Konstrukcija tunela za prometnice

Ovdje možete o bilo čemu što nije obuhvaceno u drugim temama (kupujem, prodajem, poklanjam, tražim, itd...)

Konstrukcija tunela za prometnice

Postby Riker on 03 Oct 2008, 22:28

Svaki put kad se vozim kroz bilo koji tunel na našim vrlim autocestama, zanima me čemu ona vrata kojih ima nekoliko puta od početka do kraja tunela sa svake strane i šta ima u tim prostorijama koje očito idu van gabarita cijevi kroz koje se vozi.

Naravno da postoje možda neki servisni ulazi i to, ali dali se možda kod konstrukcije tih tunela "misli" i na vojnu korist, tipa neki magazin za goriva ili municiju ili štajaznam...
Od izvora 2 putića
User avatar
Riker
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 754
Joined: 27 Jun 2008, 14:40
Location: Istria

Re: Konstrukcija tunela za prometnice

Postby JoZ@ on 03 Oct 2008, 22:36

a kaj mislis di su svi uredaji od signalizacije i ostalog smjesteni
po meni to su servisni djelovi

a o kakvom smjestaju vojnih stvari
bas i neznam
to bi poskupilo gradnju
a kak je to kod nas nevjerujem u to
User avatar
JoZ@
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 947
Joined: 03 May 2008, 20:52

Re: Konstrukcija tunela za prometnice

Postby FirewireHR on 04 Oct 2008, 01:22

Riker wrote:Svaki put kad se vozim kroz bilo koji tunel na našim vrlim autocestama, zanima me čemu ona vrata kojih ima nekoliko puta od početka do kraja tunela sa svake strane i šta ima u tim prostorijama koje očito idu van gabarita cijevi kroz koje se vozi.

Koliko ja znam postoje na fiksno određenoj udaljenosti cijelom dužinom tunela vrata koja služe za preusmjeravanje prometa u drugu tunelsku cijev...znači okret vozila za 180° pa van.
Također postoje vrata za tu svrhu namjenjena pješacima, a postoje vjerovatno i nekakve prostorije koje koriste službe za održavanje + vrata na SOS telefonima.
[smly_c040smly.gif]
User avatar
FirewireHR
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5785
Joined: 29 Mar 2008, 15:43

Re: Konstrukcija tunela za prometnice

Postby JoZ@ on 04 Oct 2008, 08:51

FirewireHR wrote:Koliko ja znam postoje na fiksno određenoj udaljenosti cijelom dužinom tunela vrata koja služe za preusmjeravanje prometa u drugu tunelsku cijev...znači okret vozila za 180° pa van.


:a015

mislis 90° ljevo pa 90° desno
jer po tvom odosmo nazad doma
User avatar
JoZ@
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 947
Joined: 03 May 2008, 20:52

Re: Konstrukcija tunela za prometnice

Postby FirewireHR on 04 Oct 2008, 12:31

JoZ@ wrote:mislis 90° ljevo pa 90° desno
jer po tvom odosmo nazad doma

Ne, upravo 180° jer u slučaju požara u tunelu glavni prioritet je evakuacija objekta.
Moraš računati da vozila dolaze iz oba smjera, a osim toga zar bi bilo logično da se promet nastavlja 2-smjerno kroz drugu cijev ako je požar u prvoj cijevi...kuda će vatrogasci, hitna i ostalo prolaziti. ;)
Druge tunelske cijevi nisu dovršene u smislu postavljanja svih instalacija, ali u slučaju nužde tipa požara mogu poslužiti za izlaz vozila.

Nakom požara u tunelu Mont-Blanc 1999 mislim da je pod obavezno propisana gradnja druge cijevi koja itekako služi u ovakvim vanrednim situacijama.
Image.Image
Image
http://www.landroverclub.net/Club/HTML/MontBlanc.htm
[smly_c040smly.gif]
User avatar
FirewireHR
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5785
Joined: 29 Mar 2008, 15:43


Return to Off topic

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron