Neke spoznaje s drugih foruma o KT Željava

Re: Neke spoznaje s drugih foruma o KT Željava

Postby VP4868/4 on 15 Jan 2009, 18:06

FirewireHR wrote:
VP4868/4 wrote:kad nije bilo letenja tj. aviona u zraku dit-ovi su mirovali.


Znači kada se letilo uvijek su radili dit-ovi...jeli to onda bilo pravilo?


DA! jer ako klecne struja padne GCA radar koji se mora kalibrirati,padnu ekrani,
veza,rasvjeta piste... i onda netko zavrsi u vrtaci(ponikvi)-tako su mene ucili.
a dok su oni letili mi smo kafenisali u dit-ovima.
29.12.2018.
pozdrav X :garde
User avatar
VP4868/4
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 2218
Joined: 30 Jun 2008, 22:58

Re: Neke spoznaje s drugih foruma o KT Željava

Postby VP4868/4 on 15 Jan 2009, 18:09

relay station wrote:po onom sta si napisao nije bio non break..nego klasicni dit sa stabilitacijom napona unutar 15-20 sec..je da je billo ti prekida nebi ni dolazilo..


nisam ti ja energeticar ni agregatista.znam kako je radilo i da je srce sistema
bila jedna "zadnja osovina od kamiona" zuta ili narancasta koja se vrtila i
"drzala" fazu izmedju 3f mreze i 3f agregata.
29.12.2018.
pozdrav X :garde
User avatar
VP4868/4
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 2218
Joined: 30 Jun 2008, 22:58

Re: Neke spoznaje s drugih foruma o KT Željava

Postby relay station on 15 Jan 2009, 18:16

e pa da je to bilo to..nebi ljudi u mraku ostajali..mozda je to radilo dok je bilo letenje..ali nepricam o letenju nego o radu 24 sata..,ebi galerije bile u mraku da je to stalno radilo-bilo u kunkciji pogonu
Image Ako želite posjetiti aerodrom Željava i okolicu, obratite pažnju na OVE PODATKE
User avatar
relay station
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 3266
Joined: 20 Apr 2008, 23:43

Re: Neke spoznaje s drugih foruma o KT Željava

Postby VP4868/4 on 15 Jan 2009, 18:22

relay station wrote:e pa da je to bilo to..nebi ljudi u mraku ostajali..mozda je to radilo dok je bilo letenje..ali nepricam o letenju nego o radu 24 sata..,ebi galerije bile u mraku da je to stalno radilo-bilo u kunkciji pogonu


a koji milokliz ce raditi agregati za 15 budalasa od kojih pola spava,4 igraju
ping-pong,jedan razgovara s ljubavnicom... i to jos 24 sata bez prekida.
jest da je brodski motor u pitanju pa mu nije problem vrtiti,ali tko bi ga slusao
dan i noc?
naci cu valjda nekakve slike pa stavim...
29.12.2018.
pozdrav X :garde
User avatar
VP4868/4
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 2218
Joined: 30 Jun 2008, 22:58

Re: Neke spoznaje s drugih foruma o KT Željava

Postby kontejner on 15 Jan 2009, 18:35

Kad nema letenja prekidi struje ne skode ,a van radnog vremena i tako je obicno pogasena vecina rasvjete.



ako su toliko love ulupali u objekat


Oko potrosene love , stvari su sasvim mutne .Neki od nas bili su unutra dok je sve radilo, neki sad kad je sruseno. Mozemo usporediti sa malo modernijim tunelom.


Tunel Sv. Rok - građenje 725 milijuna kuna (obje cijevi, prilazne ceste jug-sjever, portali…)
- nadzor i projektiranje 28 milijuna kuna
- opremanje tunela 250 milijuna kuna (oprema uključuje i radove izvan
tunela koji su bitni za promet - 3 trafostanice za napajanje tunela strujom:
Obrovac, Gračac, Sveti Rok-sjever, 8 tunelskih trafostanica, vodovod iz
Obrovca do Svetog Roka-jug, 3 vodospreme za napajanje tunela vodom te
ventilacija, rasvjeta, signalizacija, oprema rezervne COKP-e na jugu…)
- ukupno: 1.003 milijuna kuna cca milijarda kuna)


Zeljava - od cetri do cak osam milijardi dolara

Pa sam onda pogledao vrijednst dolara 1960/2008(i amerikanci imaju inflaciju )
Ispada da je po sadasnjim cijenama ulupano 157-315 milijardi kuna :urnebes: :urnebes:


Nije oblozeno zlatom ,nema cak ni panik rasvjetu.




Pa NEMA sanse .
User avatar
kontejner
Aktivni forumaš
Aktivni forumaš
 
Posts: 254
Joined: 07 Dec 2008, 10:20

Re: Neke spoznaje s drugih foruma o KT Željava

Postby LupusREBEL on 15 Jan 2009, 18:43

Neznam, ali možda računaju i popratne objekt, a i elektronika je tad bila skuplja, pa možda računaju i tehniko, ono, topove, vozila, tenkove, avione...
LupusREBEL
 

Re: Neke spoznaje s drugih foruma o KT Željava

Postby LupusREBEL on 26 Aug 2009, 22:44

Znači kad je grunulo u podnožju lifta:
Image
deslo se ovo:

(na kraju filmića)
Image
User avatar
LupusREBEL
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5238
Joined: 21 Jul 2008, 19:43
Location: Zagreb

Re: Neke spoznaje s drugih foruma o KT Željava

Postby FirewireHR on 26 Aug 2009, 22:53

LupusREBEL wrote:(na kraju filmića)

Uh, ja pomislio da se ovako otpočetka nešto ovako događalo. :ebudale: [smly_g030smly.gif]
[smly_c040smly.gif]
User avatar
FirewireHR
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5785
Joined: 29 Mar 2008, 15:43

Re: Neke spoznaje s drugih foruma o KT Željava

Postby LupusREBEL on 26 Aug 2009, 22:59

To je možda onaj famozni napad na Željavu... [verysmjesno]
Image
User avatar
LupusREBEL
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5238
Joined: 21 Jul 2008, 19:43
Location: Zagreb

Previous

Return to Kontrolni toranj

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests