Vojna motorna vozila

Ovdje možete o bilo čemu što nije obuhvaceno u drugim temama (kupujem, prodajem, poklanjam, tražim, itd...)

Vojna motorna vozila

Postby AutoExpert on 22 Oct 2009, 17:14

Jel odgovara pinzgauer? [pusac.gif]

Image

P.S. Pitanje koliko bi mi litara nafte i vremena trebalo od Beograda do Zeljave :confused0059
AutoExpert
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 967
Joined: 25 Jan 2009, 01:31

Re: Radarski položaj Gola Plješivica

Postby Miro on 22 Oct 2009, 17:21

AutoExpert wrote:Jel odgovara pinzgauer? [pusac.gif]

Image

P.S. Pitanje koliko bi mi litara nafte i vremena trebalo od Beograda do Zeljave :confused0059



Slab i ti....Kako si krenuo ,slijedeća fotka bi mogla biti onaj Američki "Monster truck" ... ili još gore...
Miro
Tihi forumaš
Tihi forumaš
 
Posts: 52
Joined: 06 Oct 2009, 22:31

Re: Radarski položaj Gola Plješivica

Postby AutoExpert on 22 Oct 2009, 17:38

EH slab,ko se razume u terence zna sta je PINZ
AutoExpert
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 967
Joined: 25 Jan 2009, 01:31

Re: Radarski položaj Gola Plješivica

Postby LupusREBEL on 22 Oct 2009, 17:47

PINZ je milokliz, izmaknula mi 110-tka T7 4WD ispred nosa, godinu dana regana =4.000,00 €...
Image
User avatar
LupusREBEL
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5238
Joined: 21 Jul 2008, 19:43
Location: Zagreb

Re: Radarski položaj Gola Plješivica

Postby Miro on 22 Oct 2009, 23:25

AutoExpert wrote:EH slab,ko se razume u terence zna sta je PINZ


Ma ta uzrečica "slab" ono ko "fola neće ni on svašta"....
A Pinz je jebenjak od auta ,moj drug ima 2 ,jedan je valjda bio prije ambulanta a drugi je nalik ovom s slike........
Naravno ni jedan nije registrovan...šteta ,možda bi mi pozajmio jedan na izlet na plješevicu pod uslovom da dignem kredit u banci da mogu nalit čorbe da ga gonim......
Miro
Tihi forumaš
Tihi forumaš
 
Posts: 52
Joined: 06 Oct 2009, 22:31

Re: Radarski položaj Gola Plješivica

Postby Miro on 22 Oct 2009, 23:31

LupusREBEL wrote:PINZ je milokliz, izmaknula mi 110-tka T7 4WD ispred nosa, godinu dana regana =4.000,00 €...


Ako je to onaj Tamić vojni ,s onim velikim gumama ,što diktiraš pritisak iz kabine....
To si trebao odmah kupit bez razmišljanja.....
Šteta što ti izmaknu ,to je ZVJER od kamiona (vozio sam se u njemu 2 puta ,po vukojebinama pa znam da je zlata vrijedan)
Miro
Tihi forumaš
Tihi forumaš
 
Posts: 52
Joined: 06 Oct 2009, 22:31

Re: Radarski položaj Gola Plješivica

Postby LupusREBEL on 23 Oct 2009, 07:16

Da, to je taj, električno podešavanje blokada prve osovine, zadnje osovine, prednja vuča, redukcija, vitlo, itd...
Image
User avatar
LupusREBEL
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5238
Joined: 21 Jul 2008, 19:43
Location: Zagreb

Re: Radarski položaj Gola Plješivica

Postby Miro on 23 Oct 2009, 09:27

LupusREBEL wrote:Da, to je taj, električno podešavanje blokada prve osovine, zadnje osovine, prednja vuča, redukcija, vitlo, itd...


Za tu cijenu.......To je jack pot......
Usput ,motor im je "Dajcov" (Deutz).....
Dobar je to kamion ,sad meni krivo što ti izmače :D
Miro
Tihi forumaš
Tihi forumaš
 
Posts: 52
Joined: 06 Oct 2009, 22:31

Re: Radarski položaj Gola Plješivica

Postby LupusREBEL on 23 Oct 2009, 10:15

Evo:
TAM 110 T7 B/BV
110 snaga motora
T7 najveća dozvoljena masa
B standardna oznaka za kabinu za preklapanje
Dozvoljeni teret po putevima 2,5 t
Dozvoljeni teret po van putevima 1,5 t
Vuča oruđa do 1,8 t
prijevoz ljudstva 12+2 s kopletnom opremom.
Maksimalna brzina 97 km/h
brzina pod nagibom od 8% 24 km/h
Maksimalni bočni uspon 55% (pinz 45%)
Maksimalni bočni nagig 30% (pinz 20%)
Autonomija kretanja (sad neznam s kanisterima ili bez) 600 km
Prepreke:
nasip visine 1500 mm nagiba 35%
zid 500 mm
rov 620 mm
gazište vode 1100 mm
jedino potrošnja goriva 25-28 lit/100 km
Motor:
F 4L 413 FR ili F 4L 413 FR
ali nepiše proizvođač motora.

Ti priručnici su napisani iz par djelova, ima "Opis, Rukovanje i Održavanj", "Radioničko održavanje i remont" onda zavisno što je na karaseriju stavljeno, npr:
-sanitet
-za održavanje radio veze
-razglas
-hidraulička dizalica
-vatrogasni
-minibus za 16 osoba

S tim da sa zadnje strane ima priključak za električno napajanje prikolice s 12 i s 24 V, a napuhanost guma reguliraš iz kabine. I u pravilu, iako ga nikad nisam vidio, ima uređaj za IC vožnju.
Image
User avatar
LupusREBEL
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5238
Joined: 21 Jul 2008, 19:43
Location: Zagreb

Re: Radarski položaj Gola Plješivica

Postby vatrogasacST on 23 Oct 2009, 14:54

evo i ja da se prikljucim malo.....Imali smo mi Tama 110,samo u vatrogasnoj izvedbi.....Neznam sta bi rekao o tome vozilu....KATASTROFA jedna kako je lose.....Neznas sta je gore.....preslabi motor,kocnice,osjetljivi diferencijali i mjenjač,ovjes je kao da se vozis na magarcu....uzas jedan...mi smo ga se jedva rijesili......I on je u usporedbi sa Pinzgauerom nula cista....Doduse i Pinz ima neke svoje nedostatke,ali je nadasve dobar terenac.....Dok je daleko najbolji terenski teretnjak Mercedes-Unimog i to serije U 2.... ili U 3....,dok je ovaj noviji unimog tipa U 4.. ili 5.. katastofa ziva,i mogu reci da je tam 110 puno bolji od njega....A od domacih terenaca je najbolja hrvatska verzija Tama 110,i zove se Torpedo...još uvijek u sastavu snaga HV-a.....inace poboljsana verzija tama 110 sa motorom od 130 ks,te boljim kocnicama i ovjesom uopce.....sorry na O.T..... [smly_mudri_djed.gif] [smly_a062smly.gif]
User avatar
vatrogasacST
Tihi forumaš
Tihi forumaš
 
Posts: 31
Joined: 24 Jun 2009, 15:36

Re: Radarski položaj Gola Plješivica

Postby Miro on 23 Oct 2009, 16:51

Ma taj kamion je ZVIJER .....
Mi smo se vozili prema jezeru nekim putem ,koji je rashaban totalno ,i tu smo vidjeli kombi (onaj teškaš što zahtjeva c kategoriju) koji je zapao u rupu.....
Odlučili smo pomoći tom čovjeku ,isčupali smo ga ,ko što naš narod prosto kaže "ko slinu iz nosa"...

Šteta brate što nisi kupio taj kamionček .... stvarno meni je krivo.... s tim moreš puno stvari uradit... a motor je Dajcov - provjereno !
Miro
Tihi forumaš
Tihi forumaš
 
Posts: 52
Joined: 06 Oct 2009, 22:31

Re: Radarski položaj Gola Plješivica

Postby bostjan on 23 Oct 2009, 17:00

LupusREBEL wrote:PINZ je milokliz, izmaknula mi 110-tka T7 4WD ispred nosa, godinu dana regana =4.000,00 €...


evo ti jedna za isto skoro takvu cjenu.al je u slo


http://de.emarket365.com/item.php?SESSI ... 1032232964
User avatar
bostjan
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš
 
Posts: 432
Joined: 19 Jun 2008, 18:30
Location: LJUBLJANA

Re: Radarski položaj Gola Plješivica

Postby LupusREBEL on 23 Oct 2009, 17:15

vatrogasacST wrote:(...)KATASTROFA jedna kako je lose(...)

Tvoje osobno mišljenje.....
vatrogasacST wrote:(...)preslabi motor,kocnice,osjetljivi diferencijali i mjenjač,ovjes je kao da se vozis na magarcu.(...)

Motor za 7 tona od stodestke vuče Samohodni protuoklopni lanser M83, od 7,4 t? Kočnice jesu osjetljive, dok se ne zagriju, skakanje kamiona je razlog jer je motor naprijet a prazan sanduk, a vi ste imali cisternu, nije smjela mrdnut od tla ako je bio umalo dobra vozač! Mjenječ je sihroniziran i ako krećeš s praznim kamionom moraš krenut iz druge brzine.
vatrogasacST wrote:(...).I on je u usporedbi sa Pinzgauerom nula cista.(...)

Prije bi bilo kojeg dajca vozio nego Pinca, bilo TAM 3500 pa nadalje
vatrogasacST wrote:(...).A od domacih terenaca je najbolja hrvatska verzija Tama 110,i zove se Torpedo...još uvijek u sastavu snaga HV-a.....inace poboljsana verzija tama 110 sa motorom od 130 ks,te boljim kocnicama i ovjesom uopce..(...)

Torpedo je tvornica kamiona i traktora, i napravila je "TK 130 T7 4X4 WD" po licenci TAM-a, razlika je samo u domaćim djelovima i konjskim snagama, ja osobno sam ga odbio voziti jer ima prejak motor a karoseriju, odbojnike, i sve ostalo slabo, jedino su gume dobre, imaju tvrdi umetak, tako u slučaju pucanja gume na probuđšenoj gumi možeš se izvuć s bojišta na tom gumenom oplatku ali je zato smrt mjenjati unutrašnju gumu, e da, i tapeciran je iznutra. Naime puca na gumi nakon određenog vremena dio gume s boka i odbacuje se, pa kamion počne se vozit na tvrdoj gumi debljini 30-tak cm. Vozio svih 6 verzija TAM-a 110 i sa svima sam zadovoljan. Možda prva verzija gdje s ručicama pališ blokade prednje i zadnje osovine nije bilo okej, a i imao je suprotni mjenjač.Za razliku od T-130 i T-150 (troosovinca).
Jedna od grešaka 130-tke je električna instalacija pa je u vožnji palila blokade i tu se trgale mase poluosovina, a druga što ima tvrdu kabinu pa je bilo malo bed, loš WEBasto koje ni na jednoj nije bilo ispravno. Te je često odlazila motorna kočnica, ili klapna ili sam ventili ili cilindar, crijeva su pucale iz šale dok Slovenska su duplo izdržavala. Često su se ukopali u mekom tlu jer je mašina bila pre jaka pa sve zbog brzine i neznanja vozača ukopavali sva četir kotača. Štange za vuču nisu bile nikakve i pigale su se po guranju vozila, 110-ku poguraš s drugom 110-tkom i upališ bez problema. Nikad nismo dobili upustvo za održavanje i laki remont vozila. U JNA je bilo loše jer su bili oni crni akumulatori koji su lako pucali i lako se kleme topile, ali HV kad smo imali bjele plastične akumulatore bilo je sve okej. Ako si ostao bez zraka na 130-tki nisi mogao otkočiti kočnice dok na 110 bez problema, jedan klin i jedna sigurnosnica, ili crijevo za napuhavanje s kamiona na kamion ali su u HV-u ta crijeva pokradena. Do micro filtetra u 110 si došao bez dizanja kabine dok na 130 moraš dić kabinu, centrifugalni uljni filter očistiš s šrafcigerom dok kod 130 trebaš čekić i izbijač. Zračni filter u 110 je uljni a u 130 suhi, itd... kao IC farovi, cerada, itd itd...

Imaš kakvu ideju, ako je 130 bolja, zašto je ročna vojska vozila 130 a profesionalni sastav, specijalne postrojbe i gardijske brigade vozile 110 gdje su većenimo nili profesionalni vojnici? Zato da neuništimo 130 ili zato što su bolje 110 iako za 110 se moralo naručivat djelovi iz Maribora?
A ktome, ako uzmeš da je kamion 110 napravljen 70-tih godina a 130 napravljena 1994. godine, dalje netreba prčat.

E da, još nešto nije valjalo kod prvih 130 (bez one maske koja ima izgled pletera) s podmazivanjem pa su odlazile bregaste osovine, ali je to riješeno u drugoj verziji ili trećoj, nemrem se sjetit.

Naravno, ovo je moje iskustvo s vojnim kamionima od 1989, pa do 2005. godine...
Image
User avatar
LupusREBEL
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5238
Joined: 21 Jul 2008, 19:43
Location: Zagreb

Re: Radarski položaj Gola Plješivica

Postby AutoExpert on 23 Oct 2009, 20:44

Aj da se ukljucim i ja ali i predlog za adiminstratore da se ova diskusija sa Terenskim vozilima preseli u topic pod nazivom SLUZBENA TERENSKA VOZILA U JNA ILI SFRJ,

Sve se slazem da je 110-tka i dalje drzi vrh sto se tice terenskih vozila ali u kategoriji KAMIONA,a PINZ se vodi kao DZIP ili manjiu kamionet ili pick-up,a 110-tki moze da parira neki STYER-DAIMLER tj Mercedesov kamion preradjen za vojsku ili specijalne potrebe,cak se po njihovoj licneci u FAP-u rade kamioni sa istim gumama kao sto ima 110-tka i skoro svaki ima opciju regulisanja pritiska u gumama......

Evo ga FAP 2026:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:FAP-2026.JPG

Evo ga i Lupusov mezimac TAM 110 T7
http://www.google.com/imgres?imgurl=http://www.automotiv.co.rs/images/vozila/TAM-110-T-7-napred.jpg&imgrefurl=http://www.automotiv.co.rs/tam-110-t-7.htm&h=375&w=500&sz=31&tbnid=1gnIfP7yMv3TeM:&tbnh=98&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dtam%2B110&hl=sr&usg=__4NuB7xDTEna3DzVeSxi_oqGNHl8=&ei=MwjiSondH82HsAaPzeyCAw&sa=X&oi=image_result&resnum=1&ct=image&ved=0CAcQ9QEwAA
AutoExpert
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 967
Joined: 25 Jan 2009, 01:31

Re: Radarski položaj Gola Plješivica

Postby LupusREBEL on 23 Oct 2009, 20:50

Nije mi on mezimac,mezimac mi je "vučn voz". Al na ovom kamionu sam godnama.
Image
User avatar
LupusREBEL
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5238
Joined: 21 Jul 2008, 19:43
Location: Zagreb

Next

Return to Off topic

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron