parca
1:pokretna avi radiona
2:pukovska avi radiona
????????????????????
Djadjo wrote:Pa jel nebi PARCA bila pokretna avio radionica....ali ipakopet mi glupo ovo pokretna...
a vtr Vazduhoplovno Tehnički Remont...
Ton 92
VTR koji je bio u produzetku protuudarne komore.....je sluzio za lakše popravke aviona...
dok je PARCA služila kao hardcore radiona za generalke i sve moguće prije letne posljeletne i medjuletne preglede aparata (aviona)
Situacija koju opisuješ oko paljenja gašenja motora aviona....kraj aviona na stajanci stoji vozilo koje upušta motor aviona u rad...
kada je avion na stajanci...njega su dovukli iz objekta elektro tegljacima..pa prekačili na traktor koji ih je vozio do stajanke...
na stajanci avion neradi...tj mehosi vjerovatno prikopčaju akumulatore i čekaju APU (kamion) ili ga sami dovezu neznam...i s tim kamionom upale/upuste mlazni motor u rad....poslje toga osim mehosa i sam pilot pregledava avion da se uvjeri da je sve ok....sjeda u kokpit...mehos ga pokopča unutra...zatvori kabinu..i po navodjenju sa KT-a pilot dalje manevrira migušom po pistama![]()
Ukoliko se desi kakav kvar nekog aviona....vjerovatno se cijela procedura mora odigrat koja kači sve prisutne...jer to je ipak aerodrom i na svim pistama i stajankama mogu biti avioni u rulanju ili spremni za poljetanje....tako da ima propisana stvar šta se radi kada eventualno avion zakaže....što se vjerujem nije smjelo desiti...jer se po njima šarafalo malo malo...takav je propis i proizvodjača i ljudi koji exploatiraju taj avion...Znaš da je avio industrija najrigoroznija po mjerama....jer ipak ljudi lete u tim strojevima...a ako padnu mogu past na druge ljude i dobra....i to sve multiplicira probleme do neslućenih razmjera...
Djadjo
kreda vs motor miga
Djadjo wrote:Jel zna itko od vas mozda jeli postojao kakav tokarski stroj unutar kleka....neložim se na tokarskeali znam da i mali stroj moze puno pomoć kod kojekakvih mehaničkih rješenja
![]()
EX_Fishbed No.101 wrote:Ovaj produžetak na ulazu br.1 je inače bio za rad majstora koji su zaduženi za održavanje objekta, odnosno, u bočnim prostorijama su imali strojeve za popravljanje ili izradu potrebnih dijelova koji su dotrajali ili se polomili (na strugu i drugim strojevima i alatima). Izrađivali su i neke dijelove za avion kada je trebalo i bilo moguće napraviti, a ne samo vezano uz Klek.
U onaj povišeni dio u pozadini, prije početka izvođenja radova na preuređenju objekta , preseljena je komanda objekta koja je do tada bila u jednom kraku Zvijezde. Van radnog vremena neke eskadrile i ako nije bilo radova održavanja ili čišćenja, svjetla su u galerijama uvijek bila pogašena. Radila su samo pomoćna svjetla radi orijentacije u kretanju.
Djadjo wrote:Nisam skuzio za ovo sto je EX napisao...ta riječ strug..vjerujte nisam nikada čuo takav naziv za tokarski...ako je to naziv za taj stroj...
Kontenjer![]()
znači ima po kućama orginal alata sa željave
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Djadjo
kontejner wrote:Postojala je radiona kod ulaza u jedinicu, tam su moji mehanicari mijenjali pakne na kočnicama.
Par dana se njih trojica vracaju prljavi ko iz rudnika,a sami se dobrovoljno javili
Let_lampa wrote:Djadjo wrote:Nisam skuzio za ovo sto je EX napisao...ta riječ strug..vjerujte nisam nikada čuo takav naziv za tokarski...ako je to naziv za taj stroj...
Let_lampa wrote:Let_lampa wrote:Djadjo wrote:Nisam skuzio za ovo sto je EX napisao...ta riječ strug..vjerujte nisam nikada čuo takav naziv za tokarski...ako je to naziv za taj stroj...
Na primjer ovo:
STRUG
Strug ili glodalica je vrsta mašine za obradu metala ili drveta.Razlikuju se od drugih mašina za obradu po tome što je element koji se obradjuje pokretan,dok je alat(nož,glodalo )statičan.
U drvnoj industriji se koriste i drugačiji strugovi,tj oni kod kojih je alat pokretan i oni služe za profilisanje elemenata i izuzetno su opasni ako se ne koriste oklopi,češljevi i slična zaštita.U drvnoj industriji ,ove mašine su poznatije kao frezeri i oni koriste glodala koja se montiraju na osovinu,koja se vrti izuzetno velikim brzinama,kod kojih je moguće podešavati visinu i ugao napada.
Možda ima ljubitelja našeg foruma koji nisu tehničke struke pa da pojačamo novousvojeno gradivo:
]
Return to Podzemni objekt "Klek" (O-505)
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests