Galeb G-4

Re: Galeb G-4

Postby JoZ@ on 01 Sep 2009, 21:24

Hammo-1 wrote:
AutoExpert wrote:Danas citam u novinama,Iracani trze da se vrati 15 aviona Mig 21 koji su poslati 89 u Jugoslaviju na remont


Jesul im odma ukrali cetiri komada koliko ja znam bilo je 19 komada Mig-21 sto su ih pred rat u SFRJ poslali Iracani na remont.



ima tu jos i koja 23ica
nisu samo 21 u pitanju
User avatar
JoZ@
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 947
Joined: 03 May 2008, 20:52

Re: Galeb G-4

Postby AutoExpert on 01 Sep 2009, 21:26

jeste ima nekoliko 23 ,i to pishe,izadji na PRESS ON LINE novine ili POLITIKA odatle je clanak
AutoExpert
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 967
Joined: 25 Jan 2009, 01:31

Re: Galeb G-4

Postby Hammo-1 on 02 Sep 2009, 11:27

Firewall wrote:Čuo sam navodno za jednu 23-icu, ali nikad imao prilike vidjeti uživo i uvjeriti se da je istina...


Bila je jedna 23ica ispred muzeja u BG. Ja mislim da je bas to ta Iracka.Gledo sam jednom slike na ABG forumu.
Hammo-1
Sretni forumaš
Sretni forumaš
 
Posts: 112
Joined: 11 Jul 2009, 15:14

Re: Galeb G-4

Postby Hammo-1 on 02 Sep 2009, 16:18

Ja mislim da ce Iracani dobiti onu Narodnu izreku"Pojeo Vuk Magare"
Hammo-1
Sretni forumaš
Sretni forumaš
 
Posts: 112
Joined: 11 Jul 2009, 15:14

Re: Galeb G-4

Postby Miro on 21 Oct 2009, 22:13

Galebovi su SUPER avioni ,ko god kaže da "Galeb" ne valja ,taj dvije veze o zrakoplovstvu nema....
Galebovi su u svoje vrijeme bili u samom svjetskom VRHU ,toliko su bili dobri da je Marijan Jelen (čuveni pilot JNA koji je probio zvučni zid kada je pikirao sa "Orlom" J-22) je čak izjavio ,da su mnogi piloti strani tvrdili ,kako Jugoslavija tadašnja nije bila "sposobna" napraviti jedan takav avion i kako su nama taj "projekat" uradili Rusi...... Ja mislim da njegov citat najbolje oslikava koliko je to kvalitetan avion....

Galebovi su isključivo trenažni avioni ,avioni na kojima prva iskustva stiću učenici vazduhoplovnih akademija...Naravno niko "normalan" neće nekom učeniku dati odmah u ruke F-22 Raptor ili Su 37 Terminator ,a mora se početi od nečeg!
Zato su Galebovi idaleni ,jel su jeftini ,imaju kvalitetne motore (Rolls Royce) ,čvrsti su (trpe greške) i najvažnije pouzdani i lagani za upravljati....

Ja bih VOLIO da posujedujem G2 ,a kamoli G4.....
Miro
Tihi forumaš
Tihi forumaš
 
Posts: 52
Joined: 06 Oct 2009, 22:31

Re: Galeb G-4

Postby JoZ@ on 22 Oct 2009, 18:51

Miro wrote:Galebovi su SUPER avioni ,ko god kaže da "Galeb" ne valja ,taj dvije veze o zrakoplovstvu nema....
Galebovi su u svoje vrijeme bili u samom svjetskom VRHU ,


dobro kazes
bili su
a sad to bogme nisu


Miro wrote:Naravno niko "normalan" neće nekom učeniku dati odmah u ruke F-22 Raptor ili Su 37 Terminator ,


SU 37 je tehnoloski demonstrator
a dobro se zna ko leti na takvim avionima
User avatar
JoZ@
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 947
Joined: 03 May 2008, 20:52

Re: Galeb G-4

Postby Miro on 22 Oct 2009, 23:16

Galeb kao školski avion neće biti nikada prevaziđen ,jel njegova uloga se nije danas puno promjenila ,kao što ni dan danas g2 za obuku nije star ,tako je još manje g4 star ,naravno danas na tržištu ima daleko savremenijih trenažnih aviona ,ali to daleko više košta ....
A zašto nešto plaćati više bez potrebe? :ebudale:

Da ,malo sam se zanio htio sam napisati Su35 ,jel Su 37 je urađen u 2 primjerka kao i Su 47....
Ali uskoro bi trebao da bude gotov Mig nove generacije (5 valjda) i Sukhoev ,a šta god izađe siguran sam da će biti jebeno dobro......i skupo.....

Ma ti avioni su postali glupost ,ko što neko na You Tube reće ,za jedan današnji moderni avion možeš kupiti 2 atomske ,i mirno ti dvorište zauvjek....
Miro
Tihi forumaš
Tihi forumaš
 
Posts: 52
Joined: 06 Oct 2009, 22:31

Re: Galeb G-4

Postby JoZ@ on 23 Oct 2009, 12:16

za kakvu obuku
vrjeme G4 je davno proslo
a za neki ozbiljniji paket modernizacije se nema para a ni volje


pogledaj kokpit G4 i nekog novijeg skolsko borbenog aviona

razlika je bome ogromna


a uzet one avine od CG
to bi bil itekakav zajeb
ti avioni su u ko zna kakvom stanju
i ko zna kolko uopce mogu letit
ak uopce i mogu


dal bi ti uzo auto koji nije vozen 10+ godina
a rezervnih djelova nemas ?
User avatar
JoZ@
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 947
Joined: 03 May 2008, 20:52

Re: Galeb G-4

Postby Miro on 23 Oct 2009, 17:26

JoZ@ wrote:za kakvu obuku
vrjeme G4 je davno proslo
a za neki ozbiljniji paket modernizacije se nema para a ni volje


pogledaj kokpit G4 i nekog novijeg skolsko borbenog aviona

razlika je bome ogromna


a uzet one avine od CG
to bi bil itekakav zajeb
ti avioni su u ko zna kakvom stanju
i ko zna kolko uopce mogu letit
ak uopce i mogu


dal bi ti uzo auto koji nije vozen 10+ godina
a rezervnih djelova nemas ?


Da li su brojači u Kokpitu analogni ili digitalni ... to je namjanje bitno ,svaki kokpit se može nadograditi da bude tzv "glass cockpit" .....
Ono što je važno jesu njegove letačke sposobnosti....
A u tom segmentu ja mislim da G4 nije "star" !!!
Miro
Tihi forumaš
Tihi forumaš
 
Posts: 52
Joined: 06 Oct 2009, 22:31

Re: Galeb G-4

Postby JoZ@ on 23 Oct 2009, 20:23

Miro wrote:Ono što je važno jesu njegove letačke sposobnosti....
A u tom segmentu ja mislim da G4 nije "star" !!!



pa kaj se toga tice najvjerojatnije je to OK

al oni od CG su bome prestari


a ne radi se samo o digitalnim pokazivacima
ima toga jos
taj avio mora simulirat sve ono kaj moze avion za koji se vrsi obuka

kaj ne?
User avatar
JoZ@
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 947
Joined: 03 May 2008, 20:52

Re: Galeb G-4

Postby Miro on 23 Oct 2009, 20:40

Druže ... najvažnije karakteristike trenažnih aviona jesu upravo letačke sposobnosti ,lakoća održavanja ,pouzdanost i čvrstina da istrpe greške pilota....
Kokpit kao kokpit se da srediti kako hoćeš.....Hoćeš li tzv Glass kokpit ili analogni ,hoćeš li repliku kokpita nekog vojnog aviona ili ćeš neki unikatni rjedoslijed....
Kokpit se da po mjeri praviti i instalirati....a ja mislim da je to "jeftinija" opcija nego da kupuješ čitav avion......

Kakvi su G4 što Crna Gora nudi Hrvatskoj ,ne znam ,i u to ne ulazim ,ali G4 kao trenažni avion je odličan i što je najvažnije za male pare se da super modernizirati...
Miro
Tihi forumaš
Tihi forumaš
 
Posts: 52
Joined: 06 Oct 2009, 22:31

Re: Galeb G-4

Postby JoZ@ on 23 Oct 2009, 21:59

Miro wrote:Druže ... najvažnije karakteristike trenažnih aviona jesu upravo letačke sposobnosti ,lakoća održavanja ,pouzdanost i čvrstina da istrpe greške pilota....
Kokpit kao kokpit se da srediti kako hoćeš.....Hoćeš li tzv Glass kokpit ili analogni ,hoćeš li repliku kokpita nekog vojnog aviona ili ćeš neki unikatni rjedoslijed....
Kokpit se da po mjeri praviti i instalirati....a ja mislim da je to "jeftinija" opcija nego da kupuješ čitav avion......

Kakvi su G4 što Crna Gora nudi Hrvatskoj ,ne znam ,i u to ne ulazim ,ali G4 kao trenažni avion je odličan i što je najvažnije za male pare se da super modernizirati...



kao prvo ja ti nisam drug

a kao drugo
kolko je meni poznato G4 se više ne proizvodi

i daj mi reci od kud ti info da se za male pare da modernizirat i koje su to male pare
User avatar
JoZ@
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 947
Joined: 03 May 2008, 20:52

Re: Galeb G-4

Postby Miro on 24 Oct 2009, 10:22

Istina nisi ... niti ćeš biti .... ikad ....

Koliko ja znam nadograđivanje kokpita je daleko jeftinija opcija od kupovanja kompletnog novog aviona......
Miro
Tihi forumaš
Tihi forumaš
 
Posts: 52
Joined: 06 Oct 2009, 22:31

Re: Galeb G-4

Postby JoZ@ on 24 Oct 2009, 13:47

ne radi se tu samo o kokpitu
disu ostale stvari
zmaj aviona i motor

sve ima svoj vjek trajanja
User avatar
JoZ@
Elitni forumaš
Elitni forumaš
 
Posts: 947
Joined: 03 May 2008, 20:52

Re: Galeb G-4

Postby Miro on 24 Oct 2009, 14:50

Što se tiče motora ,koliko ja znam u G4 se ugrađivao licencno pravljeni Rolls-Royce Viper 632 ,odličan motor za trenažne avione - izdržljiv ,pouzdan i kvalitetan...

Ja ti fino ponavljam ponovo ,da ne znam u kakvom su stanju "avioni" locirani u Crnoj Gori ,tako da je glupo da se komentarišu potrebne popravke ,koje se možda trebaju uraditi ,a možda i ne....
Ali ako su ti avioni u relativno dobrom stanju i ako se potrebne popravke mogu izvršiti uz neki mali buđet ,onda sam siguran da je to daleko jeftnija opcija nego kupovati "nove novcijate" avione....

Tvornica Soko u Mostaru je opuljana (pokrana) do temelja (ako nisi vidio ,idi pa se uvjeri sam) ,tu se više neće nikada ništa praviti.....
G4 se već odavno više ne proizvodi ,ali da se proizvodi siguran sam da bi i dan danas bio u svjetskom vrhu ,baš kao što je bio i onda......
Kao što sam već davno rekao ,one letačke sposobnosti aviona uopće ne treba mjenjati ,jel kao takve su više nego odlične ,jedino još ostaje pitanje "elektronike" i eventualno tog "kokpita" na kojeg si ti navalio baš kao što smrt navali na babu....
No taj nedostatak je relativno "jeftin" ,i da se srediti relativno lako....uz naravno minimalnu potrošnju novčanih sredstava....
Miro
Tihi forumaš
Tihi forumaš
 
Posts: 52
Joined: 06 Oct 2009, 22:31

PreviousNext

Return to Zrakoplovstvo

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron