Kerozin-Dizel-Petrolej-Oktani....i ostalo

Ovdje možete o bilo čemu što nije obuhvaceno u drugim temama (kupujem, prodajem, poklanjam, tražim, itd...)

Kerozin-Dizel-Petrolej-Oktani....i ostalo

Postby VP4868/4 on 28 Oct 2009, 16:02

felga wrote: Kerozin je visoko oktansko gorivo koje ne možeš koristiti za vozila, grijanje i sl. za opsluživanje cijelog sustava voznog parka i dr. potreban je "diesel", Super 98 . Nije ni JN-A, mogla upasti u Republički sustav opskrbe, / odnosno nekome narediti da da gorivo/,već je to moralo ići preko SIV-A i predsjedništva SFRJ.


DRAGI FELGA!
kerozin je jeftino smeće koje je skoro pa nusproizvod,a koristi se
zato sto ga ima u izobilju za nikakve novce.
kerozin/petrolej/dizel= sladoled od vanilije,ljesnjaka i cokolade.
kakvo viokooktansko gorivo???daj ga ribarima umjesto plavog
dizela pa ces viditi kako koće lete po zraku.

ovo je ravno prici o liftovima na zeljavi!
29.12.2018.
pozdrav X :garde
User avatar
VP4868/4
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 2218
Joined: 30 Jun 2008, 22:58

Re: Neviđena Željava (osim onih koji su službovali tamo)

Postby felga on 28 Oct 2009, 16:54

felga wrote:
VP4868/4 wrote:
felga wrote: Kerozin je visoko oktansko gorivo koje ne možeš koristiti za vozila, grijanje i sl. za opsluživanje cijelog sustava voznog parka i dr. potreban je "diesel", Super 98 . Nije ni JN-A, mogla upasti u Republički sustav opskrbe, / odnosno nekome narediti da da gorivo/,već je to moralo ići preko SIV-A i predsjedništva SFRJ.


DRAGI FELGA!
kerozin je jeftino smeće koje je skoro pa nusproizvod,a koristi se
zato sto ga ima u izobilju za nikakve novce.
kerozin/petrolej/dizel= sladoled od vanilije,ljesnjaka i cokolade.
kakvo viokooktansko gorivo???daj ga ribarima umjesto plavog
dizela pa ces viditi kako koće lete po zraku.

ovo je ravno prici o liftovima na zeljavi!


Poštvana Vojna Pošto podno Brda Plješevice.

Probaj ga sebi sipati u atomobil, pa ćeš vidjeti posljedice . A ako to budeš radio razrjedi ga i dodaj 20 posto čistog disel goriva radi postizanja masnoće / podmazivanja pumpe/. A na kraju baci sve na papir pa ćeš vidjeti cijenu.
Nemoj ni pomišljati da ćeš proći EKO test. da je to tako onda bi u aerodromu željava sve radilo na Kerozin . Usporedbe radi :garde Kupi novog Audija , pa zašto u njega sipati Eurodiesel, može i lož ulje . Nakon tog budi spreman na servis i troškove .

+Informacije radi negdje u 10 mjesecu 1991 god, od strane neimenovanog komadanta JNA od nekih poduzetnika iz okolice samog aerodroma tražena je pomoć posebice u diesel gorivu za sam aerodrom . Taj komadant je istaknuo da je veliki problem s desel gorivom koje nedostaje . Za uzvrat armija bi kao jamčila sigurnost [smly_5086smly.gif] . Dakle na neki ucjenjivački način htjeli su doći do crnog zlata. :livre
felga
Tihi forumaš
Tihi forumaš
 
Posts: 10
Joined: 25 Oct 2009, 19:06

Re: Neviđena Željava (osim onih koji su službovali tamo)

Postby crank on 28 Oct 2009, 19:03

procitaj felgo malo o gorivima i mazivima nebil sta naucio o tome a ne lupetao bez ikakve veze...znas li uopste sta je oktanski broj ???
kerozin je gorivo ravno petroleju,nema nikakve veze s benzinom....kad ga naspes u auto nece radit uopste ,ne mozes upaliti....

Kerozin je bezbojni, zapaljivi ugljikovodik dobiven destilacijom iz sirove nafte koji se koristi kao gorivo u turbinskim motorima.



Prvo mlazno gorivo bio je petrolej i korišten je za pogon zrakoplova s plinskom turbinom. Englezi su 1947. prvi izdali specifikaciju za takozvani avionski kerozin oznake RD 2482. Američki odgovor bila je specifikacija za mlazno gorivo JP-1, po sastavu također petrolej. Dodavanjem benzina u ovo gorivo nastalo je mlazno gorivo JP-3 koje radi svoje isparljivosti nije zadovoljavalo na velikim visinama. Daljnjim istraživanjem formulirano je i standardizirano novo gorivo JP-4. Mlazni motori koji rade pod težim uvjetima (nadzvučne brzine, povišene temperature motora i zrakoplova...) zahtijevali su još kvalitetnije gorivo s nižom isparljivosti i većom termičkom stabilnosti pa su formulirana goriva JP-5 i JP-6
User avatar
crank
Tihi forumaš
Tihi forumaš
 
Posts: 11
Joined: 24 Jun 2008, 21:55

Re: Neviđena Željava (osim onih koji su službovali tamo)

Postby felga on 28 Oct 2009, 19:11

crank wrote:procitaj felgo malo o gorivima i mazivima nebil sta naucio o tome a ne lupetao bez ikakve veze...znas li uopste sta je oktanski broj ???
kerozin je gorivo ravno petroleju,nema nikakve veze s benzinom....kad ga naspes u auto nece radit uopste ,ne mozes upaliti....

Kerozin je bezbojni, zapaljivi ugljikovodik dobiven destilacijom iz sirove nafte koji se koristi kao gorivo u turbinskim motorima.



Prvo mlazno gorivo bio je petrolej i korišten je za pogon zrakoplova s plinskom turbinom. Englezi su 1947. prvi izdali specifikaciju za takozvani avionski kerozin oznake RD 2482. Američki odgovor bila je specifikacija za mlazno gorivo JP-1, po sastavu također petrolej. Dodavanjem benzina u ovo gorivo nastalo je mlazno gorivo JP-3 koje radi svoje isparljivosti nije zadovoljavalo na velikim visinama. Daljnjim istraživanjem formulirano je i standardizirano novo gorivo JP-4. Mlazni motori koji rade pod težim uvjetima (nadzvučne brzine, povišene temperature motora i zrakoplova...) zahtijevali su još kvalitetnije gorivo s nižom isparljivosti i većom termičkom stabilnosti pa su formulirana goriva JP-5 i JP-6



Radiće, ako se sve ne zapali / zbog brzog isparavanja/ ,samo ga trebaš znati dozirati . Najpogodnije gorivo za stare Tamiće.
felga
Tihi forumaš
Tihi forumaš
 
Posts: 10
Joined: 25 Oct 2009, 19:06

Re: Neviđena Željava (osim onih koji su službovali tamo)

Postby VP4868/4 on 28 Oct 2009, 19:18

crank wrote:procitaj felgo malo o gorivima i mazivima nebil sta naucio o tome a ne lupetao bez ikakve veze...znas li uopste sta je oktanski broj ???
kerozin je gorivo ravno petroleju,nema nikakve veze s benzinom....kad ga naspes u auto nece radit uopste ,ne mozes upaliti....

Kerozin je bezbojni, zapaljivi ugljikovodik dobiven destilacijom iz sirove nafte koji se koristi kao gorivo u turbinskim motorima.



Prvo mlazno gorivo bio je petrolej i korišten je za pogon zrakoplova s plinskom turbinom. Englezi su 1947. prvi izdali specifikaciju za takozvani avionski kerozin oznake RD 2482. Američki odgovor bila je specifikacija za mlazno gorivo JP-1, po sastavu također petrolej. Dodavanjem benzina u ovo gorivo nastalo je mlazno gorivo JP-3 koje radi svoje isparljivosti nije zadovoljavalo na velikim visinama. Daljnjim istraživanjem formulirano je i standardizirano novo gorivo JP-4. Mlazni motori koji rade pod težim uvjetima (nadzvučne brzine, povišene temperature motora i zrakoplova...) zahtijevali su još kvalitetnije gorivo s nižom isparljivosti i većom termičkom stabilnosti pa su formulirana goriva JP-5 i JP-6


postovani crank!

drago mi je da si se ukljucio jer sam sam sebi vise dodijao.
kad bi Felga znao sto je oktanski broj
onda bi znao dvije stvari,a to su:
1-oktanski broj imaju benzini
2-sto veci oktanski broj-znaci da je benzin MANJE sklon
samodetonaciji.to su osnove iz pto-a 8-og razreda OŠ.
ljudi misle da kad uliju avio benzin u automobil da ce ici 350kmh
naslusao sam se jos u osnovnoj skoli gluposti o livanju kerozina
u automatika i apenca,a ovo nije daleko od te price.
inace gorivo se zove GM1,a hidroulje je AMG10.

jednu anegdotu na racun kerozina dobit cete malo kasnije.
29.12.2018.
pozdrav X :garde
User avatar
VP4868/4
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 2218
Joined: 30 Jun 2008, 22:58

Re: Neviđena Željava (osim onih koji su službovali tamo)

Postby LupusREBEL on 28 Oct 2009, 19:19

Ajd stvarno dosta, kerozin se rabio u ratu za gorivo, sad neznam za koja auta ali se rabio, poginuli borci i ranjeni borci Armije BiH i HVO-a dobijali su za pomoć kutiju cigareta, pakovanje brašna i litru kerozina u Bihaču, ima dokumenti na forumu, osobno sam ih skenirao i postavio, sigurno tu litru kerozina nisu dobijali iz zajebancije već da je iskoriste u svojim autima.
možda vam se čini smješno, bojnovci su u prosjeku imali plaću od =80,00 do =120,00 DM zavisno koliko su bili na prvoj crti, odmor im se nije plaćao, vreća brašna od 50 kg je bila =500,00 DM a kutija cigareta =10,00 DM, litra kerozina =50,00 DM.

viewtopic.php?f=21&t=234
Image
User avatar
LupusREBEL
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5238
Joined: 21 Jul 2008, 19:43
Location: Zagreb

Re: Neviđena Željava (osim onih koji su službovali tamo)

Postby VP4868/4 on 28 Oct 2009, 19:27

LupusREBEL wrote:Ajd stvarno dosta, kerozin se rabio u ratu za gorivo, sad neznam za koja auta ali se rabio, poginuli borci i ranjeni borci Armije BiH i HVO-a dobijali su za pomoć kutiju cigareta, pakovanje brašna i litru kerozina u Bihaču, ima dokumenti na forumu, osobno sam ih skenirao i postavio, sigurno tu litru kerozina nisu dobijali iz zajebancije već da je iskoriste u svojim autima.
možda vam se čini smješno, bojnovci su u prosjeku imali plaću od =80,00 do =120,00 DM zavisno koliko su bili na prvoj crti, odmor im se nije plaćao, vreća brašna od 50 kg je bila =500,00 DM a kutija cigareta =10,00 DM, litraq kerozina =50,00 DM.


zasto dosta? liva se u golfa 1 i 2 dizelasa.inace srolas sporku čarapu namocis kerozinom
stavis izmedju tri kamena potpalis i kuhas rucak,grijes konzervu,topis snijeg,grijes
hemoroide...
29.12.2018.
pozdrav X :garde
User avatar
VP4868/4
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 2218
Joined: 30 Jun 2008, 22:58

Re: Neviđena Željava (osim onih koji su službovali tamo)

Postby LupusREBEL on 28 Oct 2009, 19:34

Zato što znam da se kerozin koristio za vožnju automobila, i nema potrebe rasprave o tom. Čak negdje na forumu postoji dokumenti o razduženju vozila gdje se vraća neki auto s 5 litara kerozina. Ima i dokument gdje se neki oficir tkz Srpske Vojske Krajine žali da zbog primirja s Hrvatima potrošili nekoliko tona kerozina za povlačenje teškog topništa s prve crte bojišta. Sigurno nisu MiGovima dizali haubice.

Aviokerozini su ugljikovodici sa specifičnom težinom između 0,800 do 0,820 pri 20°C. Najvećim dijelom su laki parafini s točkom ledišta ispod -60°C. Osnovni uvjeti koje moraju zadovoljavati su:
postojanost pri niskim pritiscima (koji vladaju na 12.000 – 20.000 metara),
pri izgaranju stvarati što veći potisak,
ne smiju sadržavati sumpor radi korozije uređaja motora,
da se lako pretaču iz rezervoara u rezervoar,
da rad motora bude osiguran od požara,
moraju zadovoljavati veliki raspon radnih temperatura.

Gorivu se dodaju razni aditivi, npr. radi sprječavanja pjenjenja prilikom nadopune goriva u zrakoplov ili nagle promjene visine leta dodavaju se razni inhibitori za pjenjenje. Pumpe visokog pritiska stvaraju statički elektricitet nastao trenjem slojeva goriva, što se sprječava uzemljenjem i dodavanjem sredstva za povećanje elektro-provodljivosti.

Kod nas se upotrebljava mlazno gorivo na bazi petroleja JET A-1.

Oktanski broj je otpornost benzina (i drugih plinova korištenih u motorima s unutarnjim izgaranjem) na detonantno izgaranje. On naznačuje koliko je benzin u stanju podnjeti kompresije prije nego se dogodi samozapaljenje. Određuje se uspoređivanjem detonacije ispitivanog benzina sa detonacijom koja nastaje izgaranjem smjese izo-oktana i normalnog heptana poznatog sastava pri istom tlaku.
Image
User avatar
LupusREBEL
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5238
Joined: 21 Jul 2008, 19:43
Location: Zagreb

Re: Neviđena Željava (osim onih koji su službovali tamo)

Postby felga on 28 Oct 2009, 19:44

LupusREBEL wrote:Zato što znam da se kerozin koristio za vožnju automobila, i nema potrebe rasprave o tom. Čak negdje na forumu postoji dokumenti o razduženju vozila gdje se vraća neki auto s 5 litara kerozina. Ima i dokument gdje se neki oficir tkz Srpske Vojske Krajine žali da zbog primirja s Hrvatima potrošili nekoliko tona kerozina za povlačenje teškog topništa s prve crte bojišta. Sigurno nisu MiGovima dizali haubice.
.

Pozdrav uredniče .
Vidim da ovdje ima dosta teoretičara. Pošto si ti cijeli kompleks obišao i dokumentirao, a između ostalog i spremnike s gorivom, molim te da objasniš čemu je služio separartor goriva. Prema dosadašnjim materijalima tankovi s kerozinskim gorivom radi iznimne osjetljivosti plutali su na vodi.
A sve nazočne teretičare pozvam da iznesu neku činjenicu vezano za sam kompleks .
Točna je tvrdnja da je kerozin dodjeljivan borcima Armije BIH, ne za Migove, već kao pogonsko gorivo za automobile, recimo automobil stari Wartburg idealan za kerozin.
felga
Tihi forumaš
Tihi forumaš
 
Posts: 10
Joined: 25 Oct 2009, 19:06

Re: Neviđena Željava (osim onih koji su službovali tamo)

Postby LupusREBEL on 28 Oct 2009, 19:51

Separatog goriva, navodno na Željavi, koristio je za odvajanje vode od kerozina, jer se, navodno s Pokoja kerozina gurao kerozin kroz cijevi tlačenjem vode. Ja u to nevjerujem u to, ono meni ne liči na seperator goriva već čista benziska pumpa s 5-6 filtera kerozina.
Koliko sam ja vidio separotor goriva izgleda ovako: Image Image
a e ovako: Image Image Image Iako FlashBACK505 tvrdi da je to separator goriva ja sam još sumljičav.
(...)već kao pogonsko gorivo za automobile, recimo automobil stari Wartburg idealan za kerozin.

Možda si zamjenio kerozin za neprerađeni benzin koji prodaju u skoro svim rafinerija, gasolin, u Ivaniću, Petrinji, Sisku poznat kao "gajs", naravno, krijumčareno, ali na to pretežno rade mali modeli aviona, motor itd...
Image
User avatar
LupusREBEL
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5238
Joined: 21 Jul 2008, 19:43
Location: Zagreb

Re: Neviđena Željava (osim onih koji su službovali tamo)

Postby VP4868/4 on 28 Oct 2009, 20:01

felga wrote:Točna je tvrdnja da je kerozin dodjeljivan borcima Armije BIH, ne za Migove, već kao pogonsko gorivo za automobile, recimo automobil stari Wartburg idealan za kerozin.


covjece jel tebi jasno ka kerozin ne mozes upaliti ni žigicom,a da ne govorim svjećicom u otto motoru.
jesi li imao kerozin po rukama?

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
lupuse imas negdje raspravu oko tih separatora,a na netu sam gledao tvornicke podatke...
mejd in dojčland ti je to.
29.12.2018.
pozdrav X :garde
User avatar
VP4868/4
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 2218
Joined: 30 Jun 2008, 22:58

Re: Neviđena Željava (osim onih koji su službovali tamo)

Postby LupusREBEL on 28 Oct 2009, 20:17

VP4868/4 wrote:lupuse imas negdje raspravu oko tih separatora,a na netu sam gledao tvornicke podatke...
mejd in dojčland ti je to.

Posjeta 2008.godina-4.mjesec
Kažem vam zamjenili ste Gasolin s Kerozinom.
Gasolin ima nisku točku paljenje a kerozin visoku.
Moj stari se s gasolinom u Ivanić Gradu zapalio skoro.
Image
User avatar
LupusREBEL
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5238
Joined: 21 Jul 2008, 19:43
Location: Zagreb

Re: Neviđena Željava (osim onih koji su službovali tamo)

Postby VP4868/4 on 28 Oct 2009, 20:20

LupusREBEL wrote:
VP4868/4 wrote:lupuse imas negdje raspravu oko tih separatora,a na netu sam gledao tvornicke podatke...
mejd in dojčland ti je to.

Posjeta 2008.godina-4.mjesec
Kažem vam zamjennili ste Gasolin s Kerozinom.
Gasolin ima nisku točku paljenje a kerozin visoku.


koji je sada to kur...ops milokliz?to amerikanci zovu petrolj?
29.12.2018.
pozdrav X :garde
User avatar
VP4868/4
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 2218
Joined: 30 Jun 2008, 22:58

Re: Neviđena Željava (osim onih koji su službovali tamo)

Postby AutoExpert on 28 Oct 2009, 20:21

Ja sam vozio VW Golf 1.6D u doba nestasice 20 lit D2 + 30L kerozina + 5 li ulja
AutoExpert
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 967
Joined: 25 Jan 2009, 01:31

Re: Neviđena Željava (osim onih koji su službovali tamo)

Postby Hammo-1 on 28 Oct 2009, 20:28

VP4868/4 wrote:
felga wrote:Točna je tvrdnja da je kerozin dodjeljivan borcima Armije BIH, ne za Migove, već kao pogonsko gorivo za automobile, recimo automobil stari Wartburg idealan za kerozin.


covjece jel tebi jasno ka kerozin ne mozes upaliti ni žigicom,a da ne govorim svjećicom u otto motoru.
jesi li imao kerozin po rukama?

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
lupuse imas negdje raspravu oko tih separatora,a na netu sam gledao tvornicke podatke...
mejd in dojčland ti je to.



Varas se VP

Citav Okrug Bihac je oko 80%ratnog vremena koristio Kerozin za automobile.kamione i autobuse a isto tako se kerozin koristio za kucnu rasvjeti tj,za petrolejsku lampu.

Evo ti cinjenice da je okrug Bihac bio odvojen od Svjeta od 0992 do 1995,,,Reci mo na koji je nacin dopremato gorivo u Bihac,


Vjerovali ili ne da se kao gorivo jos koristili Laneno ulje iz trafostanica(necim se mjesalo al neznam koja je druga komponenta ) i zajedno daju neku vrstu dizel goriva.
Hammo-1
Sretni forumaš
Sretni forumaš
 
Posts: 112
Joined: 11 Jul 2009, 15:14

Next

Return to Off topic

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 1 guest

cron