Pao avion na Velebitu

Pao avion na Velebitu

Postby LupusREBEL on 05 Feb 2009, 18:38

Kako prenosi poznati portal VIJESTI.net:
http://www.index.hr/vijesti/clanak/izna ... 20232.aspx
Image

ZRAKOPLOV tipa Cessna 303 u kojem su bili pilot i dva putnika oko 16 sati nestao je iznad Velebita, potvrdio nam je istražitelj zrakoplovnih nesreća Dinko Vodanović i dodao da se još ne zna je li zrakoplov pao ili se prisilno spustio. Navodno je riječ o privatnom avionu u vlasništvu Josipa Crnčevića registracije 9A-DLN koji je iz Zagreba prema Zadru krenuo oko 15 sati. Prema nekim su neslužbenim informacija putnici su bili slovački državljani, ali HRT javlja kako su svi putnici u avionu bili članovi aerokluba Ban iz Sesveta, kojem je Crnčević predsjednik.

Obitelji u neizvjesnosti

U Aeroklubu "Ban" postoji pet instruktora letenja i to vlasnik Josip Crnčević, Tatjana Crnčević, Katarina Crnčević, Gerd Govejšek i Walter Aleksandar. Uspjeli smo stupiti u kontakt sa suprugama Govejšeka i Aleksandra. U kratkom razgovoru i s osjetnom nervozom u glasu, obje su kazale da još nisu zaprimile nikakve službenu obavijest o nesreći i da ne znaju što se točno dogodilo.

Zrakoplov još nije pronađen

Zrakoplov se kontroli leta u Zadru posljednji put javio u 15:45 sati, kada se nalazio iznad Vaganskog vrha, najviše točke na Velebitu, a procjenjuje se da je u trenutku nestanka bio na području između Udbine i Gračaca. Pripadnici zadarske Gorske službe spašavanja već su poslani na teren i tragaju za preživjelima. "Teren su nadletjeli helikopter i vojni avion, ali nestali zrakoplov još nije pronađen", rekao nam je Vodanović i dodao kako su se u potragu uključile sve nadležne službe, a u sjedištu zadarske policije osnovan je krizni stožer. Načelnik zadarske policije Bora Mršić potvrdio nam je da su dobili obavijest o nestalom avionu i da se policija uključila u potragu.

Ravnateljstvo policije tvrdi da je avion krenuo iz Češke

"Poduzete su opsežne mjere traganja u koordinaciji stožera Ministarstva unutarnjih poslova RH, a u koje su pored policije uključeni Hrvatsko ratno zrakoplovstvo, Državna uprava za zaštitu i spašavanje, Nacionalna središnjica za traganje i spašavanje na moru te Gorska služba spašavanja", priopćilo je ravnateljstvo policije. "Kako se radi o vrlo teško pristupačnom i miniranom terenu za dolazak snaga Gorske službe spašavanja i policije do predjela Vaganjskog vrha bit će potrebno više sati", dodaje se u priopćenju koje potpisuje Krunoslav Borovec.

Iako nam je Dinko Vodanović ranije kazao da je nestali zrakoplov letio iz Zagreba za Zadar, ravnateljstvo policije u svom priopćenju ističe da je Cessna krenula iz Češke. U Borovčevom se priopćenju također navodi kako je u potragu uključen vojni avion, dok će se "helikopter uključiti kad to dopuste vremenski uvjeti", iako je Vodanović kazao da su avion i helikopter već nadletjeli područje iznad kojeg je Cessna nestala.

U istom modelu Cessne prije 14 mjeseci poginula tri hrvatska zrakoplovca

Cessnin model 303 koji se srušio iznad Velebita isti je kao i onaj kakav se prije 14 mjeseci srušio blizu zračne luke u Bratislavi kada su poginula tri hrvatska zrakoplovca; 53-godišnji instruktor letenja i pilot Stjepan-Željko Fekonja, 35-godišnji mehaničar Dragutin Šanjek i 19-godišnji student Stjepan Sokser. Taj avion je bio u vlasništvu tvrtke Getro.

P.V./B.V./A.B.
Foto: Ilustracija

Više na:
http://branitelji.forumakers.com/vijest ... 52-435.htm
LupusREBEL
 

Re: Pao aviona na Velebitu

Postby LupusREBEL on 05 Feb 2009, 19:03

Ja nemam pojma...
LupusREBEL
 

Re: Pao aviona na Velebitu

Postby JoZ@ on 05 Feb 2009, 19:21

ak ju nadu mogla bi ovak izgledat :(

Image
User avatar
JoZ@
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 947
Joined: 03 May 2008, 20:52

Re: Pao aviona na Velebitu

Postby JoZ@ on 05 Feb 2009, 19:25

:confused0007
pa da
jebes posadu
bitna je kutija [w]
User avatar
JoZ@
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 947
Joined: 03 May 2008, 20:52

Re: Pao aviona na Velebitu

Postby relay station on 06 Feb 2009, 13:31

Firewall wrote:Dosta napredne elektronike...

Transponder: King KT-73 Mode S
ADF: King KR-87
DME: King KN-62A
Autopilot/Flightdirector: S-Tec System 55 with Altitude Preselect
Weather Radar: Bendix RDR-160XD
Stormscope: BF Goodrich WX-1000E
GPS: Trimble TNL 2000 Approach Plus
Moving Map: Eventide Argus 7000 CE

...s takvim nečime teško da bi ga moglo srediti loše vrijeme, kriva navigacija ili druge atmo. pojave...
đabe ta sva oprema u ovom slucaju pomaže samo Emergency Locator Transmitter (ELT)kojeg taj zrakoplov nažalost nije imao
Image Ako želite posjetiti aerodrom Željava i okolicu, obratite pažnju na OVE PODATKE
User avatar
relay station
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 3266
Joined: 20 Apr 2008, 23:43

Re: Pao avion na Velebitu

Postby VOSt on 06 Feb 2009, 15:21

ne znam o kakvoj crnoj kutiji se prica, ali ovaj nema flight recorder
User avatar
VOSt
Tihi forumaš
Tihi forumaš
 
Posts: 87
Joined: 05 May 2008, 18:56

Re: Pao avion na Velebitu

Postby JoZ@ on 06 Feb 2009, 16:28

uz svu tehnologiju
oni locirali 4 signala od mobitela
al na djelu terena koje je minirano i tesko dostupno
User avatar
JoZ@
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 947
Joined: 03 May 2008, 20:52

Re: Pao avion na Velebitu

Postby FirewireHR on 08 Feb 2009, 19:57

Glede miniranja mislim da najbolje to znaju pripadnici specijalne policije i 1.gb Tigrovi koji su na raznim mjestima na Velebitu proveli bar 4 godine.
Npr. sada ide utorkom serija "Junaci Dom. rata", pa su prikazali u 1.epizodi pripadnike SJP iz Rijeke koji su zimili na Velebitu.
Jedan od aktera je nastradao u Oluji kada su se spuštali dole jer je kleknuo na paštetu. :roll:
[smly_c040smly.gif]
User avatar
FirewireHR
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5785
Joined: 29 Mar 2008, 15:43

Re: Pao avion na Velebitu

Postby JoZ@ on 08 Feb 2009, 19:59

cemu miniranje :confused0007

pa npr. da ti se neko nemoze prisuljat il provuc kroz liniju obrane ko da je na izletu
i uopce nema veze kakvi su meteo uvjeti
User avatar
JoZ@
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 947
Joined: 03 May 2008, 20:52

Re: Pao avion na Velebitu

Postby FirewireHR on 08 Feb 2009, 20:02

Rekoše maloprijena dnevniku htv-a da pokušavaju proći sa ličke strane i poslali su neku bagerčinu da proširi tamošnju šumsku cestu.
Jedan lik reče da su zaobišli minirani dio.
[smly_c040smly.gif]
User avatar
FirewireHR
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 5785
Joined: 29 Mar 2008, 15:43

Re: Pao avion na Velebitu

Postby relay station on 08 Feb 2009, 23:27

tuga i velika sramota za jednu drzavu...kad se treba dopustit stranim vojskama vježbanje kod nas onda smo prvi..a kad treba od tih istih vojski trazit tehničku pomoc(nazalost hrvatska )naši se idalje busaju u prsa mi mozemo..nazalost njihov ponos je preveliki..a ljudi su več 4 dana gore..postoje xy platformi i sredstava za odratit to..npr satelit to u jednom prolasku rjesi,u-2s također a ima toga npr bespilotna prava...a da negovorimo da prvu vecer se još i moglo ali helikopteri(21 stoljece)ne lete-nemaju opremu-nisu osbosobljeni i opremljeni za tako nesto.znaci cinjenica je u hr nema helikoter koji moze letit u uvjetima totalna oblacnost+noć.a kolko se para utuklo u gluposti vec su mogli poodavno imat 2 prava helica za CSAR(recimo na razini pawe low III helica) koji bi u slucaju ovakvih događaja pomagali civilnom sektoru
Image Ako želite posjetiti aerodrom Željava i okolicu, obratite pažnju na OVE PODATKE
User avatar
relay station
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 3266
Joined: 20 Apr 2008, 23:43

Re: mig danas

Postby z3r0c00l on 09 Feb 2009, 01:50

Glavni istražitelj za zrakoplovne nesreće, Dinko Vodanović rekao da je Cessna letjela na visini od 8.500 stopa, a na snazi je bila zabrana letenja na visini između 6.500 i 16.000 stopa koju je izdao MORH. Navodno je zrakoplov nakon upozorenja iz kontrole leta naglo je smanjio visinu na 5.500 stopa. Vodanović smatra da je Cessna tada upala u zračna strujanja i udarila u vrh Velebita.


Sto kazete na ovu informaciju :baton ?

Izvor: http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/ocek ... trage.html
User avatar
z3r0c00l
Sretni forumaš
Sretni forumaš
 
Posts: 114
Joined: 10 Jan 2009, 06:06

Re: mig danas

Postby JoZ@ on 09 Feb 2009, 11:43

z3r0c00l wrote: Sto kazete na ovu informaciju :baton ?

Izvor: http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/ocek ... trage.html


a kaj da velim
bice pranje ruku od svega
losa kordinacija i tak to
ljudski faktor zajebo stvar
niko nece bit kriv i polako ce past u zaborav

ak je tak kak kazu
User avatar
JoZ@
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 947
Joined: 03 May 2008, 20:52

Re: Pao avion na Velebitu

Postby JoZ@ on 09 Feb 2009, 11:47

relay station
je si uzel u obzir i buru
il postoje helici koji i po takvom vjetru mogu letit
ak postoje onda svaka cast na njima

bas sam bil prical da je trebalo koji Mi24 drzat osposobljen za takva stvari
samo nekuzim se bas u to
pa neznam kolko bi on bil dobar za takvu misiju
User avatar
JoZ@
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 947
Joined: 03 May 2008, 20:52

Re: Pao avion na Velebitu

Postby relay station on 09 Feb 2009, 22:52

JoZ@ wrote:relay station
je si uzel u obzir i buru
il postoje helici koji i po takvom vjetru mogu letit
ak postoje onda svaka cast na njima

bas sam bil prical da je trebalo koji Mi24 drzat osposobljen za takva stvari
samo nekuzim se bas u to
pa neznam kolko bi on bil dobar za takvu misiju
prvu vecer tj prvih 10 sati se moglo da se imalo sa cime....cemu uopce spomnješ mi-24?zar misliš da on može po žeščem vjetru letit?ovdje u mom postu je bilo rjeci o sasvim necem drugom o opremljnosti za gledaje kroz maglu i oblake..a da imamo to i nemamo.a da se imalo e onda bi se prvih 10 sati kad nije bio tak jak vjetar moglo i otic gore..i pogledat .ovak jad i tuga
by the way imao sam tu cast i zadovoljstvo provozat se u mi-24..bilo je to dana 31.3.1995
Image Ako želite posjetiti aerodrom Željava i okolicu, obratite pažnju na OVE PODATKE
User avatar
relay station
Veteran foruma
Veteran foruma
 
Posts: 3266
Joined: 20 Apr 2008, 23:43

Next

Return to Zrakoplovstvo

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron