Željava nekada

EXLUZIVNO: Snimke aerodroma dok je bio u operativnom stanju! Nigdje prikazano! Pogledajte obavezno! Foto i video materijal u boji!

Re: Željava nekada

Postby FirewireHR on 31 Jan 2013, 21:59

Još 2 iz 1976...ne baš neke kvalitete.

To bi bio onaj stariji tip aku-tegljača, narandžasti.

Image


Ovo mislim da je ispred panc.vrata ulaza 2...mislim...možda i 3. [smly_n010smly.gif]

Image
[smly_c040smly.gif]
User avatar
FirewireHR
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5785
Joined: 29 Mar 2008, 15:43

Re: Željava nekada

Postby relay station on 31 Jan 2013, 22:04

ček pa ovo je na samom početku galerije 124 iza se vidi centralna galerija prema vtr-u
slikano negdje priblizno di je stajala dugo ona boca azot čini mi se da je pisalo
kak čudno stoje one ploče kocke koje pokrivaju kanalice sa kablažom ili se to samo tako čini?
Image Ako želite posjetiti aerodrom Željava i okolicu, obratite pažnju na OVE PODATKE
User avatar
relay station
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 3266
Joined: 20 Apr 2008, 23:43

Re: Željava nekada

Postby FirewireHR on 31 Jan 2013, 22:09

A možda je...onda je lift za KT desno od njih.
[smly_c040smly.gif]
User avatar
FirewireHR
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5785
Joined: 29 Mar 2008, 15:43

Re: Željava nekada

Postby relay station on 31 Jan 2013, 22:24

ček da mi nelupamo ko martin po diviziji...da pitamo komšiju za druga i starešinu borisa megliča koje je bio ekadrile šef 124 ili 125 ,i rješili smo nepoznanicu
Image Ako želite posjetiti aerodrom Željava i okolicu, obratite pažnju na OVE PODATKE
User avatar
relay station
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 3266
Joined: 20 Apr 2008, 23:43

Re: Željava nekada

Postby relay station on 31 Jan 2013, 22:47

mislim da da, jer da je slikano iz galerije negdje sa pozicije ulaza u lift prema kt pa pogled prema vatrogascima nebi iza glava pilota bila ova cijev veceg promjera koje na poziciji koju je fire spomenuo nema
Image
Image Ako želite posjetiti aerodrom Željava i okolicu, obratite pažnju na OVE PODATKE
User avatar
relay station
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 3266
Joined: 20 Apr 2008, 23:43

Re: Željava nekada

Postby relay station on 02 Feb 2013, 14:23

postoji još dosta neviđenog materijala no pretpostavljam da ljudi čekaju da i drugi stave nešto neviđeno također
mislim na video pripreme 352 iz 1987,kao i detalje rada u kt-u(opis) što cekamo ko ozebli sunce
Image Ako želite posjetiti aerodrom Željava i okolicu, obratite pažnju na OVE PODATKE
User avatar
relay station
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 3266
Joined: 20 Apr 2008, 23:43

Re: Željava nekada

Postby relay station on 03 Feb 2013, 17:55

Hammo-1 wrote:U povratku na bi haćki aerodrom sa noćnog leta, 17. avgusta 1991, poručnik Roman Đalev zakačio je levim krilom vertikalnu stenu na samom vrhu planine Plješevice. Nakon 150–200 metara leta avion broj 26102 eksplodirao je u vazduhu.


Hmmm recicemo da je tako.Mrtva usta ne govore.

Malo je cudno u gorenavedenom textu da je avion udario u brdo i nakon 150-200 metara eksplodiro u zraku.

E sad Sta je moglo dovesti do explozije aparata zasto nije explodiro prilikom samog udara,,,itd ipak da njega nije kakva strelica zveknula???????

[smly_s030smly.gif]

kad smo vec kod udesa a to je vjerojatno bio zadnji (mirnodopski)
Image
Image Ako želite posjetiti aerodrom Željava i okolicu, obratite pažnju na OVE PODATKE
User avatar
relay station
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 3266
Joined: 20 Apr 2008, 23:43

Re: Željava nekada

Postby relay station on 04 Feb 2013, 21:08

1975 god glavna stajanka na pss3
Image
zanimljivo da oni nastavljaju tradiciju 112 lovačkog puka pa odkud su došli kasnije kod numeracije na 117 zasada neznamo,
identifikaciju slike olakšava spoznaja da su na tom aerodromi najbolji piloti bili u pilotskom odjeljenju"josip grabar" bit ce valda neki narodni heroj
Image Ako želite posjetiti aerodrom Željava i okolicu, obratite pažnju na OVE PODATKE
User avatar
relay station
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 3266
Joined: 20 Apr 2008, 23:43

Re: Željava nekada

Postby FirewireHR on 04 Feb 2013, 21:46

Josip Grabar ima zanimljivu životnu priču.
Pilot_Josip_Grabar.pdf (313 KB)
https://mega.co.nz/#!gJVTkCzC!bHFKqHKia ... pObFJt_yVk

Image

Image

Image
[smly_c040smly.gif]
User avatar
FirewireHR
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5785
Joined: 29 Mar 2008, 15:43

Re: Željava nekada

Postby FirewireHR on 05 Feb 2013, 23:46

Evo jedan tekst koje se opet ima veze sa Željavom...mada to danas znamo, onda da smo čitali sumnjam (osim upućenih naravno).
Vide se i spominju neka poznata lica HRZ-a. :)

Image
[smly_c040smly.gif]
User avatar
FirewireHR
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5785
Joined: 29 Mar 2008, 15:43

Re: Željava nekada

Postby relay station on 06 Feb 2013, 00:27

u donjem redu treci sa desna je Danijel Borović a i u tekstu spominju i mehosa koji ga je u avionu br 133 ispratio na taj let :hi
Image Ako želite posjetiti aerodrom Željava i okolicu, obratite pažnju na OVE PODATKE
User avatar
relay station
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 3266
Joined: 20 Apr 2008, 23:43

Re: Željava nekada

Postby Let_lampa on 06 Feb 2013, 10:13

relay station wrote:
Hammo-1 wrote:U povratku na bi haćki aerodrom sa noćnog leta, 17. avgusta 1991, poručnik Roman Đalev zakačio je levim krilom vertikalnu stenu na samom vrhu planine Plješevice. Nakon 150–200 metara leta avion broj 26102 eksplodirao je u vazduhu.


Hmmm recicemo da je tako.Mrtva usta ne govore.

Malo je cudno u gorenavedenom textu da je avion udario u brdo i nakon 150-200 metara eksplodiro u zraku.

E sad Sta je moglo dovesti do explozije aparata zasto nije explodiro prilikom samog udara,,,itd ipak da njega nije kakva strelica zveknula???????

[smly_s030smly.gif]

kad smo vec kod udesa a to je vjerojatno bio zadnji (mirnodopski)
http://i1300.photobucket.com/albums/ag9 ... d1d227.jpg



Već je bilo napisa o tome događaju i nije u pitanju nikakva misterija a ni "zavera", a komšija kaže ovako:

Dana gospodnjeg, 13.08.1991., Roman Džalev, tada jedan od najmlađih pilota 352.iae, bio je u povratku sa trenažnog noćnog leta. Od pravca Slunja i Rakovice trebao je doći iznad piste br.1 u smjeru za slijetanje 14 i tražiti odobrenje za ulazak u krug za slijetanje.
Nažalost, u tome doletu, Džalev je zamijenio svjetla Bihaća sa T.Korenicom i katastrofa se dogodila.
A zašto?
Uobičajena visina iznad Rakovice tj radionavigacijskog fara "RA", bila je 1000 metara. Nakon toga, kontrolor leta odobrava pilotu dolazak na razlaz i snižavanje na visinu 700-500 metara.
Misleći da je na pravom mjestu, Roman je zatražio ulazak u školski krug (visina kruga je standardno 500 m), , kontrolor mu odobrava i pilot ide u lijevo prema širini školskog kruga( za MIG-21 to je cca 6 km bočno od piste).
Kako je avion u tome trenutku bio sa pogrešne (zapadne) strane Plješevice, na visini oko 700 metara dolazi do udara u obronke planine.
I to je sva misterija. Nažalost.
User avatar
Let_lampa
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš
 
Posts: 444
Joined: 16 Oct 2009, 22:17

Re: Željava nekada

Postby relay station on 06 Feb 2013, 11:54

to sad izgleda kao pogreška početnika na avionu,meni koji imam na migu svega ukupno 2 sata sjedenja u kabini sa kracim upoznavanjem po instrumentima poznato je da je prelet "RA" morao čuti i u slušalicama i vidjeti na instrumentu ndb-a i onda bi trebalo ići u headingu 141...zašto je on otišao u recimo 130 nije mi jasno jer kot tako neiskusnog pilota oslanjanje samo na ono sto vide nije baš sigurno.pogled vara a ocito nije pomoglo ni sto je iz bihaca pa malo bolje pozna taj prostor
zasto nije bacio kraci pogled na dole na instrument, a lako je sad bit pametan
Image Ako želite posjetiti aerodrom Željava i okolicu, obratite pažnju na OVE PODATKE
User avatar
relay station
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 3266
Joined: 20 Apr 2008, 23:43

Re: Željava nekada

Postby meda on 06 Feb 2013, 20:54

FirewireHR wrote:Evo jedan tekst koje se opet ima veze sa Željavom...mada to danas znamo, onda da smo čitali sumnjam (osim upućenih naravno).
Vide se i spominju neka poznata lica HRZ-a. :)

Image

Pa to je tekst o kojem ja non-stop pricam.
Sabol Nenad je bio martovska klasa a Ivkovic Sasa je bio junska klasa obojica su bili primerni vojnici.
Na pocetku u donjem redu Arsic Goran, Kostov Nikolco u sredini do njega Borovic Danijel na kraju donjeg reda je Buksic bio je specista.
Mislim da u ovom tekstu fali jos jedna manja slika Kostov Nikolca u kabini aviona.
meda
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš
 
Posts: 382
Joined: 04 Oct 2011, 20:05
Location: 124 lae

Re: Željava nekada

Postby FirewireHR on 07 Feb 2013, 10:19

meda wrote:Pa to je tekst o kojem ja non-stop pricam.
Sabol Nenad je bio martovska klasa a Ivkovic Sasa je bio junska klasa obojica su bili primerni vojnici.
Na pocetku u donjem redu Arsic Goran, Kostov Nikolco u sredini do njega Borovic Danijel na kraju donjeg reda je Buksic bio je specista.
Mislim da u ovom tekstu fali jos jedna manja slika Kostov Nikolca u kabini aviona.

Ili nisam čuo ili sam zaboravio...može kakav podsjetnik? :a015 :)
[smly_c040smly.gif]
User avatar
FirewireHR
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5785
Joined: 29 Mar 2008, 15:43

PreviousNext

Return to Foto-Video galerija

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron