Posjet Željavi (16.10.2007.)

EXLUZIVNO: Snimke aerodroma dok je bio u operativnom stanju! Nigdje prikazano! Pogledajte obavezno! Foto i video materijal u boji!

Posjet Željavi (16.10.2007.)

Postby LupusREBEL on 08 Sep 2008, 07:55

Prijepis s MyCITY-a...
Većina postova, osobno sam autor, a preuzeti su i tekstovi članova ovog foruma uz njihovu suglasnost.
Cijeli forum možete pročita:

http://www.mycity-military.com/Avijacij ... tml#771883
Image
Tekst je preuzet iz informativnog razloga da se vidi kontiunet stanja Željave i Kontrolnog tornja!
LupusREBEL wrote:Željava nije uništena zbog strateškog interesa da "nepadne" neprijatelju u ruke već iz čiste zlobe!
Nažalost...

Kontrolni toranj je uništen, neodgovara skici koju je Fire napravio a i polažaju koji je ucrtan u karti.
Ono oko KT i u KT što nije uništeno je pokradeno.

Ljevo od druge piste u šumi je trafo stanica a po cijeloj šumi iznad ulaza su nekakvi bazeni.

Gospodin koji je napisao da su na KT-u skele, jesu.

Antenski stup je ogoljen.

Gospoda koja su minnirala podzemni aerodrom željavu s 56 tona
eksploziva više bi napravila s tonom benzina, bezrazložno i zlobno uništen objekt, koji čak nije ni dobro uništen.

Cezar, svaki radio uređaj u pravilu, s veće izlazne snage treba se uzemljiti, minsko polje te kapisle na indukciono paljenje ne, bilo bi suludo, to kao kad se povlačilo iz Bosansko (Srpskog) Broda, pa su Hrvati digli most u zrak i tvrdili da ga je digao grom, smješno...

Kad dođem sebi (bio sam tri dana i prespava dvije noći u vojarni "Željava") sljedi jedno 250 od 2.500 slika.

Policija obavlja izvide (Hrvatska granična policija) svaki 1,5 do 3 sata aerodrom "Željavu" i dok sam ja bio tamo uhapsili su tipa koji krade koeksionalne kablove s arodroma...
LupusREBEL
 

Re: Posjet Željavi 16. 10 2007.

Postby LupusREBEL on 08 Sep 2008, 07:56

LupusREBEL wrote:A da je posao nije dobro obavjen dokazuje da se podzemne galerije i ostale podzemne prostorije nisu urušene, pogotovo ulaz, tad je dobro posao napravljen,

A aerodrom se sad može pretvoriti u autodrom jer nikako nemože jedan aerodrom (vojni) biti na granici a za civilni aerodromom te veličine na tom mjestu nema potrebe.

Da je i ostao netaknut (znači povučeni tehnika i zrakoplovi) aerodrom zbog granice nebi bio upotrebljavan, a da je SFRJ tj. JNA uspjela u vojnom puču te preuzet vlast nad predsjedništva SFRJ te održati SFRJ (što je još te 1992 godine i mogla) bespotrebno su uništili svoj najljepši aerodrom...

A sada Hrvatska ostavlja da se uništava jedna od naljepših vojarni koje sam u životu vidio...

U ratu nema filozofiranja...

Ratna filozofija nema svoja pravila već strategije , SOP-ove, pravila su za oruđa i oružja i tu nema filozofiranja.

U jednom filmu govori "ratni" zapovovjednik tek pristiglom "školskom" zapovjedniku: Kad želiš zabit čavao u dasku, ne filozofiraš, miluješ i objašnjavaš, već uzmeš čekić i nabijaš gada u glavu dok neuđe u dasku...

Manevarsko ratovanje i školski primjeri padaju u vodu kad je bojevi/borbeni rat u pitanju...

Zašto trafostanice nisu uništene (ima ih hrpa u šumi)?

Nezavisno do toga, sve čestitke za lični podvig!
LupusREBEL
 

Re: Posjet Željavi 16. 10 2007.

Postby LupusREBEL on 08 Sep 2008, 07:58

Firewire wrote:Dok čekamo LupusREBEL-a da dođe k sebi, evo par slika koje sam dobio od izvjesnog Samira...hvala Samire! :wink:

Ove su slikanute negdje u ljeto 2005, a zanimljiva je ova sa ostacima aku-tegljača.
Image_Image

Nekoliko panorama Bihaća sa Opalitog vrha, sliknuto negdje u proljeće 2005.
Image_Image_Image_Image

I pogled na Golu sa iste pozicije.
Image


Sada nekoliko slika sa stranice http://www.zeljava.com
Slike su im zapakirane u flash što meni osobno baš nije dobar način prezentacije jer treba uvijek čekati da se odvrte sve slike.
...pa sam neke izvadio iz toga flasha :wink:
Branko Mamula & company na ulazu 2 (biće negdje 1989)
Image

Čelnici SR Hrvatske, Milka Planinc i Jakov Blažević (ako se ne varam) u posjetu Željavi (datum=?).
Image

Tito osobno vodi delegacija neke zemlje, vjerovatno iz pokreta nesvrstanih, u posjetu Željavi (datum=?).
Image

SFOR na vrhu Gola.
Image_Image_Image



Ima još masa slika, neke su već viđene.
Jesu li baš sve sa Željave nisam siguran...ali evo ih.
Image_Image_Image_Image_Image
Image_Image_Image_Image_Image
Image_Image_Image_Image_Image
Image_Image_Image_Image_Image
Image_Image_Image_Image_Image
Image_Image_Image_Image_Image
Image
LupusREBEL
 

Re: Posjet Željavi 16. 10 2007.

Postby LupusREBEL on 08 Sep 2008, 08:00

LupusREBEL wrote:Slike stižu, ono što je virilo iz prozora TK-a je spaljeni madrac, slike bi već bile na netu već sam umoran malo a usb-e kabel od digitalnog fotoapaarata je kod frenda znači za jedno 6-8 sati stižu...

Za offtopic mi je žao jer stvarno nisam vidio tako preljepu vojarnu kao što je vojarna "Željava" a nisam vidio tako demoliranje i uništavanje, bezobzirno kao na aerodromu Željava pa shvatitite moju reakciju, kao profesionalnog vojnika, Hrvata, čovjeka, pustolova i zaljubljenika u sve ljepo...
LupusREBEL
 

Re: Posjet Željavi 16. 10 2007.

Postby LupusREBEL on 08 Sep 2008, 08:01

Evo, slike stižu!
Što se tiče tvog posta u potpuno se s tobom slažem!
Image

Ovo sam slikao dok sam visio sa prednje strane prozora, slika unutrašnjosti...



E da počnem priču, ovako čitajući Vaše postove i vidjevši da se niko ne usudi na Željavim Kontrolni Toranj odlučio sam da iskoristim svoje znanje i vještinu i odem gore, mislio sam da ću biti prvi ali nažalost, iz sljedećih fotki vidjet ćete da nisam bio prvi u razgledavanju Željavinog Kontrolnog Tornja, nažalost moje namjere su bile časne a osobe koje su bile prije mene pokrale su svaku žicu koja je od bakra i dala se iščupat.
Naravno, ovu priču ispričat ću Vam kao foto roman i treba će mi dugo pa nemojte biti nestrpljivi, kad po noći pogledate KT Željave i uočite da gore svjetli kakvo svjetlo to sam ja stavio solarnu bateriju (puni se preko dana a svjetli po noći) i biti će gore dok je neko ne ukrade, to je jedna vrsta moje zastave da sam osvojio vrh Željavine tajne...

Image
LupusREBEL
 

Re: Posjet Željavi 16. 10 2007.

Postby LupusREBEL on 08 Sep 2008, 08:02

LupusREBEL wrote:Fotografije će dobiti prvo onaj najzaslužniji što mi je pružio najveću podršku, moralnu, materijalnu i informacijsku, Firewire, i upravo ih šaljem njemu a onda ćete dobiti i svi ostali, znam da ste nestrpljivi ali pravila mora bit!


Image

Neznam što je NUS, šuma je puna iskopanih rupa koje su trebale koristit kao rovovi, ljepo uređeni bez tranšea i prolaza, više kao strojnički (mitraljeska) gnjezda, ja sam KT prišao s gornje strane, znači kroz šumu, ima dosta sanduka i špula od PP mina, ni na jednu nisam naletio PPM-u već sam na jednu protiv tenkovsku M-1, neznam zašto je bila ukopana tamo, nema logike jer nema ceste a šuma je bukva tako da borbena i neborbena vozila po hridi po kojoj sam ja hodao nemogu proć, spustio sam se sredinom hridi između tunela 2 i 3 i nisam nalteio na mine iako je detektor vrištao da ima hrpu metala ali pipkalicom nisam naletio ni na jednu.
Gargeov brojač je prikazivao prirodnu radijaciju u KT-u a analizom na BOt nisam našao nikakav BOt ni u zraku ni u prašini.
Čovjeku kojem sam jutros odnio uzorke prašine i boje s zidova, prašina je običan pepeo a boja je olovna (opasna za zdravlje).

Pijesak u komorama je obični kristalni pjesak (kvarcni pjesak), ima tragova benzina i pepela te prašine (obična kućna prašina),

Treba paziti ima žičanih prepreka, s bodljikaovom žicom, visina 50 cm s pet redova bodljikave žice (bit će na fotkama) i pun kufer sajli što vise s drveća. Žičane su prepreke u dva reda u više navrata.

I neki betonirani bazeni, valjda su tu trebali biti PZO (PVO) topovi, malo nejasno jer sam u bivšoj JNA bio PVO-ac pa mi ti bazeni dubine 2 metra širine 4 i dužine 5 metara neidu za topovove, možda za raketne lansere ili nešto sl.

Image

Ako neko ne poskida oznake objavit ću i kakve sam oznake ostavio putem zakucane i zaljeplje na drveće i kamenje tako da ćete moć pratit put, moram napomenut da je moj put širine 20-tak centimetara tako da i to nije sigurno!!!!
LupusREBEL
 

Re: Posjet Željavi 16. 10 2007.

Postby LupusREBEL on 08 Sep 2008, 08:05

Firewire wrote:
LupusREBEL wrote:Fotografije će dobiti prvo onaj najzaslužniji što mi je pružio najveću podršku, moralnu, materijalnu i informacijsku, Firewire, i upravo ih šaljem njemu a onda ćete dobiti i svi ostali, znam da ste nestrpljivi ali pravila mora bit!

Image
...samo da se zna da spoznaja da stvarno ide je bila vrlo uznemirujuća po mene Image
Dao sam sve od sebe da ga odgovorim.
Ali kako vidim iz finalnog rezultata mogu samo zaključiti da tko zna, zna!...tko ne zna njemu 2!
Image

----------- Dopuna: 18 Okt 2007 16:37 ---------

Image_he!_Image
LupusREBEL
 

Re: Posjet Željavi 16. 10 2007.

Postby LupusREBEL on 08 Sep 2008, 08:06

LupusREBEL wrote:Kraće izvješće da samo ugasim znatiželju:

Kretao sam se po goli Plješevice, popeo sam se uz strminu na planini i po kompasu i karti kretao prema ucrtanoj točki gdje bi trebao biti antenski stup. Nakon mučnog hodanja s ruksakog na leđima:

Image

Sliku najzezutnijih prevoja/usjeka, prešao sam iznad njih jer logikom nebi smjelo biti minskih polja...

Image

Image

Nakon dolaska na jednu betonsku jamu (neznam čemu služi)

Image

odatle puca preljep pogled na aerodrom:

Image

Image

Image



Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Mnogo je stabljiki i drveća koji izgledaju kao antenski stupovi, ali kvrgavost ih odaje i onda iznenadno, kad sam se najmanje nadao da ću naići na njega pojavio se, nažalost nisam ga moga slikati dobro zbog gustoće šume ali evo par slika:

Image

Ovo je okno anteskog stupa iz koje se vidi da su odsječene žice, kako su samo uspjeli nije mi jasno...

Onda sam se popeo na stup i zataknuo solarnu bateriju:

Image

Od stupa se vidi što su lopovi napravi, kablovi su energetski, od trofazne struje, služili su najvjerovatnije za neko osvjetljenje ili jake motore, nisam našao odakle su ih iščupali:

Image

S tog mjesta se vidi što je jedan gospodin u prijašnjem postu napisao improvizirana osmatračnica sa skelama:

Image

Ovo su instalacije iznad samog prozora Kontrolnog tornja:

Image

Ovo je jedno od tri nosača navigacijskih žarulja, da se zrakoplovi mogu orjentirat gdje je Kontrolni toranj

Image

Ovo cijev iz samog ulaza, znači prije duplih pancirnih vrata

Image

Ovo su nosači, najvjerovatnije antena i radio farova te slične i sličnih anteskih instalacija...



Kad sam se s gornje strane spustio do prozora shvatio sam da sa svake strane postoje ubetonirane ljestve (one poput u oknu lifta) ali ih nikako nisam mogao uslikati od mogućnosti pada.

Sam prozor Kontrolnog tornja imaju isto pancirna vrata,dižu se odozdola (s donje strane) i nalaze se u prorezu betonskog zida koja je debljine 50 cm, a pancirni zid koji se diže je od metala debljine 10 cm, s vanjske strane stavljena je zaštitna guma da smeće i lišće s vanjske strane nemože upasti u proreze.
Sama slika prozora, žao mi je što nisam mogao iz daljine slikati:

Image


(naravno, nastavlja se...)
LupusREBEL
 

Re: Posjet Željavi 16. 10 2007.

Postby LupusREBEL on 08 Sep 2008, 08:07

LupusREBEL wrote:No da nastavim, prvo svima vama hvala i to veliko što ste detaljno opisali aerodrom, ptilaze aerodromu, vojarnu/kasarnu, zaselke, oznake, karte, nacrte jer bez vaše pomoći nebi ni išao, najviše Fajeru i DjadjoCroBj, Bjelovaračin isprika što sam otišao ranije, iz razloga što su predviđali krajem ovog mjeseca snjeg a bome po snjegu nebi išao.

Iako Fire neprizna svoje zasluge, hm, definitivno jesu, istina da me je odgovarao ali kad je uvidio moju tvrdoglavnost da idem pomagao je savjetima.

A drugo zahvala na čestitkama iako baš i nevidim velikog poduhvata u tome, ali ako se svi vi diviti valjda postoji, u svakom slučaju hvala na čestitkama.



Pošto sam ušao u Kontrolni toranj, uvidio sam prostoriju cca 15X10X3,5 metara veličine, većina smeća i materijala (željezni prfili različiih dimenzija i izleda od L,H i U profila i nešto željeznih kutija, odmah sam uočio da nisam prvi unutra bio po tragovima stopala u pepelu a i po ovome:
BTW Baš nebi bio u koži ovom čovjeku koji je tamo jeo jer po analizi mog prijatelja iz labosa prostorija obiluje olovom

Image Image Image

Evo sheme Kontrolnog tornja aerodroma "Željava" (jeli se aedrom uopće tako zove?):

Image


Ovako izgleda prozor, morao sam ga slikati iz malo veće udaljenosti da bi dobio cijeli izgled:


Image Image

Prednja strana

Image

Bočna desna strana

Image

Bočna ljeva strana

Image

Strop

Image

Suprotni zid od prozora

Image

Shematski prikaz prozora

Image

Presjek prozora Kontrolnog tornja

(poslje vaših komentara, nastavak sljedi)
LupusREBEL
 

Re: Posjet Željavi 16. 10 2007.

Postby LupusREBEL on 08 Sep 2008, 08:07

bostjan wrote:
LupusREBEL wrote:No da nastavim, prvo svima vama hvala i to veliko što ste detaljno opisali aerodrom, ptilaze aerodromu, vojarnu/kasarnu, zaselke, oznake, karte, nacrte jer bez vaše pomoći nebi ni išao, najviše Fajeru i Bjelovoračaninu, Bjelovaračin isprika što sam otišao ranije, iz razloga što su predviđali krajem ovog mjeseca snjeg a bome po snjegu nebi išao.

A drugo zahvala na čestitkama iako baš i nevidim velikog poduhvata u tome, ali ako se svi vi diviti valjda postoji, u svakom slučaju hvala na čestitkama.



Pošto sam ušao u Kontrolni toranj, uvidio sam prostoriju cca 15X10X3,5 metara veličine, većina smeća i materijala (željezni prfili različiih dimenzija i izleda od L,H i U profila i nešto željeznih kutija, odmah sam uočio da nisam prvi unutra bio po tragovima stopala u pepelu a i po ovome:


Image Image

Evo sheme Kontrolnog tornja aerodroma "Željava" (jeli se aedrom uopće tako zove?):

Image



možeš opisati taj prostor vrata ,prozor,lift itd da se barem približno zna šta gledamo.
LupusREBEL
 

Re: Posjet Željavi 16. 10 2007.

Postby LupusREBEL on 08 Sep 2008, 08:08

LupusREBEL wrote:Vidi, ljudi, pišem u djelovima, znači nadopunjujem post i objašnjavam jer u pisanju posta nemogu vidjeti slike koje sam učitao zato sačekajte da napišem "nastavak sljedi" onda je post završen, vrati se na predhodni moj post i vidjet ćeš da je sve objašnjeno.

Čak ću objasniti i detalje uslikano...


Image
LupusREBEL
 

Re: Posjet Željavi 16. 10 2007.

Postby LupusREBEL on 08 Sep 2008, 08:08

DjadjoCroBj wrote:Svaka cast Lupus

nije meni bilo u cilju tko ce prvi...nego vise da ekipa koja ide gore bude spremna na mine i takav prolaz kroz divljinu.....oticemo kad skinem gips....


preletio sam ove zadnje dve tri stranice.....
jel si uspio vidjet okno lifta s gornje strane.....iz kt-a

ono nabito zeljezo odozdo iz okna.........kako izgleda odozgo....


Salut :)


Zaboravih napisat komentar na ono...Izgleda da ce KT ostat misterija...

Hehe rekoh ja da ce se otic gore
LupusREBEL
 

Re: Posjet Željavi 16. 10 2007.

Postby LupusREBEL on 08 Sep 2008, 08:09

Uslikano je i okno, zatrpano je željezom, samo strpljenja molim, radim s GPRS mrežom a ne ADSL-om tako da sve uplodanje ide sporo, slike i sheme će biti i jesu objašnjene ali molim strpljenja, trudim se koliko god mogu brzo sve opisati te time paziti na obični/prosti rječnik da je svima razumljiv.
Znam da ste nestrpljivi ali vjerujte mi ja sam još nestrpljiviji jer za učitavanje 10 slika treba mi do 30 minuta...

Hvala na razumjevanju!

BTW malo se vraćajte na stare moje postove (ove s fotkama) gdje dodajem opise i detalje slika...
LupusREBEL
 

Re: Posjet Željavi 16. 10 2007.

Postby LupusREBEL on 08 Sep 2008, 08:10

Nije tu ništa, ama baš ništa grunulo, pošto pancirni zastor na prozoru nije bio zatvoren već samo prozori, a izgleda da dupla pancirna vrata i pancirna vrata u ulaz prostorije Kontrolnih tornja bila otvorena sve što je nagurano pred prozor i izbijanje pregradnih zidova desio se jer je grunulo u podnožju lifta ili u oknu lifta te je udarni val/talas odnio sve prema šupljinama tj otvorima Kotrolnog tornja aeredroma "Željava", ostalo je napravila vatra koja čak nije ni bila velike temperature, a o tom mom zaključku u opisivanju same prostorije Kontrolnog tornja aerodroma "Željava"...

Image

Što dokazuje nedirnute ostatke u prostoriji:
(mislim da svako prepoznaje predmete tako da ih neću opisivat, lopov je razbio kućište trofaznog motora da bi došao do bakra tako da je rotor ostao u takvom stanju, a slika broj 1 prikazuje gornji dio stropa gdje se udarni val odbio)



Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Gdje sam našao i djelove (nedirnute) pojedinih uređaja, evo dvije slike:


Image Image

Ovo bijelo je sa starog telefona, dok su ovo dvije signalne žarulje koje se vidi da je jedna manja i svjetlila konstatno (znači za signal zeleno) a druga veće i svjetlila rijetko (znači crveno)

(poslje vaših komentara nastavak sljedi...)
LupusREBEL
 

Re: Posjet Željavi 16. 10 2007.

Postby LupusREBEL on 08 Sep 2008, 08:10

OKNO LIFTA, ha znao sam da će to pitanje sljediti, sve vas to muči, nije stolica ispred okna lifta već u hodniku od duplih pancirnih vrata do glavne prostorije Kontrolnog tornja aerodroma "Željava"...

Ovo ja mislim da se desilo, najveća eksplozija koja je uništila Kontrolni toranj desila se u oknu lifta ili ispred okna lifta.
Nisam vidio dali je postojao hodnik između vrata lifta i prostorije jer je to nemoguće zbog hrpe naguranog željeza u otvoru lifta.
Skica mogućeg događaja:

Image

Ispred otvora vrata lifta ima hrpa smeća, niš naročito ali nedozvoljava normalno kretanje

Image

Ove dvije slike pokazuju koliko je tu željeza ugurano tako da nema teorije s gornje strane približiti se oknu lifta, opće vam je poznato da GPS neradi pod zemljom tako da nisam mogao opucati kordinate lifta a i da jesam u objektu "Klek" to stvarno nebi bilo moguće...

Image Image

Pancirna vrata lifta odbačena su na drugi kraj prostorije koja je služila kao ABKO-o filter ventilacija:

Image

Djelovi infrastrukture lifta nalaze se i u samoj prostoru Kontrolnog tornja.
Evo par skanova od tvornice "Rade Končar" Zagreb iz 1979 godine (ovo je bio prijedlog izrade novijih liftova u stambenim zgradama), pa ovoj naguranoj hrpi željeza vidljivo je da lift nije razmontiran već uništen eksplozivom, i to puno eksploziva, moram napomenuti da ja nisam bio u oknu lifta a sigurno, uskoro, niko neće biti ni u strojarnici lifta :( ...
Pazite, prijedlog izrade liftova nove generacije (tadašnje novije) ima preko 120 listova tako da mi je to nemoguće i bezrazložno sve objaviti...
:( :|


Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Pa ovoj dokumentaciji vidljivo je da sam bio pripremljen za ulazak u Kontrolni toranj aerodroma "Željava" i s donje strane, kroz okno lifta, s alpinističko opremom, da nisam uspio ući s vanjske strane.
Pošto ste bili nestrpljivi za Kontrolni toranj nisam htio počet pisat od početka, znači od pripreme do završetka ekspedicije, moja greška a vaša prednost. :>

:x
I opet molim za strpljenje, radim cijelu noć i dan da vam predstavim cjeli kontrolni toranj, od objašnjenja, skica, što je što, nemogu brže nego što mi veza dozvoljava, sve će vam biti prezentirano i objašnjeno...
:P

Toliko za ovaj post, poslje vaših komentara sljedi nastavak...
LupusREBEL
 

Next

Return to Foto-Video galerija

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron