Dali će biti zatvoren aerodrom Brač ?

Dali će biti zatvoren aerodrom Brač ?

Postby TonyDo on 23 Feb 2013, 18:28

Pismo radnika: "Poduzmite nešto da ne dođe do zatvaranja bračkog aerodroma"

Radnici Aerodroma Brač d.o.o. uputili su otvoreno pismo javnosti u kojem upozoravaju na mogućnost njegova zatvaranja. Pismo prenosimo u cijelosti:

"Zbog odugovlačenja sa sazivanjem skupštine poduzeća Aerodrom Brač d.o.o., mi, radnici istog poduzeća, osjećamo potrebu obratiti se medijima i tim putem izvijestiti javnost kako je zbog višegodišnjeg lošeg poslovanja poduzeća došlo do odluke o mogućem zatvaranju aerodroma Brač.

Spominjući višegodišnje loše poslovanje poduzeća, želimo ukazati kako se pad prometa na aerodromu bilježi od 2001. godine nadalje, a što potvrđuje podatak da je navedene godine promet bilježio cca. 35.000 putnika, a 2012. godina je završila s tek nešto više od 12.000 putnika.

U godinama dobrog poslovanja, aerodrom Brač je bilježio poslovanje s trostruko većim prometom putnika, i neusporedivo većim prometom putničkih zrakoplova nego što je promet koji ostvaruje zadnjih godina. Bio je povezan višestrukim tjednim linijama sa Zagrebom, kao i charter letovima s Austrijom (Graz, Beč, Klagenfurt, Salzburg, Innsbruck, Linz), Njemačkom (München, Augsburg, Friedrichshafen), Slovenijom (Maribor, Ljubljana), Italijom (Ancona, Trst, Bari, Milano), Češkom (Kunovice). Zastupljenost komercijalnog prometa (charteri i redovite linije) je bila svakodnevna, dok su dani vikenda, osobito subote, bilježili i preko 20 charter letova i minimalno dvije linije sa Zagrebom. Suradnja sa svim zračnim prijevoznicima (Croatia Airlines, Austrian Airlines, Adria Airways, Denim Wings, Augsburg Airways, Discovery, Alitalia...) bila je uvijek na visokoj razini i u sve vrijeme suradnje do danas nije zabilježen nijedan problem.

Aerodrom Brač je još uvijek omiljena destinacija i općem zrakoplovstvu u kojem slučaju se svakodnevno izražava oduševljenje pristupom osoblja koji je i iznad tek pukog profesionalnog, već je i topao, domaćinski, kojeg stranke rado naglase hvaleći isti u usporedbi s mnogim drugim, pa i svjetskim destinacijama.

Dakle, aerodrom Brač predstavlja i prvi dodir putnika namjernika s Hrvatskom te svaka pohvala itekako služi, ne samo na čast aerodromu i otoku, već i na slavu države.

No, posljednjih godina promet se sveo na svega 4 chartera i 1 liniju sa Zagrebom i to isključivo subotama. Jedini touroperator koji koristi ovaj aerodrom danas i čija su 4 navedena chartera jest agencija "Gruber Reisen" iz Graza u Austriji koja puni svoj hotel "Bretanide" u Bolu.

Kao bitni dio našeg obraćanja medijima želimo naglasiti kako je poduzeće Zlatni rat d.d. iz Bola većinski vlasnik Aerodroma Brač d.o.o. Spomenuto poduzeće u svojem vlasništvu u Bolu ima 3 hotela, no, neobično je važno naglasiti kako se niti pri djelomičnom popunjavanju svojih smještajnih kapaciteta ne oslanja na vlastiti aerodrom. Mi, radnici Aerodroma Brač d.o.o., u više smo navrata inzistirali na susretu s vlasnikom kada smo, između ostalog, iznosili i krucijalni problem to što isti ignorira postojanje aerodroma u planiranju punjenja svojih hotela.

No, vlasnikova planirana strategija povećanja prihoda predviđena je prevelikim povećanjem cijena aerodromskih usluga što je dovelo do davanja ostavke direktorice Aerodroma Brač d.o.o. u kolovozu 2012. godine. Nakon toga, raspisan je natječaj za radno mjesto direktora poduzeća, no, prema našim saznanjima, niti jedan od kandidata nije zadovoljio kriterije vlasnika te ista osoba i dalje obnaša funkciju direktora poduzeća.

Strategijom podizanja cijena u kriznim vremenima ruši se vjerojatnost ostvarivanja i postojećeg prometa, stoga je iluzorno očekivati kako će se istim potezom umanjiti izdaci aerodroma (isplate plaća, nužne investicije za održavanje...).

Zar se upravo u turizmu ne pristupa akcijskim cijenama u pred i posezonama kada je popunjenost smještajnih kapaciteta najlošija, a s namjerom privući što više gostiju u takvim razdobljima?

Upoznati smo s podatkom kako se je za operiranje na bračkom aerodromu zanimao potencijalni partner iz Londona, no, upravo zbog neuspjelog dogovora oko cijena, isti je od namjere odustao.

Vlasnikovo prebacivanje krivice na autocestu kao jednog od većih uzročnika pada prometa je potpuno neutemeljeno jer se kao protuteža takvoj tvrdnji može uzeti Zračna luka Zadar koja, iako nadomak autocesti, bilježi itekakav porast prometa zadnjih godina.

Zbog čega svojevremeno nije ispoštovan dogovor s Hrvatskom kontrolom zračne plovidbe oko njihova preuzimanja novoizgrađenog tornja i pripadajućih prostorija?

Isto tako vrlo je važno naglasiti kako aerodrom spada u specifičnu djelatnost: kako bi aerodrom uopće i mogao poslovati, osnova istog je ljudstvo koje je posebno izučeno za rad na aerodromskim poslovima, kako prihvatu i otpremi zrakoplova, putnika i prtljage, tako i u protupožarnoj zaštiti. Sva ovlaštenja je potrebno redovito obnavljati u dvogodišnjim intervalima.

Upravo zbog toga, a kako se ne bi stvarao bespotrebni broj zaposlenih u poduzeću, gotovo svaki radnik Aerodroma Brač d.o.o. posjeduje minimalno po dva ovlaštenja za rad na navedenim poslovima. Upravo iz navedenog važno je istaknuti kako bi zatvaranjem aerodroma postojala gotovo nikakva vjerojatnost isti ponovo staviti u funkciju budući se radi o specifičnoj djelatnosti za čije oživljavanje ne postoji mogućnost upošljavanja osoba koje su npr. zavedene u Zavodu za zapošljavanje. Od sistematizacijom radnih mjesta iz 2006. godine, upravo zbog nezavidnih prihoda aerodroma, nikad nismo tražili povećanje plaće u odnosu na povećanje životnih troškova koji su se od tada itekako povećali.

Zanima nas zbog čega svojevremeno nije ispoštovan dogovor s Hrvatskom kontrolom zračne plovidbe oko njihova preuzimanja novoizgrađenog tornja i pripadajućih prostorija?

2008. godine prvi put smo zatražili sastanak s upravom poduzeća i vlasnikom, a u svrhu objašnjenja postojećeg stanja kao i planova za predstojeće i poslijesezonsko razdoblje, te iznalaženje mogućih pozitivnih rješenja na obostrano zadovoljstvo.

Željeli smo, isto tako, prigovoriti na neisplatu 3 osobna dohotka. I tada smo razmišljali o obraćanju medijima, no, nedugo nakon spominjanja te mogućnosti, došlo je do isplata plaća.

Već i pri tom prvom susretu, a i kasnije, i sami smo iznosili (možda nevješte - ali barem nekakve!) prijedloge o načinima mogućeg povećanja prometa (inzistiranje na povećanju domaćih linija, zastupanje aerodroma na turističkim sajmovima, kontaktiranje spomenutih nam malih prijevoznika npr. u Italiji...). No, nije nam poznato da je išta uvaženo kao prijedlog.

Zanimljivo je kako se vlasnik poduzeća "Zlatni rat" d.d., g. Jako Andabak, tek sada oglasio u medijima po pitanju aerodroma, a nakon što smo od direktorice dobili usmenu obavijest kako se planira zatvaranje poduzeća. A još je zanimljivije kako g. Andabak, pri spominjanju svoje svestranosti u poduzetništvu, u svojim javnim istupima, a koliko je nama poznato, nikad nije spomenuo ovako vrijednu infrastrukturu kao što je aerodrom.

Trenutačni, također veliki problem aerodroma jest taj što je istekao certifikat kojim se aerodromu odobrava pružanje usluga kao i taj što aerodrom još uvijek nema riješenu fiskalnu blagajnu za naplatu aerodromskih usluga na licu mjesta.

Najnovija saznanja o tome kako je i država odlučila odustati od svojeg udjela od 36 posto u Aerodromu Brač d.o.o. dodatno je pesimistično ozračje koje prati neispunjavanje namjere revitalizacije otoka. Stoga bi još jednom zamolili Vladu RH i resorno ministarstvo preispitati odluku o prodaji svojeg udjela u Aerodromu Brač d.o.o.

Država se daleko više brine za aerodrome koji imaju i nekoliko puta više zaposlenih nego što ih je na aerodromu Brač, a imaju višestruko manji promet od bračkog aerodroma. Dok se rade strategije izgradnje aerodroma na drugim otocima, nevjerojatna je pomisao da bračkom aerodromu prijeti zatvaranje.

Držimo kako bi se uz ispravno vođenje poduzeća i osmišljavanje marketinške i promidžbene strategije, ovom aerodromu, kao i otoku u cjelini, itekako mogao osigurati prosperitet i svjetlija budućnost uz zapošljavanje novih, a ne otpuštanjem postojećih ljudi i zatvaranjem aerodroma.

Velika je vjerojatnost kako će se ova sezona i odraditi jer je potencijalna odluka o zatvaranju moguće prekasno donešena budući je touroperator već oglasio, a i vjerojatno prodao svoje aranžmane u kombinaciji s već najavljenim charter letovima. Prema tome, za očekivati je kako će se ova višegodišnja agonija prolongirati za jesensko razdoblje. Stoga je potrebna reakcija s osobitim naglaskom na žurnosti iste.

31. siječnja 2013. dopis na ovu temu uputili smo predsjedniku RH, premijeru, vladi, resornim ministarstvima, HTZ-u, strankama, županiji, HGK-i, gradu Supetru i otočkim općinama kao i turističkim zajednicama na otoku.

Jedina stranka koja nas je po navedenom kontaktirala jesu Hrvatski laburisti čiji je predstavnik, g. Mladen Novak, uputio i zastupničko pitanje.

Isto tako, povratnu smo informaciju dobili i od Ureda predsjednika RH kojom se izražava nada za iznalaženje rješenja kao i stavljanje na raspolaganje u slučaju potrebe za novim kontaktom.

Pisma potpore smo dobili od grada Supetra te općina Nerežišća, Bol i Postira.

Žalosno je konstatirati kako se na naše dvostruko javljanje po ovom pitanju nije očitovala niti jedna turistička zajednica na otoku.


http://www.dalmacijanews.com/Hrvatska/V ... droma.aspx
Murphyjev zakon : Ako nešto može poći naopako, poći će naopako.
Komentar : Murphy je optimista.
User avatar
TonyDo
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 1845
Joined: 02 Jan 2010, 17:55
Location: ni blizu nirvane

Re: Dali će biti zatvoren aerodrom Brač ?

Postby FirewireHR on 23 Feb 2013, 23:49

Kod nas bi valjda i rudnik dijamanata (da ga imamo) otišao u stečaj/likvidaciju. [loco]
[smly_c040smly.gif]
User avatar
FirewireHR
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5785
Joined: 29 Mar 2008, 15:43

Re: Dali će biti zatvoren aerodrom Brač ?

Postby VP4868/4 on 24 Feb 2013, 13:13

FirewireHR wrote:Kod nas bi valjda i rudnik dijamanata (da ga imamo) otišao u stečaj/likvidaciju. [loco]


Svaka čast Fire! 0026
14.05.2018.
pozdrav X :garde
User avatar
VP4868/4
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 2217
Joined: 30 Jun 2008, 22:58

Re: Dali će biti zatvoren aerodrom Brač ?

Postby TonyDo on 24 Feb 2013, 16:56

Nažalost izgleda da je tako 0020
Murphyjev zakon : Ako nešto može poći naopako, poći će naopako.
Komentar : Murphy je optimista.
User avatar
TonyDo
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 1845
Joined: 02 Jan 2010, 17:55
Location: ni blizu nirvane

Re: Dali će biti zatvoren aerodrom Brač ?

Postby zagi on 25 Feb 2013, 06:51

FirewireHR wrote:Kod nas bi valjda i rudnik dijamanata (da ga imamo) otišao u stečaj/likvidaciju. [loco]

A možda bi bilo dobro da se javi Let_lampi , jer on regrutira kadar za upravljanje nelikvidnim aerodromima.
User avatar
zagi
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš
 
Posts: 717
Joined: 01 Mar 2011, 12:29
Location: Zagreb i Marija Bistrica

Re: Dali će biti zatvoren aerodrom Brač ?

Postby TonyDo on 26 Feb 2013, 18:50

Evo i vjesti na HTV-u, sve me nešto strah. Ima i video.

Brački aerodrom pred zatvarenjem

Zbog gubitaka koje aerodom već godinama ostvaruje, većinski vlasnik poduzeće Zlatni rat na čelu sa Jakom Andabakom zatvara bračku zračnu luku. Radnici već godinama upozoravaju ne loše poteze i nebrigu vlasnika za ovu vrijednu otočnu infrastrukturu.

Na pistu već dugo ne slijeću kapitalci. Terminal, potpuno nov - zjapi prazan. Toranj kontrole leta - nikad korišten. Uz sve to aerodromu je istekao i certifikat za pružanje usluga. Kapital vrijedan više od 20 milijuna eura leži i čeka sudbinu. Dok se ne dobije licenca ne možemo primat nikoga, a licencu je obavezna isposlovat naš upravi odbor i ljudi koju su na vrhu, kaže Tonći Obilinović.

Promet je više nego prepolovljen. Radnici tvrde, isključivi krivac je većinski vlasnik, tvrtka Zlatni rat i Jako Andabak. Naime od kada je Andabak kupio tvrtku Zlatni rat, u sklopu koje su bila 3 hotela u Bolu i aerodom, sve je za njih krenulo loše. Hoteli su se razvijali, reklamirali, a zračna luka kao da ne postoji.

Otkad su oni došli na vlast nitko ne poduzima ništa, marketing je nula, nas nema u biltenima, kao da ne postoji zračna luka. Ne znamo što dalje raditi, kazao je Ivica Matulić.

Odluka o zatvaranju sve je iznenadila. Radnici odgovor traže od većinskog vlasnika - no za njih je već godinama nedostupan. Kažu, zračna luka može raditi, samo nitko ništa ne poduzima.

Brač je uvršten među deset najpoželjnih otoka za življenje. Sve vlade i političari zaklinju se u otoke. Stoga otočanima nije jasna ni odluka države koja je odlučila odustati od svog udjela nad zračnom lukom od 36 posto.

Još jednom se slomilo na otocima, našim biserima, našim turističim uzdanicama. Hoće li brački aerodrom odraditi ovu sezonu ili otkazati sve poslove, teško je reći, jer je i za nas, kao i za radnike, većinski vlasnik Jako Andabak - nedostupan.


Code: Select all
http://www.hrt.hr/index.php?id=vijesti-clanak&tx_ttnews[tt_news]=203022&tx_ttnews[backPid]=866&cHash=34e9f2f401


:hi
Murphyjev zakon : Ako nešto može poći naopako, poći će naopako.
Komentar : Murphy je optimista.
User avatar
TonyDo
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 1845
Joined: 02 Jan 2010, 17:55
Location: ni blizu nirvane

Re: Dali će biti zatvoren aerodrom Brač ?

Postby marko_tomlic on 27 Feb 2013, 17:52

Baš čitam, uz tog Andabaka je povezano dosta kriminala.
User avatar
marko_tomlic
Tihi forumaš
Tihi forumaš
 
Posts: 88
Joined: 13 Aug 2011, 11:53

Re: Dali će biti zatvoren aerodrom Brač ?

Postby rawrss on 27 Feb 2013, 22:11

TonyDo wrote:Još jednom se slomilo na otocima, našim biserima, našim turističim uzdanicama. Hoće li brački aerodrom odraditi ovu sezonu ili otkazati sve poslove, teško je reći, jer je i za nas, kao i za radnike, većinski vlasnik Jako Andabak - nedostupan.


E, moji otoci i bogu ste teški.

Umjesto da uz malo truda, Bol bude Las Vegas Jadrana, da je spojen izravnom zračnom linijom sa svim većim gradovima Europe, da ima gostiju i sadržaja čitavu godinu, aerodrom se gasi, a Brač kao i ostali otoci propadaju i u demografskom i gospodarskom smislu.

Jednako će ovo neslavno završit kao i pokušaji onog Švabe da hidroavionima, brzo i povoljno poveže Split sa Hvarom, Visom, Lastovom... Jednako žalosno i otužno završavaju svi pokušaji da se na otocima napravi bilo što osim bespravne gradnje i prenamjene zemljišta u građevinsko.

Jednostavno neke stvari treba počet sudit kao veleizdaju i tako ih i kažnjavat.
User avatar
rawrss
Sretni forumaš
Sretni forumaš
 
Posts: 131
Joined: 17 Sep 2010, 00:54
Location: Omiš

Re: Dali će biti zatvoren aerodrom Brač ?

Postby FirewireHR on 27 Feb 2013, 23:18

Ništa čudno kada su nekompetentni ljudi na uglavnom svim pozicijama gdje se imaju neke zakonske ovlasti da se nešto konkretno mijenja ili bar utječe na to.

Evo zadnji primjer... [smly_a025smly.gif]

[smly_c040smly.gif]
User avatar
FirewireHR
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5785
Joined: 29 Mar 2008, 15:43

Re: Dali će biti zatvoren aerodrom Brač ?

Postby TonyDo on 28 Feb 2013, 19:04

Ma ovo je sve skupa tragično, rekao je onaj jedan, ne znam dali bi se smija ili plaka. [smly_e010smly.gif]
Murphyjev zakon : Ako nešto može poći naopako, poći će naopako.
Komentar : Murphy je optimista.
User avatar
TonyDo
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 1845
Joined: 02 Jan 2010, 17:55
Location: ni blizu nirvane

Re: Dali će biti zatvoren aerodrom Brač ?

Postby VP4868/4 on 28 Feb 2013, 20:03

TonyDo wrote:Ma ovo je sve skupa tragično, rekao je onaj jedan, ne znam dali bi se smija ili plaka. [smly_e010smly.gif]


peskafondo uruke i smij se-jebe ti se za sve ako ima ist i pit,a i zima je kalala... :predaja:
14.05.2018.
pozdrav X :garde
User avatar
VP4868/4
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 2217
Joined: 30 Jun 2008, 22:58

Re: Dali će biti zatvoren aerodrom Brač ?

Postby Felix on 28 Feb 2013, 22:31

Šta meni vridi da je meni dobro kad mojim susidima nije dobro šta će ti takav život ,nažalost političari tako ne razmišljaju sit gladnu ne viruje...
User avatar
Felix
Sretni forumaš
Sretni forumaš
 
Posts: 115
Joined: 10 Nov 2010, 12:37

Re: Dali će biti zatvoren aerodrom Brač ?

Postby TonyDo on 02 Mar 2013, 17:18

Evo šta kaže Andabak.

Brački aerodrom, vrijedan oko 20 milijuna kuna, uskoro bi mogao zarasti u korov. Većinski vlasnik bolska tvrtka "Zlatni rat" Jake Andabaka bi ga zatvorila jer ne može izaći na kraj s četverogodišnjim gubicima. Država, koja ima 36 posto udjela u "Aerodromu Brač", nije pokazala interes da revitalizira ovo otočko uzletište. Djelatnici, njih 14, uvjereni su kako je za sve krivo loše rukovođenje nekad profitabilnog aerodroma.

- Pad prometa na aerodromu bilježi se od 2001. godine nadalje, a što potvrđuje podatak da je navedene godine promet bilježio oko 35.000 putnika, a 2012. godina je završila s tek nešto više od 12.000 putnika. Posljednjih godina promet se sveo na svega četiri čartera te jednu liniju sa Zagrebom i to isključivo subotama. Jedini touroperator koji koristi ovaj aerodrom danas i čija su četiri navedena čartera jest agencija iz Graza - istaknuo je Tonči Obilinović, predstavnik radnika.

Zaposlenici smatraju kako bi ispravno vođenje poduzeća i osmišljavanje marketinške strategije aerodromu, ali i otoku u cjelini, moglo osigurati prosperitet i nova zapošljavanja.

- Najnovija saznanja o tome kako je i država odlučila odustati od svog udjela u "Aerodromu Brač" stvara dodatno pesimistično ozračje koje prati neispunjavanje namjere revitalizacije otoka. Država se daleko više brine za aerodrome koji imaju i nekoliko puta više zaposlenih nego što ih je na bračkom aerodromu, a imaju višestruko manji promet od bračkog aerodroma. Dok se rade strategije za izgradnje aerodroma na drugim otocima, nevjerojatna je pomisao da bračkom aerodromu prijeti zatvaranje - poručio je Obilinović.

Aerodromski djelatnici žale se i na slabu komunikaciju s Upravom. Jako Andabak, pak, nedavno je izjavio da nade još ima. Istaknuo je kako su recesija i autoput doprinijeli slabijem avio prometu.

- Nismo daleko od zatvaranja, no ipak neću dignuti ruke od aerodroma. Na sve načine nastojim naći rješenje za nastavak poslovanja. Aerodrom je svojedobno imao godišnji promet od 35 tisuća putnika. Sad je ta brojka pala na jedva deset tisuća ljudi, što mi godišnje stvara gubitak od pola milijuna eura - objasnio je Andabak.

Obratio se i za pomoć državi, a od aviokompanija zatražio da mu izađu u susret i smanje cijenu karata. Njegov zahtjev nije naišao na razumijevanje.

- Pokušat ćemo aerodrom iz međunarodnog prekvalificirati u sportski. Time bi se znatno smanjili troškovi i gubici sveli na prihvatljivi minimum - kazao je Andabak.

Prenamjena bi uvjetovala reduciranje broja uposlenih, no poduzetnik kaže da će višak zaposlenika prerasporediti u svoja tri bolska hotela.


http://www.24sata.hr/biznis/radnici-u-s ... jem-304416
Murphyjev zakon : Ako nešto može poći naopako, poći će naopako.
Komentar : Murphy je optimista.
User avatar
TonyDo
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 1845
Joined: 02 Jan 2010, 17:55
Location: ni blizu nirvane

Re: Dali će biti zatvoren aerodrom Brač ?

Postby 9aplus on 09 Mar 2013, 09:39

Nije samo Brač problem.... Problem je kompletno zrakoplovstvo u RH

Brač je bio "perspektivan sve dok nije dodan kao "privaga" u transakcijama.
Otad nema poštenu upravu niti brigu. Država tu ima svoj grijeh ali to nije bio presudno.
Presudna je nebriga i nerazumijevanje za takvu infrastrukturu od strane vlasnika.

Image
snimljeno usred top sezone 2008.
Komentar iz tog vremena:
Jučer sam imao , ovdje u Bolu, posjet svog starog, dugogodišnjeg prijatelja iz Splita, kontrolora letenja, i instruktora oblasne kontrole letenja. Kako smo zajedno radili na AD Split skoro dva desetljeća, prebirali smo fragmente zajedničkih sjećanja, s posebnim osvrtom i zanimanjem za događanja u ratu i poraću.
Sa tih, uvijek vrućih tema, polako smo skliznuli i na stanje Zračne luke Brač. Na obostranu, i opću, žalost, smo konstatirali da je promet drastično pao. Promocija u inozemstvu izgleda stala. Osjeća se u zraku neka besperspektivnost. Uspoređujući ovo stanje, sa onim u doba upravljanja g. Nenada Šore, kada je bilo i po 40-ak slijetanja na dan, neminovno nam se u glavama počele rojiti usporedbe.
Poznato je da se kotač povijesti ne da vratiti, ali, zar ništa od te povijesne nauke nismo naučili? Zar nismo shvatili da je brandiranje lokacije put od nekoliko desetljeća ? Mi, koji smo počeli od Sinja, DC-3 Douglas, preko Caravelle, i DC-9, do jumbo jet-ova, to najbolje znamo. Od 1967. do danas, stalno smo na i oko zračnih luka. Možda se neko i sjeti upitati nas za savjet, ili, daj Bože , pomoć. Lafayette, mi smo tu.

Koki

izvornik:
http://helifor.eu/heliblog/?p=39
9aplus
Tihi forumaš
Tihi forumaš
 
Posts: 13
Joined: 03 Mar 2013, 16:36

Re: Dali će biti zatvoren aerodrom Brač ?

Postby FirewireHR on 09 Mar 2013, 11:43

Ovo je još samo jedan primjer kako se kod nas sve radi od danas do sutra i gotovo nigdje nema neke strategije za bilo što...sve na ho-ruk i još ako se da nešto strpati u svoj džep sve 5. [zbunjen---.gif]
Sada se postavlja pitanje jesmo toliko generalno blesavi za smisliti nešto dugoročnije ili su većinom svugdje instalirani nekompetentni ljudi. [smly_n010smly.gif]

Evo samo jedan primjer predstavljanja Hrvatske na vanjskom planu...zaključke izvucite sami. :ebudale:



[smly_c040smly.gif]
User avatar
FirewireHR
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5785
Joined: 29 Mar 2008, 15:43

Next

Return to Zrakoplovstvo

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest