Motor-hm, isplati li se to uzeti...

Ovdje možete o bilo čemu što nije obuhvaceno u drugim temama (kupujem, prodajem, poklanjam, tražim, itd...)

Motor-hm, isplati li se to uzeti...

Postby LupusREBEL on 19 Aug 2008, 09:43

Hm...
Već godinama mi treba nešto po šumi glavinjat...
Jeli se ispalti ovo uzeti?

U trgovinama:
"Spartak"
lokacija: Mala Kosnica - Velika Gorica
adresa: Mala Kosnica 3
telefon: 01 6232 262
fax: 01 6232 261
E-mail: spartak@zg.htnet.hr
cijena s PDV 9.000.00 kn
Ili ima po povoljnijoj cijeni ovako nešto?

Image

MOTOR QUAD FALCON 150CCM
QUAD FALCON 150CCM , AUTOMATIK , RIKVERC , NIJE ZA REGISTRACIJU, boja: žuta,crna
Nemože se registrirat (!?), no kak po cesti onda s ti čudom?

LupusREBEL
 

Re: Motor-hm, isplati li se to uzeti...

Postby LupusREBEL on 19 Aug 2008, 09:58

Image
S obzirom na dilemu što odabrati kada se odlučite na kupnju quada, nakon testa jednog od ponajboljih ATVa, CAN-AM Outlandera, u ovoj ljetnoj stanci donosimo vam test jednog jeftinog "kineza".
Image
Radi se o Kazumi Falcon obujma motora od 150 kubičnih centimetara i maksimalne snage 7.7kw pri 7500 okretaja.
Image
(Mjenjač)
Unatoč niskoj cijeni Falcon je opremljen sa tri hidraulična diska, te odvojenim sustavom kočenja, automatskim CVT mjenjačem s ručnim prebacivanjem za vožnju unatrag, elektronskim paljenjem, zaštitama za noge...
Image
Ipak svi "jeftini kinezi" zahtjevaju strpljenja prije i nakon vožnji jer kvaliteta materijala nije na nivou. Tu na prvom mjestu dolaze matice koje su od "mekog" željeza i vrlo su osjetljive, pa ako pretjerate prvo će se izlizati i potrošiti vanjski dijelovi matice, pogotovo ako koristite originalni alat. Nakon svake vožnje radi vaše sigurnosti najbolje je uzeti ključ u ruke i ponovno zategnuti sve matice koje vidite.Na ovom modelu su bili problematični zupčanici u mjenjaču, te loša svijetla. Doslovno se ništa s njima nije vidjelo, ali smo i to riješili montažom jednog centralnog svijetla od 55W uz koje se moglo po noći voziti.
Image
Mogli bismo reči da je ovo Maxi test jer smo u počecima naših vožnji na quadovima krenuli upravo na Kazumama. To je bio najjeftiniji quad od 150 ccm koji se mogao nabaviti. Cijenom od 8.000 Kn nije bio preskup za početnika koji nije siguran dali je vožnja na quadu dostojna zamjena za turnirski paintball. Krajem zime imali smo 4 Kazume s kojima smo istraživali bližu okolicu oko Popovca, pa sve do vožnji na Lipu, Hunjku i ostatak Medvednice.
http://www.croline.com/testovi/kazuma_f ... okvica.jpg
Motor i prijenos:
Motor je izrađen po licenci i sa svojih 150 ccm je dosta živahan, te treba paziti na kračim, oštrijim uzbrdicama jer postoji opasnost da kad "zagrize" diže prednje kotače u zrak. Naravno ne možemo ga uspoređivati sa brand modelima.
Image
Motor nije veliki potrošač, u prosjeku potrošnja bi se kretala oko 4-6 litara ovisno o konfiguraciji terena kojim smo se kretali. Zapremnina rezervoara za gorivo od 4.5 litre i nije impresivna, ali dozvoljava kraće rute.
Image
CVT mjenjač je bez problema odradio svoj posao, ali tek nakon što smo skinuli originalne kineske zupčanike i kod tokara dali napraviti zamjenske. Sa desne strane quada se nalazi ručica sa kojom se prebacuje u prijenos unatrag. Pritiskom na vrh ručice oslobađate mehanizam i povlačenjem prema unatrag prebacujete u "rikverc".
Prilikom spuštanja niz padine ne možete računati na kočenje motorom, več morate lagano dozirati kočnice.
Image
Prijenos je putem lanca na zadnje kotače koji su spojeni krutom osovinom.
Treba napomenuti da je zatezanje lanca riješeno sa dva zupčanika na oprugama koji odlično vrše svoju funkciju, ali s vremenom se potroše plastične pikse pa smo napravili nova kučišta i premontirali zupčanike na lagere tako da je to sada bolje nego na originalu.
Kao što vidite sa bilo kojim proizvodom koji jeftino dobijete nikada vam neće biti dosadno, pogotovo ako ste vješti s alatom.
Image
Ovjes i kočnice:
Prednji ovjes se sastoji od dvostrukih poprečnih ramena, dok je straga klasična vilica s monoamortizerom. Svi amortizeri se mogu podešavati i imaju 3 stupnja tvrdoće.
Image
Nažalost volan je previše direktan i treba ga dobro držati jer osjeti svaku neravninu. Nakon dužih vožnji kraći odmor je preporučljiv.
Kočnice su bolji dio quada. Odvojeni sustavi potpomognuti hidraulikom odlično zaustavljaju vozilo u svim situacijama. Prednja kočnica je na desnoj strani volana i djeluje na prednje kotače, a na njoj je integrirana i ručna kočnica, dok pritiskom na nožnu kočnicu aktivirate zadnji disk. Zadnja čeljust je "pametno" konstruirana tako i da ni pri potpunoj istrošenosti pločica, one ne mogu ispasti iz ležišta.
Veći problem zadaje dosta niska visina od tla do zadnje osovine. Na dubokim kolotrazima dosta često bi se znali jednostavno zaustaviti kada bi zapeli u blatu. No zahvaljujući spretnosti vozača i relativno maloj težini vozila možete se uvijek izvući iz blata jednostavnim prebacivanjem težine s jedne na drugu stranu, a ako ne ide dignete quad i izvadite ga na "suho". Preporuka je da se nikada ne ide sam na vožnju jer u slučaju kvara ili nekakve nezgode teško je objasniti gdje ste zapeli. Uz alat i uže bi trebalo biti sastavni dio opreme.
Bez obzira na sve objektivne nedostatke kod navedenog quada možemo reći da nam je pružio bezbroj užitaka za relativno malo novaca. Kuda su prošla "braća" Raptori prošla je i Kazuma tako da što se tiče prohodnosti nije bilo problema. Na turi od Popovca preko Lipe do Hunjke stigli smo više puta, s naznakom da je od ove zime put na Lipu "autoput" u odnosu na prošlu godinu.
S obzirom na sportski izgled, blatobrani su više šminkerski detalj, nego praktična zaštita od blata. Ako idete u šumu poslije kiše preporučamo kišno odijelo jer i najmanji prolazak kroz vodu ostavlja tragove blata na vama, a da ne pričamo ako se zaigrate s gasom u baruštini.
Kod brzih ulazaka u zavoj ponekad se vozite samo na dva kotača. Dobro se ponaša na snijegu, ali ako je preveliki uspon dolazi do proklizavanja pogonskih kotača i daljnji uspon je skoro nemoguć.
Za vožnju po šumi i blatu dobar izbor, ali nije za savladavanje prevelikih visinskih razlika jer se osjeti manjak snage.

Zaključak za kraj:
Ako niste pri novcima a željeli bi se malo odmoriti od svakodnevnih poslova kupnja ovakvog ili sličnih quadova nije loš potez. Za malo novaca možete vidjeti dali je to za vas i ako se u tome vidite, kada se naučite voziti sigurno idete na bolje i jače.
Odmah vas upozoravamo, ako nemate inspiracije za mehaničarske poslove dobro si razmislite koji model kupujete. Možda je bolje skupiti još nešto novaca i uzeti neku od provjerenih marki na našem tržištu. Dosta prodavača vam može srediti kredit za kupnju quada.
Tehničke karakteristike:
Motor:
150ccm, 4-taktni, jednocilindrični, zrakom hlađeni(ventilator)
Snaga: 10,5 KS pri 7500 okretaja/minuti
Okretni moment: 8,5 Nm pri 4.000 okretaja/minuti
Paljenje: elektrostarter 12v
Napajanje: Rasplinjač
Mjenjač: automatic CVT + hod unatrag
Prijenos: 2 WD
Konstrukcija:
Prednji ovjes: Dvostruka poprečna ramena
Zadnji ovjes: Klasična vilica sa monoamortizerom
Prednje kočnice: 2 x hidraulični diskovi
Zadnja kočnica: 1 x hidraulični disk
Prednje gume: 19 x 7 x 8
Zadnje gume: 19 x 9.5 x 8
Dimenzije:
Dužina x širina x visina (mm): 1536 x 838 x 940
Težina: 120 kg
Brzina: 60 km/h
Spremnik goriva : 4,5 L

Kazuma se ne može registrirati jer ne posjeduje homologaciju.
Cijena vozila : 8000 Kn (pdv uključen)

Samo, nekak mali rezervar ima... :confused0006
LupusREBEL
 

Re: Motor-hm, isplati li se to uzeti...

Postby FirewireHR on 19 Aug 2008, 13:04

Hm, cijena je povoljna, ali opet s obzirom na porijeklo treba ozbiljno uzeti u obzir dobavljivost rezervnih dijelova i njihovu cijenu.
Očito je da zbog jeftinog materijala treba računati na kvarove i zamjene.
Jedan motor, kinesku repliku choper modela, sam imao prilike vidjeti i npr. na kromiranim dijelovima su kao nekakvi vijci koji su nakon nepunih 1-2 mjeseca počeli puštati hrđu što je samo dokaz da jeftina cijena ima svoje razloge.
[smly_c040smly.gif]
User avatar
FirewireHR
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5785
Joined: 29 Mar 2008, 15:43

Re: Motor-hm, isplati li se to uzeti...

Postby LupusREBEL on 19 Aug 2008, 13:08

Pa baš i 9.000 nije jeftino, no ako pročitaš test koji su ovi napravili nisu puno imali problema...
LupusREBEL
 

Re: Motor-hm, isplati li se to uzeti...

Postby FirewireHR on 19 Aug 2008, 13:24

Pa mislim da je jeftino kada uzemš u obzir cijenu nekih "brand name" modela ;) :
http://www.yamaha-trogir.com/kategorija-moto.asp?id=24
http://www.yamaha-trogir.com/kategorija-moto.asp?id=23
Sami tekst spominje da su neke dijelove promjenili kvalitetnijim napravljenim kod tokara.
U svakom slučaju ovakvi modeli traže sklonost mehaničarskim improvizacijama.
Evo i sam zaključak testa:
Zaključak za kraj:
Ako niste pri novcima a željeli bi se malo odmoriti od svakodnevnih poslova kupnja ovakvog ili sličnih quadova nije loš potez. Za malo novaca možete vidjeti dali je to za vas i ako se u tome vidite, kada se naučite voziti sigurno idete na bolje i jače.
Odmah vas upozoravamo, ako nemate inspiracije za mehaničarske poslove dobro si razmislite koji model kupujete. Možda je bolje skupiti još nešto novaca i uzeti neku od provjerenih marki na našem tržištu. Dosta prodavača vam može srediti kredit za kupnju quada.


...vjerovatno bi original dijelovi pažljivom vožnjom po normalnoj cesti trajali i duže vrijeme. :a015
[smly_c040smly.gif]
User avatar
FirewireHR
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5785
Joined: 29 Mar 2008, 15:43

Re: Motor-hm, isplati li se to uzeti...

Postby LupusREBEL on 19 Aug 2008, 13:28

Image

Jebate, ovo je auto, i po cijeni i po luxuzu!!!
Fali samo centralno i klima!
LupusREBEL
 

Re: Motor-hm, isplati li se to uzeti...

Postby FirewireHR on 19 Aug 2008, 13:31

A dobro ti si sada uzeo najskuplji model :) ...uzmi najjeftiniji za komparaciju:
Image
[smly_c040smly.gif]
User avatar
FirewireHR
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5785
Joined: 29 Mar 2008, 15:43

Re: Motor-hm, isplati li se to uzeti...

Postby LupusREBEL on 19 Aug 2008, 13:34

Nisam uzeo, vidio..
Čuj ono ima 2WD i 4WD [neee] [oops] [moguja]
liBo glava!!!
LupusREBEL
 

Re: Motor-hm, isplati li se to uzeti...

Postby Riker on 19 Aug 2008, 17:45



Ovo sam ja nešto snimao, ok moglo je i bolje (ne znam zašto nisam HQ verziju napravio... :a015 ) al evo da imaš uvid, to mi frend prodaje, službeni Can Am zastupnik u HR

http://tinyurl.com/6popqc

Ono šta smo se mi đirali po šumi to stvarno, ali STVARNO ide svukud, uperi volan i daj gas...

Samo Can-Am quadovi su skupi, vidit ćeš na sajtu...

A ove koje si ti stavio su ok ali nisu za zahetjevnu šumu, malo je to kubika, i to je onda eventualno dobro za blage šumske puteve, nikako za ništa izazovnijeg kao recimo brdovito, kamenito, blato ili kaljuža...to je kao i skuter, ako si 100% siguran da ti treba samo za po gradu (kao šta je Zagreb) onda uzmeš najjeftinijeg. Jer u ZG je praktički sve drito ravnica i svaki skuter od 50 kubika jednako ide, više manje.

Al recimo tu na Krku, di imaš uzbrdice od 10% koje su duge po par km i ako svaki dan ideš tom rutom, nije onda 50 kubika najsretniji izbor. Sve ovisi za šta ti ATV treba.

Kod Can-Ama biraš na volanu oćeš zadnji pogon ili sva 4, a najjači model Renegade koji i izgleda vrhunski ide ko mutav, 5 sekundi do 100 :shock:
Image
Od izvora 2 putića
User avatar
Riker
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 754
Joined: 27 Jun 2008, 14:40
Location: Istria

Re: Motor-hm, isplati li se to uzeti...

Postby LupusREBEL on 19 Aug 2008, 19:21

:modo Cijene su paprene, vjerujem da ti strojevi vrijede ali i cijene vrijede...
LupusREBEL
 

Re: Motor-hm, isplati li se to uzeti...

Postby zagi on 15 Mar 2011, 17:32

Meni je Raptor zakon.
User avatar
zagi
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš
 
Posts: 717
Joined: 01 Mar 2011, 12:29
Location: Zagreb i Marija Bistrica

Re: Motor-hm, isplati li se to uzeti...

Postby AutoExpert on 16 Mar 2011, 08:50

CAN-AM ti je najbolji i najkvalitetniji i najskuplji , koriste ih vojska,policija i razne sluzbe sirom sveta

Ja sam mom klincu koji ce josh malo da napuni 4 god kupio kineza 4-takta,vazdushno hladjenje,110 kubika , daljinsko paljenje i gasenje ,alarm , svetla , hidraulicne kocnice , po ceni od 500 EUR
Image
evo ga....


Vozi ga vec godinu dana , sneg,kisha,sunce i za sada sam samo zamenio ulje i svecicu

A ovi veci mogu da se registruju samo ako imaju svetla,migavce i itd(bar je tako ovde u Srbiji),a neki su ih atestirali kao radne masine tj na zelene tablice i trajnu registraciju

Po meni bolje kupiti CAN-AM i voziti se ko covek nego kupiti neko kinesko cudo ,gde mozes bez tocka da ostanes pogotovo sto se ovakav prevoz koristi za extremne uslove gde su velika opterecenja i po motor i po ram motora,a i sto se tice delova kojemozes samo da kupis u kini ili da pravish sam
AutoExpert
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 967
Joined: 25 Jan 2009, 01:31

Re: Motor-hm, isplati li se to uzeti...

Postby zagi on 16 Mar 2011, 12:44

Ma i ja trebam nešto za klinca. Nedavno je navršio 3godine. A Raptora sam spomenuo onako laički. Od quadova najbolje što sam probao. Vjerujem da ima boljih, ali za razbibrigu i rasturanje po šumama, blatu itd. sasvim dovoljno. S tim da meni osobno najbolje izgleda.
User avatar
zagi
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš
 
Posts: 717
Joined: 01 Mar 2011, 12:29
Location: Zagreb i Marija Bistrica

Re: Motor-hm, isplati li se to uzeti...

Postby VP4868/4 on 16 Mar 2011, 14:48

zagi wrote:Ma i ja trebam nešto za klinca. Nedavno je navršio 3godine. A Raptora sam spomenuo onako laički. Od quadova najbolje što sam probao. Vjerujem da ima boljih, ali za razbibrigu i rasturanje po šumama, blatu itd. sasvim dovoljno. S tim da meni osobno najbolje izgleda.


za klinaca trogodisnjaka nesto na benzinu? [smly_p015smly.gif]

pusti dijete neka skace i vozi bicikl;ruke su im vec zakrzljale od pustih
palica,daljinskih upravljaca... jos im sada treba noge oduzeti. [neee]
najdraze mi je kad vidim na skolskom zidicu 3-4 mulca gdje u tisini
esemesaju i blututaju. [viking]
05.02.2020.
pozdrav X :garde
User avatar
VP4868/4
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 2218
Joined: 30 Jun 2008, 22:58

Re: Motor-hm, isplati li se to uzeti...

Postby AutoExpert on 16 Mar 2011, 17:51

@zagi

Ovaj sto sam kupio ima blokadu gasa tj na srafu mozes da mu zategnes gas da ide 1 km/h plus imas upravljac kao za alarm sa koga mozes da ga ugasis u voznji ili da ga opet startujes

Siguran je ali treba vremena da izuci zanat tj nauci da vozi

A i slazem se sa VP-ejcem,bicikl i rekreacija ne mogu da se mere sa quad-om ali vreme ide i trendovi se menjaju tako da ja mu kombinujem malo bajs,malo fudbal malo quad
AutoExpert
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 967
Joined: 25 Jan 2009, 01:31

Next

Return to Off topic

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests