Mali info iz ratnog perioda

Detalji o ovome objektu tokom ratnoga perioda.

Re: Mali info iz ratnog perioda

Postby admin on 15 May 2008, 23:44

relay station wrote:
Firewall wrote:Mislim da su i oni transportni yak-ovi isto tamo sletali koji put?
naravno oni su pod redovito
admin
 

Re: Mali info iz ratnog perioda

Postby admin on 15 May 2008, 23:44

fishbed-N wrote:
relay station wrote:za rona/fishbeda...pa postoje ljudi koji su puno toga rekli..nesto od toga se moze koristit na forumima a nesto još uvijek ne..evo reci cu ti sada osnovne reference a ti poveži 2+2.. za sletanje takvog jednog aviona..sa posadom firme VDA koja za tvoju inf posluje od 90(dakle fizicki je moguce da je bila prisutna 91)na zeljavu bi morali doci kontrolori koji mogu frazeoloski odradit to sletanje....takav je konkretno bio slucaj za b.luku..znaci kad lete vojni-ako se ide u akciju radio sutnja-osim u izvarednim prilikama,ako se radi trnaza klasicna frazeologija podzvucnih zrakoplova rv i pvo(gornja kljucna,doljna kljucna bla bla)a kada su dolazili na b.luku avioni izvana(nije to bio samo ruslan)trebao im je civilni kontolor..e pa sad..nije tesko zakljucit da i da je vda dolazio na zeljavu znalo bi se i proculo


Nisam te baš najbolje razumio ali ajde pojavi se na mc-ju pa objasni to svim onima koji su ubjeđeni da je to čudo bilo na želji
admin
 

Re: Mali info iz ratnog perioda

Postby admin on 15 May 2008, 23:44

LupusREBEL wrote:
fishbed-N wrote:(...)ali ajde pojavi se na mc-ju pa objasni to svim onima koji su ubjeđeni da je to čudo bilo na želji


Zašto ih ubeđivati kad su oni pa bar 25% o željavi naveli neistine, da ne nabrajam ih ali samo dio da su bila 4 spremnika za kerozin a bila su tri, da je lift bio "Otisov" a bio je "Radnikov".... :?:
admin
 

Re: Mali info iz ratnog perioda

Postby admin on 15 May 2008, 23:45

Firewall wrote:Da li je moguće da je zrakoplov zamjenjen za neki slični, jer mnogima je teško razlikovati pojedine zrakoplove. Postoji mnogo slučajeva kada je viđen neki zrakoplov ali zabunom identificiran kao neki drugi.
admin
 

Re: Mali info iz ratnog perioda

Postby admin on 15 May 2008, 23:45

Firewall wrote:
LupusREBEL wrote:
fishbed-N wrote:(...)ali ajde pojavi se na mc-ju pa objasni to svim onima koji su ubjeđeni da je to čudo bilo na želji


Zašto ih ubeđivati kad su oni pa bar 25% o željavi naveli neistine, da ne nabrajam ih ali samo dio da su bila 4 spremnika za kerozin a bila su tri, da je lift bio "Otisov" a bio je "Radnikov".... :?:


Pa bila su 4 spremnika...
Image
admin
 

Re: Mali info iz ratnog perioda

Postby admin on 15 May 2008, 23:45

LupusREBEL wrote:
Da li je moguće da je zrakoplov zamjenjen za neki slični, jer mnogima je teško razlikovati pojedine zrakoplove. Postoji mnogo slučajeva kada je viđen neki zrakoplov ali zabunom identificiran kao neki drugi.

Moguće je, do dan danas se tvrdi da za vrijeme akcije "Dvor na Uni" nije upotrjebljen ni jedan zrakoplov, a bila su dva preleta, oba su aviona bila različita, mislim da je jedan bio Galeb ii Orao a drugi MIG 21 a PZO 1. GBR tvrdi da su oba bila MIG-29...
S tim da u prvom naletu nije oboren ni jedan avion a u drugom naletu samo jedan a PZO 1. GBR tvrdi da su sva četir oborena.

@FireWALE,
nemoj me odmah ispravljat, pišem napamet za spremnike, znam da su tu bile uočene neke greške, od FireWARE naću ću na svom forumu gdje ispravlja neke navode MC-a...
admin
 

Re: Mali info iz ratnog perioda

Postby admin on 15 May 2008, 23:47

Firewall wrote:Ne bih ni ja rekao da se radilo o 29-icama.
admin
 

Re: Mali info iz ratnog perioda

Postby admin on 15 May 2008, 23:48

LupusREBEL wrote:Znam još uvjek razlikovat dva repna krila od jednog... :roll:
admin
 

Re: Mali info iz ratnog perioda

Postby admin on 15 May 2008, 23:48

LupusREBEL wrote:Poznate netočnosti s MC-a koje je ispravio FireWARE:
1)
Aerodrom baš i nije bio pod mrtvom stražom, već naprotiv, bio je prilično slabo čuvan.
Straža se uglavnom bazirala na stražarskim mjestima (i punktovima VP) na ulazima u tunele te na vremenski nepravilnim
patrolama sa psima na potezu od ulaza 1 do 4 putem patrolne staze koja je išla do 80metara u visinu Plješevice.
Šire područje Plješevice su čuvali "slučajni lovci" tj. časnici za bezbjednost obučeni u civilnu odjeću.
2)
Električna pancirna vrata (3kom) su bila debljine ~0.6m, širine ~20m, a visine ~4m.
Hidraulička pancirna vrata (1kom) su bila debljine ~0.8m, širine ~20m, visine ~9m, težine vjerovatno >100tona i pokrivala su cijeli profil galerije 352.iae
3)
Brojka od 100 aviona je možda moguća ako bi se iskoristio svaki mogući dijelić prostora.
U praksi ih je bilo stacionirano do 60 aviona u 3 eskadrile.
4)
Visina sve 3 galerije je ~8m, širina ~16m.
Jedino spoj centralne galerije sa ostale dvije ima izdignut strop i do 15m.
Najviši strop je u protuatomskim komorama gdje ide i preko 15m.
6)
Vrlo je vjerovatno da su i 4 milijarde US$ za ovaj objekt pretjerana brojka.
Slična, ali veća baza na Tajvanu Chiashan (http://tinyurl.com/3xtksk) je koštala oko 1 milijardu US$.
7)
U mirnodopskim uvjetima ovdje je radilo oko 600 ljudi, a u slučaju rata (pune mobilizacije) ta brojka je bila oko 2000-2500.
Sama kuhinja nikako nije mogla primiti odjednom 2000 ljudi već je vjerovatno mogla pripremati obroke za 2000 ljudi.

A s moje strane netočnost vezanu uz vrstu lifta i da je lift razmontiran i odnesen, nije već je cijelu infrastrukturu lifta zabila jedna od glavnih eksplozija u vrhu okna lifta, te je postojala strojarnica lifta, te još mi nejasno u svezi stakla, kako se otvaralo i dali je stvarno bilo pancirno ili obično...

Ali sad idemo u off topic :!: :!: :!:
admin
 

Re: Mali info iz ratnog perioda

Postby admin on 15 May 2008, 23:48

Firewall wrote:
LupusREBEL wrote:@FireWALE,
nemoj me odmah ispravljat, pišem napamet za spremnike, znam da su tu bile uočene neke greške, od FireWARE naću ću na svom forumu gdje ispravlja neke navode MC-a...


Nikakva zla namjera, istina je jedina politika na ovom forumu. Ispravljam svakoga bez obzira. Ne bi htio da se pomisli da se drži ova ili ona strana. Svako mišljenje je vrijedno....nastavljamo sa temom.
admin
 

Re: Mali info iz ratnog perioda

Postby admin on 15 May 2008, 23:49

Firewall wrote:
admin wrote:Evo nekih mojih podataka koje sam svojedobno sakupio o ovoj bazi:
Image


Kad već spominjemo Tajvansku bazu Cha Shan, tek toliko da se vidi o čemu se radi...
admin
 

Re: Mali info iz ratnog perioda

Postby admin on 15 May 2008, 23:49

Firewall wrote:U svakom slučaju utvrdili smo da su netočnosti uvijek moguće kako po pitanju zrakoplova koji su slijetali na Željavu tako i u svezi samog objekta i podzemnog kompleksa, no nije za zamjeriti jer neke od priča i sječanja potječu iz vrlo davnih vremena i pogreške uzrokovane vremenskom entropijom uvijek su moguće. Kolike urbane legende o tom aerodromu sam do sada čuo, drago mi je da smo vlastitim naporima mnoge od njih razbili i došli do gole istine i realnih činjenica. Zato se zahvaljujem svim učesnicima bez obzira na forume, i njihovom mukotrpnom zalaganju u otkrivanju istina i činjenica vezanih uz ovu ali i druge teme. :D
admin
 

Re: Mali info iz ratnog perioda

Postby admin on 15 May 2008, 23:49

relay station wrote:kaj se tice 29ki..nijedna nije legla do 99...tako da ako cemo iskreno nikakvih rusenja 29ke nije bilo u domovinskom ratu..pogodak da(osijek,đakovo)ali rusenja ne
admin
 

Re: Mali info iz ratnog perioda

Postby admin on 15 May 2008, 23:49

Firewall wrote:Slažem se, neznam ni za jedan točan, potvrđen podatak (dokumentiran-dokazan) o rušenju 29-ica.
admin
 

Re: Mali info iz ratnog perioda

Postby admin on 15 May 2008, 23:50

relay station wrote:
Firewall wrote:Slažem se, neznam ni za jedan točan, potvrđen podatak (dokumentiran-dokazan) o rušenju 29-ica.
nazalost tako je.i.taj jedan kojeg su nasi pogodili uspio se dovuc natrag
admin
 

PreviousNext

Return to Područje aerodroma Željava tokom rata u Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini (1991-1995)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron