao i šator te onda sljeduje teorija potkrepljena s dvije ili tri viđene vertikale iz DIT-2.Na slici se jasno vidi ulaz za ta vrata a kakvih 50 metara prije stoji KT.E sada dali se iz tih vrata dolazi (možda) u kt s druge strane lifta nekih hodnikom ili se dolazi nekom od vertikala iz dit2 neznam,te kakav je bio plan evakuacije ako je tog i bilo...dal su iz objekta odlazili liftom pa hodinkom kroz vrata u stijeni izlazili van te kosinom (mislim da je to putić koji su spominjali oni koji su držali stražu oko šatora) pa do stražare koja je betonski zaklon od možebitne pucnjave po padini odozdo,a tko je gore uvjek ima više šanse za pregled situacije..Uglavnom šta god bilo bitno je da je to konačno viđeno :) bar meni hehe.Naravno tu ostaje pitanje čemu vertikala prije zvjezde no vrijeme i nove expedicije će doć i to tih odgovora....

Image


Djadjo

Nije li to ono što je Treb bio uslikao...čak smo i debatirali...mada ok sada se bolje vidi. :)
viewtopic.php?f=15&t=783
Izgleda da se u međuvremenu dosta drveća povaljalo dole.
Znači ti misliš da je to ovo iz videa ArmijeBiH...dali možeš iz originala slike izvući taj detalj bolje?
Image.Image.Image.Image.Image

Re: posjet Željavi 06. 01 2011. godine

PostPosted: 09 Jan 2011, 02:08
by VP4868/4
LupusREBEL wrote:Ovo sam nešto sliko, nemam blage dume što je to! [smly_n010smly.gif]

Image


imas o tome nesto na...
viewtopic.php?f=18&t=2116&hilit=dit1&start=15
viewtopic.php?f=18&t=2116&hilit=dit1&start=30

Re: posjet Željavi 06. 01 2011. godine

PostPosted: 09 Jan 2011, 10:57
by Danijel
VP4868/4 wrote:
LupusREBEL wrote:Ovo sam nešto sliko, nemam blage dume što je to! [smly_n010smly.gif]

Image


imas o tome nesto na...
viewtopic.php?f=18&t=2116&hilit=dit1&start=15
viewtopic.php?f=18&t=2116&hilit=dit1&start=30




Taj uređaj je kompenzator jalove struje, u samom objektu je postojao velik broj trošila različit snage koji su stvarali razlićčita opterećenja na generatore i stvarala se poprilična količina jalove odnosno neiskorištene struje. U takvim slučajevima se stavljaju kompenzatori....Ja imam doma u radioni isto kompenzator, na 20kw zkupne snage skupi se gotovo 4kw jalove neiskoristive struje. Takav uređaj je tu da to eliminira

Re: posjet Željavi 06. 01 2011. godine

PostPosted: 09 Jan 2011, 15:49
by VP4868/4
Danijel wrote:
VP4868/4 wrote:Taj uređaj je kompenzator jalove struje, u samom objektu je postojao velik broj trošila različit snage koji su stvarali razlićčita opterećenja na generatore i stvarala se poprilična količina jalove odnosno neiskorištene struje. U takvim slučajevima se stavljaju kompenzatori....Ja imam doma u radioni isto kompenzator, na 20kw zkupne snage skupi se gotovo 4kw jalove neiskoristive struje. Takav uređaj je tu da to eliminira


"neikoristena" i stvaranje...jalova snaga... [smly_n010smly.gif]
jalova snaga bi ti bila nesto kao kredit bez kamata ili jos slikovitije-banka ti
da lovu koju ti okrenes,zaradis i onda vratis njima sto si uzeo bez ikakve
racunice za banku.neka me jakostrujasi slobodo isprave ili nadopune.
jesi li mozda radio vektorska zbrajanja,kosinus fi,Lx i Cx?

na pločici piše "constant current regulator" i current output u 5 stupnjeva
pa sam trazeci naleto na
http://www.adb-airfield.com/support/obs ... 6A0104.pdf

Re: Posjet Željavi 06.01.2011. godine

PostPosted: 09 Jan 2011, 19:29
by Danijel
http://www.elmah.hr/clanci_jsnaga.php evo tu je sve o jalovoj struji a ovo s konstantnim amperažama je vjerojatno da je uređaj bio namjenjen i za stabilizaciju napona zbog osjetljive tehnike u samom objektu...

Ja nisam zbrajao ništa, to su mi riješili elektroinstalateri u radioni, postavili neki mjerni uređaj koji je radio 10 dana i snimao opterećenja, potrošnju, napone, padove napona i slično i onda prema tim podacima proračunali kakav kompenzator/stabilizator mi je potreban. Meni su u radioni često pregarali određeni display-i na stroju i nakon ugradnje tog komepenzatora nemam apsolutno nikakvih problema a druga je stvar ta da mi je izbacivalo ponekad na glavnoj sklopki zbog velikog vršnog opterećenja i taj problem smo anulirali ugradnjom kompenzatora/stabilizatora. Od kad je ugrađen prilikom nestanka struje neonska rasvjeta mi radi još oko 2 minute a recimo radio svira još gotovo 5 minuta bez problema

Re: Posjet Željavi 06.01.2011. godine

PostPosted: 09 Jan 2011, 22:01
by kontejner
Izgleda da ovo nema veze sa kompenzacijom jalove snage, nego sa rasvjetom pista.

Mali sam proguglal, i to je izgleda standardni sistem.

Serijski spoj svih žarulja sa napajanjem koje daje konstantnu struju.Ko lampice za bor,sa dobrom regulacijom i na veliko.
Ova se kanta se brine da je struja uvjek jednaka makar povezali 1000 žarulja u seriju,i prema tome regulira napon .

To omogućava jednostavnu regulaciju jačine svjetla, kod prilaza u lošim uvjetima pojača se rasvjeta na maximum radi lakšeg uočavanja piste, a u finalu se može prigušiti da ne smeta.

Povezuje se jednim kablom od jedne do druge žarulje,ukrug prema izvoru , pa je izvedba jednostavna.
Izlazni napon može ići do par tisuća volti,ovisno o broju serijski povezanih žarulja,pa treba visokonaponski kabel .

Kak se rješava problem "jedna crkne-crknu sve" nemam pojma.

Koristi se struja od 6,6a za manje sisteme i struja od 20a za velike sa puno žarulja da se smanji potrebni napon.

Re: Posjet Željavi 06.01.2011. godine

PostPosted: 09 Jan 2011, 22:07
by TonyDo
evo sam se malo poigra sa slikom VO iznad KT,djadjo će sigurno bolje izvuć detalj
ali meni na onom videu izgleda kao da se lik spušta do VO
a i ovo izgrađeno od kamenja nemogu prepoznat oko otvora

Image

Image

:hi

Re: Posjet Željavi 06.01.2011. godine

PostPosted: 10 Jan 2011, 12:58
by DOK
S obzirom na to, da su ovo lijepili clani LYBI teama, to je sasvim normalno :haha

Re: Posjet Željavi 06.01.2011. godine

PostPosted: 10 Jan 2011, 13:38
by Warlike_Warrior
Definitivno tu nešto ima...

Re: Posjet Željavi 06.01.2011. godine

PostPosted: 10 Jan 2011, 14:53
by blake
@Djadjo
Naravno da su rezervoari čvrsto ubetonirani. Od tih vodenih jastuka ("hidropoda") je netko takodjer složio jedan od željavskih mitova.

Pod skladišenjem mlaznog goriva na vodenom jastuku podrazumijeva se da je u rezervoaru pri dnu voda, na kojoj gorivo kao specifično lakše pliva. Inače bi, kako se gorivo u rezervaru troši i nivo mu opada, gore ostaje zračni prostor, u kojem su nužno i pare goriva. Kako je točka plamišta kerozina (petroleja) od 25-45 'C, a dizel-goriva (lož-ulja) od 50 'C na više; to znači da u praznom dijelu rezervara imaš idealnu gorivu-explozivnu smjesu zraka i para goriva.

Zato se, kako se gorivo troši, odozdo upumpava voda, na kojoj gorivo pliva, pa je tank, ajmo reć', stalno pun.

Moram ići sada, dopunit ću ovo.

Re: Posjet Željavi 06.01.2011. godine

PostPosted: 10 Jan 2011, 15:31
by tomy
blake wrote:@Djadjo
Naravno da su rezervoari čvrsto ubetonirani. Od tih vodenih jastuka ("hidropoda") je netko takodjer složio jedan od željavskih mitova.

Pod skladišenjem mlaznog goriva na vodenom jastuku podrazumijeva se da je u rezervoaru pri dnu voda, na kojoj gorivo kao specifično lakše pliva. Inače bi, kako se gorivo u rezervaru troši i nivo mu opada, gore ostaje zračni prostor, u kojem su nužno i pare goriva. Kako je točka plamišta kerozina (petroleja) od 25-45 'C, a dizel-goriva (lož-ulja) od 50 'C na više; to znači da u praznom dijelu rezervara imaš idealnu gorivu-explozivnu smjesu zraka i para goriva.

Zato se, kako se gorivo troši, odozdo upumpava voda, na kojoj gorivo pliva, pa je tank, ajmo reć', stalno pun.

Moram ići sada, dopunit ću ovo.


je u to potpuno ne vjerujem jer se gorivo crpilo sa dna rezervoara tako da ta teorija nemože da bude...ima slika koje to pokazuju... [rockon.gif]

Re: Posjet Željavi 06.01.2011. godine

PostPosted: 10 Jan 2011, 21:27
by blake
Morao sam otići s posla, pa nisam dovršio.

@Tomy
Slažem se s tobom. Nisam stigao napisati do kraja. Počeo sam pisati o teoriji skladištenja goriva na vodenom jastuku,; ali kao što ti kažeš, praksa (tj.snimke ostataka rezervoara) ne drži tu teoriju. U pravu si, da bi vodeni jastuk funkcionirao, voda se mora upumpavati u dno rezervoara, a gorivo crpiti sa, recimo, 1 m od vrha rezervaora, tako da nikad ne povuče ni vodu, ni nečistoće. Takodjer, kad se rezervar puni gorivom, voda se mora ispuštati. Ta voda je zauljena-masna-smrdljiva i ne možeš ju samo tako ispustiti u kanalizaciju; ili ti treba i poseban tank za nju.

Inače, po onim snimkama unutrašnjosti rezervoara, pri dnu su ostaci usisne košare, što bi značilo da taj tank radi jednako kao obični tank za gorivo na vozilu, ili za ložu kod cemtralnog grijanja. Jedinu zamjerku imam što je usisna košara skoro na samom dnu; a ne barem 30 cm iznad dna; jer na dnu uvijek ima vode izdvojene iz samog goriva ili od kondenzacije baš u praznom gornjem dijelu spremnika; te taloga-smeća. Znaš to i sam na autu.

Re: Posjet Željavi 06.01.2011. godine

PostPosted: 10 Jan 2011, 21:35
by tomy
istina da je usisna košara na samom dnu ali je dosta visoka i cjev se veže na nju... tako da ubiti nebi smjelo povuči vodu i nečistoče ako je uopče bilo toga jer se zna da se gorivo separiralo prije ulaska u objekat... mislim da tome služe oni separatori vani... ispravite me ako nisam u pravu... [smly_018smly.gif] [magic]

Re: Posjet Željavi 06.01.2011. godine

PostPosted: 10 Jan 2011, 21:46
by blake
Misliš vjerojatno na ovu slku:
Image

Složit ćemo se da u ovom trenutku ne možemo potvrditi teoriju o vodenom jastuku.
Ovo bi otprilike, bio princip rada običnog rezervara, rezervara s plivajućim poklopcem, i rezervara s vodenim jastukom.

Image

Pronašao sam i ovu sliku, pri vrhu rezervara (ne znam da li istoga).
Image

Naravno da ne mogu sa sigurnošću potvrditi ni demantirati iz ovih slika je li se gorivo unutar rezervoara skladištilo na vodi ili nije, htio sam samo razjasniti pojam vodenog jastuka.

Re: Posjet Željavi 06.01.2011. godine

PostPosted: 11 Jan 2011, 17:20
by bostjan